Op 2 maart 2005 meldde Heeg in het zuidwesten van Friesland een sneeuwdikte van 50 cm, de dikste sneeuwlaag in ons land sinds midden jaren tachtig. Ook op de Waddeneilanden viel in de winters van 1985 en 1987 plaatselijk een halve meter. In Friesland, Groningen en Drenthe roept de sneeuwsituatie herinneringen op aan de sneeuwstormen in de winter van 1979, toen de sneeuw het openbare leven ontwrichtte. Dat was echter een heel andere situatie dan nu omdat de problemen toen ontstonden door de combinatie van wind en sneeuw en de vorming van sneeuwduinen.quote:
Kappequote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mcdonalds ads hier krijg er honger van.
wat ?quote:
Ja had het al gevonden wat een weer zeg. Mag nu hier ook wel komenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:09 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Op 2 maart 2005 meldde Heeg in het zuidwesten van Friesland een sneeuwdikte van 50 cm, de dikste sneeuwlaag in ons land sinds midden jaren tachtig. Ook op de Waddeneilanden viel in de winters van 1985 en 1987 plaatselijk een halve meter. In Friesland, Groningen en Drenthe roept de sneeuwsituatie herinneringen op aan de sneeuwstormen in de winter van 1979, toen de sneeuw het openbare leven ontwrichtte. Dat was echter een heel andere situatie dan nu omdat de problemen toen ontstonden door de combinatie van wind en sneeuw en de vorming van sneeuwduinen.
haha is die cbr chicken ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daardoor krijg ik ook trek
Liever in januari/februari.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had het al gevonden wat een weer zeg. Mag nu hier ook wel komen
Ja, maar zal er niet rouwig om zijn als er nog een lekker periode met sneeuw of vorst aan komtquote:
veel te koud joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar zal er niet rouwig om zijn als er nog een lekker periode met sneeuw of vorst aan komt
Liever dat laatste natuurlijk.
Er lijkt in maart wel meer hogedruk te komen hier. Zou nog kunnen dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar zal er niet rouwig om zijn als er nog een lekker periode met sneeuw of vorst aan komt
Liever dat laatste natuurlijk.
liever big tasty terug.quote:
We wachten af, meer kunnen we toch niet doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:12 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Er lijkt in maart wel meer hogedruk te komen hier. Zou nog kunnen dus.
Jij bent toch ook wel met mij eens dat deze winter in werkelijk ieder opzicht gewoon KUT was.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:12 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Er lijkt in maart wel meer hogedruk te komen hier. Zou nog kunnen dus.
Absoluut dieptepunt weer jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook wel met mij eens dat deze winter in werkelijk ieder opzicht gewoon KUT was.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook wel met mij eens dat deze winter in werkelijk ieder opzicht gewoon KUT was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |