abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191574937
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het WHO advies voor "contacts":
[..]

Definitie van een "Contact":
[..]

Flip voldoet waarschijnlijk niet aan die definitie (hangt misschien af van wanneer de vrouw die positief testte de eerste symptomen kreeg, aangezien in het laatste punt ook enkel vanaf de "onset of symptoms" gerekend wordt).

Misschien zou het beter zijn als de GGD hem aanraadde om contacten te vermijden. Maar dat ze een test weigeren vind ik wel goed, want tijdens de incubatietijd is de kans op een false negative erg groot, en als Flip een negatief resultaat krijgt bestaat de kans dat hij later optredende symptomen negeert.
Nouja op zich, als een cruiseschip onder deze noemer zou vallen...

quote:
- Traveling together with 2019-nCoV patient in any kind of
conveyance
pi_191575036
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 21:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Och het is 2 dagen rustig gebleven, DUS moet het wel over zijn! :Y :T

Hoe lang kon het virus ook al weer op metalen oppervlakken overleven bij juiste temperaturen?
Volgens de Duitse wetenschappers was het minimaal 13 dagen ;(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191575215
SEOUL, Feb. 18 (Yonhap) -- South Korea's public health authorities warned Tuesday that the country should prepare for more coronavirus infections not linked to known clusters as its latest confirmed cases are believed to be without links to other existing cases or to China and overseas countries.

The Korea Centers for Disease Control and Prevention (KCDC) said the country is entering a "new phase" with some confirmed cases not being linked to existing spreads or clusters, which means that those patients are judged to have contracted the COVID-19 virus without traveling abroad or coming into contact with other infected patients...
https://m-en.yna.co.kr/view/AEN20200218002256320
pi_191575378
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 21:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nouja op zich, als een cruiseschip onder deze noemer zou vallen...
[..]

quote:
Traveling together with 2019-nCoV patient in any kind of
conveyance
Ze was toen nog geen patient. En zie ook de andere specificatie:
quote:
- Living in the same household as a 2019-nCoV patient
within a 14‐day period after the onset of symptoms in the
case under consideration
.
Maw, als je met een besmet persoon samenwoonde maar het huis verliet de dag voordat de eerste symptomen optraden ben je volgens die definitie geen "contact". Je kan je natuurlijk afvragen of bvb "within a 5-day period before and 14‐day period after the onset of symptoms" niet beter zou zijn...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191575515
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat kan toch niet?
Tsja, de CCP maakt wanhopige keuzes, althans zo komt het op mij over. Gaat de economie door het putje dan dreigen opstanden en escaleert de uitbraak eveneens. Dat er veel doden dreigen te vallen als de uitbraak escaleert kan een totalitair regime weinig schelen. Hopen dat een escalatie van de uitbraak uitblijft is wat rest.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_191575712
Zoals de waard is ......
BNODesk twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 18:42:39 BREAKING: Russia bans Chinese citizens from entering the country due to coronavirus - Interfax reageer retweet
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_191575842
Gewoon China isoleren, maar wel eisen dat ze weer leuke prulletjes voor ons in elkaar gaan zetten in de fabrieken.

Dat lijkt me de beste manier om het leven zo leuk mogelijk te houden.
pi_191576500
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:13 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon China isoleren, maar wel eisen dat ze weer leuke prulletjes voor ons in elkaar gaan zetten in de fabrieken.

Dat lijkt me de beste manier om het leven zo leuk mogelijk te houden.
Ik hoef Steve ook niet meer te kijken, want China heeft toch besloten dat de cijfers omlaag gaan.

...en Flip van dat cruiseschip dacht dat het in hun geval over de "onschuldige variant" van het Corona-virus ging.

Alleen het is jammer dat die variant niet bestaat.

Verder is iedereen goed bezig.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191576779
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:39 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik hoef Steve ook niet meer te kijken, want China heeft toch besloten dat de cijfers omlaag gaan.

...en Flip van dat cruiseschip dacht dat het in hun geval over de "onschuldige variant" van het Corona-virus ging.

Alleen het is jammer dat die variant niet bestaat.

Verder is iedereen goed bezig.

Flip van het cruiseschip.

Vrolijk deuntje eronder en polonaise.

Maar ik denk dat Steve binnenkort de handdoek in de ring gooit. Ik vertrouw de cijfers ook voor geen meter meer. Volgens mij flest Thailand de boel ook, uit angst voor dramatische gevolgen voor het toerisme.

Dat malaria medicijn is dan wel weer hoopgevend.
pi_191576797
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 21:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat zou ook wel de beste oplossing zijn, want China gaat toch nooit naar buiten komen met de echte cijfers. Daar kan je op wachten tot je een ons weegt, vermoed ik.

Uit mijn hoofd waren er gisten 77 gavallen in de rest van China. Besmettingen.

Dus zonder Hubei.

Nou. Steve viel ook bijjna achterover uit zijn bureaustoel toen hij dat zei.

Dat kan toch niet?
We hebben geen idee hoeveel middelen de overheid ingezet heeft. En Steve's argumenten waren soms weinig overtuigend. Zoals z'n suggestie dat de lage aantallen in tegenspraak waren met de net ingestelde 14 dagen quarantaine voor personen die terugkeren naar Beijing. Steve: "waarom zouden ze quarantaine verplichten als er nauwelijks nieuwe gevallen zijn?". Ja Doh! als er dagelijks 1000 nieuwe gevallen in Beijing zouden zijn had je die quarantaine niet nodig: dan maken enkele besmette personen extra geen verschil.

Een uitspraak in een Chinese krant "dat men niet moest kiezen tussen het virus bestrijden of de economie redden, dat ze complementair moesten zijn", zag Steve als bewijs dat China zou kiezen voor de economie ipv bestrijding van het virus. "Mensen zullen dus weer het openbaar vervoer nemen, naar winkels en het werk gaan etc.." Ik denk dat hij de Chinese overheid onderschat, als die spreken over "complementair", dan menen ze dat. Ik zie hen best in staat om quarantaine op de werkvloer in te voeren: eten, slapen en werken in de fabriek, tot de epidemie voorbij is.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191576986
Een Belgische arts zou mogelijk jaren geleden al een medicijn op de markt gebracht hebben dat kan helpen. Het is er eentje tegen SARS.
Cindy De Vuyst
pi_191577025
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:04 schreef einzeinz het volgende:
Een Belgische arts zou mogelijk jaren geleden al een medicijn op de markt gebracht hebben dat kan helpen. Het is er eentje tegen SARS.
Owh, wat dacht-ie dan " ik wacht nog even met inzetten van dat medicijn?'
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191577071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

We hebben geen idee hoeveel middelen de overheid ingezet heeft. En Steve's argumenten waren soms weinig overtuigend. Zoals z'n suggestie dat de lage aantallen in tegenspraak waren met de net ingestelde 14 dagen quarantaine voor personen die terugkeren naar Beijing. Steve: "waarom zouden ze quarantaine verplichten als er nauwelijks nieuwe gevallen zijn?". Ja Doh! als er dagelijks 1000 nieuwe gevallen in Beijing zouden zijn had je die quarantaine niet nodig: dan maken enkele besmette personen extra geen verschil.

Een uitspraak in een Chinese krant "dat men niet moest kiezen tussen het virus bestrijden of de economie redden, dat ze complementair moesten zijn", zag Steve als bewijs dat China zou kiezen voor de economie ipv bestrijding van het virus. "Mensen zullen dus weer het openbaar vervoer nemen, naar winkels en het werk gaan etc.." Ik denk dat hij de Chinese overheid onderschat, als die spreken over "complementair", dan menen ze dat. Ik zie hen best in staat om quarantaine op de werkvloer in te voeren: eten, slapen en werken in de fabriek, tot de epidemie voorbij is.
Bedoel je dan een quarantaine op de werkvloer van mensen waarvan je 100 % zeker weet dat ze niet besmet zijn?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191577145
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:04 schreef einzeinz het volgende:
Een Belgische arts zou mogelijk jaren geleden al een medicijn op de markt gebracht hebben dat kan helpen. Het is er eentje tegen SARS.
Je bedoelt het malariamedicijn dat al eerder genoemd is.
Alpha kenny one
pi_191577322
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:13 schreef falling_away het volgende:

[..]

Je bedoelt het malariamedicijn dat al eerder genoemd is.
Het was een medicijn waaraan de viroloog Marc Van Ranst heeft gewerkt. Het is specifiek tegen SARS.
Het werd getest op mensen die Covid-19 opgelopen hebben en de symptomen waren pakken gunstiger. Nu wachten ze af of het ook te genezen valt.
Cindy De Vuyst
pi_191577325
In Europa wordt iedereen beter en in China niet, Misschien zouden ze daar naar moeten kijken in plaats van al die drasitische maatregels.
pi_191577328
BREAKING NEWS: Eight test positive for coronavirus in Nashville

https://cbtvn.com/nashville-tv-coronavirus/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191577331
Germany 16 0 9 recovered , Ik bedoel zelfs in dat bedrijf begint iedereen weer beter te worden.
pi_191577426
BNODesk twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 23:30:56 BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports 1,693 new cases and 132 new deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
pi_191577428
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:26 schreef Ali_boo het volgende:
BREAKING NEWS: Eight test positive for coronavirus in Nashville

https://cbtvn.com/nashville-tv-coronavirus/
quote:
According to the statement, seven people became ill after coming into contact with a Chinese colleague who was visiting from Shanghai and had recently been in Wuhan, the epicentre of the outbreak.
Authorities say the Chinese is still not showing symptoms of the virus despite testing positive and that is why border control did not notice.
Dit is nogal verontrustend uit dat artikel.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_191577450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 21:55 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Tsja, de CCP maakt wanhopige keuzes, althans zo komt het op mij over. Gaat de economie door het putje dan dreigen opstanden en escaleert de uitbraak eveneens. Dat er veel doden dreigen te vallen als de uitbraak escaleert kan een totalitair regime weinig schelen. Hopen dat een escalatie van de uitbraak uitblijft is wat rest.
Een epidemie stoppen lijkt me één van de weinige zaken waar je van een totalitair regime betere resultaten zou kunnen verwachten dan van een democratie. En China is de onbetwiste wereldkampioen wat sociale controle betreft. Hubei is "out of control", maar het ligt voor de hand dat wanneer ze dat beseften, de rest van het land hun eerste prioriteit werd. Je ziet hoe overbelast de diensten in Hubei lijken, en er waren oa berichten over een gebrek aan zuurstofflessen, wat suggereert dat ze niet massaal middelen en mankracht naar Hubei gestuurd hebben. Enkele dagen geleden stuurden ze wel 3000(?) extra dokters en verplegers naar Hubei, maar dat lijkt het eerder te bevestigen, want waarom deden ze dat niet veel eerder?

Ik ben dus niet zeker of de daling van de aantallen buiten Hubei fake is. Misschien zijn de echte aantallen veel hoger, maar vertonen ze dezelfde daling, wie weet...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_191577456
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:26 schreef Djnormandy het volgende:
Germany 16 0 9 recovered , Ik bedoel zelfs in dat bedrijf begint iedereen weer beter te worden.
Sorry, wat bedoel je?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191577485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:34 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Sorry, wat bedoel je?
16 gevallen in Duitsland (dat auto-onderdelen bedrijf) . 9 zijn er al weer beter. Waarom gaat het in Europa wel en in China niet.
pi_191577490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:34 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Een epidemie stoppen lijkt me één van de weinige zaken waar je van een totalitair regime betere resultaten zou kunnen verwachten dan van een democratie. En China is de onbetwiste wereldkampioen wat sociale controle betreft. Hubei is "out of control", maar het ligt voor de hand dat wanneer ze dat beseften, de rest van het land hun eerste prioriteit werd. Je ziet hoe overbelast de diensten in Hubei lijken, en er waren oa berichten over een gebrek aan zuurstofflessen, wat suggereert dat ze niet massaal middelen en mankracht naar Hubei gestuurd hebben. Enkele dagen geleden stuurden ze wel 3000(?) extra dokters en verplegers naar Hubei, maar dat lijkt het eerder te bevestigen, want waarom deden ze dat niet veel eerder?

Ik ben dus niet zeker of de daling van de aantallen buiten Hubei fake is. Misschien zijn de echte aantallen veel hoger, maar vertonen ze dezelfde daling, wie weet...
33 new cases in China buiten Hubei.

Als ik Steve goed verstond.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191577508
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:36 schreef Djnormandy het volgende:

[..]

16 gevallen in Duitsland (dat auto-onderdelen bedrijf) . 9 zijn er al weer beter. Waarom gaat het in Europa wel en in China niet.
Nou, als ik zo naar Steve luister gaat het in China heel goed, hoor?

Naar omstandigheden dan he?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191577517
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:32 schreef Houtenbeen het volgende:
BNODesk twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 23:30:56 BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports 1,693 new cases and 132 new deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Het zijn er nooit meer meer dan 2,000 en nooit meer dan 150 doden. Vreemd, Maar ik blijf het toch zeggen.

Het is gewoon een stevig griepje.
Als je oud bent en je leeft daar in die vieze lucht + chinezen zijn enorme rokers + dat rare eten + slechte hygiene + slechte zorg,

Dan kan ieder griepje of virus iemand wel enorm ziek maken .
pi_191577526
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou, als ik zo naar Steve luister gaat het in China heel goed, hoor?

Naar omstandigheden dan he?
Steve heb ik 1 week geleden al uitgezet. Ik krijg meer stress van hem dan dat hele virus.
pi_191577532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]

[..]

Dit is nogal verontrustend uit dat artikel.
According to the statement, seven people became ill after coming into contact with a Chinese colleague who was visiting from Shanghai and had recently been in Wuhan, the epicentre of the outbreak.

Authorities say the Chinese is still not showing symptoms of the virus despite testing positive and that is why border control did not notice.

Wait, what??! Dus de RIVM had ongelijk? Je kunt wel anderen besmetten zonder zelf symptomen te vertonen? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191577548
Voor wie het interesseert, patiënt 1 in Duitsland (jonge man) kreeg pas 16 dagen na de besmetting longontsteking.

Hij kreeg een paar dagen na de besmetting verkoudheidsverschijnselen, ging gewoon aan het werk, en werd getest vanwege de vrouw uit Shanghai.
Hij besmette al dat niet direct 14 anderen waaronder 2 van zijn kinderen en vrouw.

Iedereen had milde symptomen, 4 zijn alweer aan het werk, dit alles in de wetenschap dat persoon 1 lange tijd symptoom vrij was, en na 16 dagen longontsteking kreeg.
Hij werd succesvol behandeld met HIV medicatie.
pi_191577556
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:36 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

33 new cases in China buiten Hubei.

Als ik Steve goed verstond.
Nee, dat verstond je fout. Hij zei buiten Wuhan, in Hubei. Maar ook dat cijfer klopt niet.
Want de Chinezen kunnen niet tellen blijkbaar.

quote:
From 04:00 to 24:00 on February 18, 2020, 1693 new cases of new coronary pneumonia were confirmed in the province, of which: 1,660 in Wuhan, 24 in Xiaogan, 18 in Xiantao, 16 in Huanggang, 12 in Shiyan, and Ezhou 4 in Jingzhou, 4 in Jingzhou, 3 in Yichang, 2 in Suizhou, 2 in Xiangyang, 1 in Jingmen, 36 in Xianning, 14 in Tianmen, 2 in Huangshi, and 2 in Enshi 1 case.

There were 132 new deaths in the province, of which 116 were in Wuhan, 7 in Xiaogan, 5 in Huangshi, 1 in Huanggang, 1 in Xiangyang, 1 in Yichang, 1 in Ezhou, and 1 in Suizhou. 1, Enshi Prefecture reduced one case.

There were 1266 new hospital discharges in the province, including 676 in Wuhan, 118 in Huanggang, 70 in Jingzhou, 56 in Suizhou, 49 in Xiaogan, 48 in Xiangyang, 47 in Huangshi, and 38 in Jingmen. There were 36 cases in Ezhou, 28 in Xiantao, 22 in Yichang, 21 in Xianning, 20 in Shiyan, 18 in Tianmen, 13 in Qianjiang, and 6 in Enshi.
Wuhan 1660 + Xiaogan 24 +Xiantao 18 = al meer dan de totale 1693, en dan komen er nog heel wat steden bij. :? :? :?
pi_191577562
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:38 schreef Djnormandy het volgende:

[..]

Steve heb ik 1 week geleden al uitgezet. Ik krijg meer stress van hem dan dat hele virus.
Ik had het ook fout gezegd. In Hubei buiten Wuhan zijn 33 nieuwe gevallen.

Nou ja, Steve heeft gewoon de Cijfers uit China. Dus ja.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191577574
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het gaat best goed. Geruchten over overwerkte crematoria zijn onzin. https://twitter.com/inteldotwav/status/1226267582740811777?s=20

10% van de wereldbevolking leeft in een vorm van quarantaine op dit moment vanwege een mild griepje, omdat de Chinese overheid zo veel geeft om menselijk leven.

Na dat milde griepje ben je gelukkig veilig. https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3876197

Ondertussen zijn wereldwijde supply chains aan het instorten en hoor je daar vrij weinig over op het nieuws. De volgende wereldwijde economische crisis vanwege een milde verkoudheid waar we in Nederland gewoon lekker common sense op toepassen en hoge risico mensen weigeren te testen.
Eens.
Zo achterlijk dat ik er geen woorden meer voor heb.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191577584
Waarom kijken jullie toch naar die Steve? Ik heb dat even geprobeerd, kijken naar die pratende lampenkap, maar ik snap de aantrekking echt niet. Hij leest gewoon wat krantenartikelen voor, die als het goed is, iedereen hier al lang gelezen heeft of kan hebben. En dat doet ie dan...een paar uur lang? Why, man, why? Hebben jullie echt niets leukers te doen in de avond? :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191577596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:42 schreef Salina het volgende:
Waarom kijken jullie toch naar die Steve? Ik heb dat even geprobeerd, kijken naar die pratende lampenkap, maar ik snap de aantrekking echt niet. Hij leest gewoon wat krantenartikelen voor, die als het goed is, iedereen hier al lang gelezen heeft of kan hebben. En dat doet ie dan...een paar uur lang? Why, man, why? Hebben jullie echt niets leukers te doen in de avond? :D
Nee, ik ben getrouwd, he?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191577610
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:43 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, ik ben getrouwd, he?
Ah, dus lekker samen op de bank Steve kijken dan maar? O+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191577620
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]

[..]

Dit is nogal verontrustend uit dat artikel.
Nogal een understatement ja :{
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_191577640
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:44 schreef Salina het volgende:

[..]

Ah, dus lekker samen op de bank Steve kijken dan maar? O+
"Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen. :+
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 23:47:36 #189
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191577647
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]

[..]

Dit is nogal verontrustend uit dat artikel.
het is dit geen groter nieuws? zie niets op reddit...

Edit: ook geen andere nieuwsbronnen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191577659
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:43 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, ik ben getrouwd, he?
GECONDOLEERD!!! :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191577680
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]

[..]

Dit is nogal verontrustend uit dat artikel.
Deze staan nog niet op BNO.
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Op BNO staat de teller voor de US op 15.

Op https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6 staan er nu al 29 in de US, maar deze van Nashville staan er nog niet bij.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191577696
Zo zie je maar weer hoeveel sjinezen er overal eigenlijk zijn.
pi_191577701
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:40 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nee, dat verstond je fout. Hij zei buiten Wuhan, in Hubei. Maar ook dat cijfer klopt niet.
Want de Chinezen kunnen niet tellen blijkbaar.
[..]

Wuhan 1660 + Xiaogan 24 +Xiantao 18 = al meer dan de totale 1693, en dan komen er nog heel wat steden bij. :? :? :?
Je hebt gelijk, Steve is er nu nog confuus over.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 23:51:34 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191577702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef Salina het volgende:

[..]

Deze staan nog niet op BNO.
https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Op BNO staat de teller voor de US op 15.

Op https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6 staan er nu al 29 in de US, maar deze van Nashville staan er nog niet bij.
Volgens mij is het nep nieuws. Geen enkele andere bron, en die website waarop het staat is 1 en al clickbait en celebrity news.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 18 februari 2020 @ 23:52:23 #195
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191577718
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:26 schreef Ali_boo het volgende:
BREAKING NEWS: Eight test positive for coronavirus in Nashville

https://cbtvn.com/nashville-tv-coronavirus/
Hoe kom je hierop als ik vragen mag. Ik vind er nergens iets van terug. Niet op reddit of andere sites.

Hoe heb je deze bron gevonden?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191577723
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:48 schreef vosss het volgende:

[..]

GECONDOLEERD!!! :'(
Dank je. :+
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191577736
Zal mij benieuwen nu het warmer gaat worden in China hoe het virus zich gaat voelen. Het wordt Zondag daar gewoon al 19 graden weer.
pi_191577743
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

het is dit geen groter nieuws? zie niets op reddit...

Edit: ook geen andere nieuwsbronnen.
Via Google zoeken op Nashville Coronavirus:

Eight test positive for coronavirus in Nashville - probably false ...flutrackers.com › forum › united-states-2019-ncov
Vertaal deze pagina
2 dagen geleden - 4 posts - ‎4 auteurs
Eight test positive for coronavirus in Nashville - probably false report.
https://flutrackers.com/f(...)alse-report?p=829945

Inloggen kan niet zonder account.

Van 2 dagen terug? Fake informatie?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191577749
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:53 schreef Djnormandy het volgende:
Zal mij benieuwen nu het warmer gaat worden in China hoe het virus zich gaat voelen. Het wordt Zondag daar gewoon al 19 graden weer.
Daar trekt dat virus zich niks van aan, in Singapore is het ook heel warm.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 23:55:15 #200
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191577758
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 23:54 schreef Salina het volgende:

[..]

Via Google zoeken op Nashville Coronavirus:

Eight test positive for coronavirus in Nashville - probably false ...flutrackers.com › forum › united-states-2019-ncov
Vertaal deze pagina
2 dagen geleden - 4 posts - ‎4 auteurs
Eight test positive for coronavirus in Nashville - probably false report.
https://flutrackers.com/f(...)alse-report?p=829945

Inloggen kan niet zonder account.

Van 2 dagen terug? Fake informatie?
Fake dus. Ali boo boo komt weer eens voor de zoveelste keer met een of andere onzin bron aanzetten. Het heb zeker op WW3updates twitter account gestaan :') Die kerel is of aan het trollen of hij heeft echt geen idee hoe je een clickbait site moet herkennen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')