SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Zonder wrijving geen glans
Ik zal even kijken straks, moet toch een aantal dingen halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja in combi met een soepje dat zal helpen 🙌 en je voelt je minder goed doordat je verkouden bent maar dat slijt..
Ben je weer in Haga vandaag?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal even kijken straks, moet toch een aantal dingen halen.
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Weer zo/ leuk verzonnen TT door haags
Neuquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verzin iig iets leuks ipv iets leeg
Laat dan gewoon de oude staan als je een topic opent.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo belangrijk is een TT niet jongens.
Heb je daar echt zo'n problemen meequote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies .. dar zegt ook wel genoeg over jou
En toch kaap je steeds de lapo om een TT-loos nieuw deel aan te maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is maar een TT hoor jongens. Niks om je druk om te maken.
Ik kaap helemaal niksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En toch kaap je steeds de lapo om een TT-loos nieuw deel aan te maken.
Ja die post had ook echt veel toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kaap helemaal niks![]()
Ik had gewoon de LAPO.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die post had ook echt veel toegevoegde waarde.
Het is gewoon een ego ding bij hemquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die post had ook echt veel toegevoegde waarde.
Meh, meer gewoon trollen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is gewoon een ego ding bij hem
Dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook ,ik blijf wel weg voorlopig
Dat gaat ook weer wat ver!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
doe nou nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij woont die een beetje te ver wegquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je geduld voor zo een persoon?
Overigens: is gibs niet een optie?
Oh ik had je anders in geschatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij woont die een beetje te ver weg![]()
En nee, ik heb allesbehalve geduld
Heb het opgebruikt bij m'n exvriendje, moet weer gaan sparen nuquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik had je anders in geschat
Ik vind dat kinderachtige gedoe van haags wat ver gaanquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb het opgebruikt bij m'n exvriendje, moet weer gaan sparen nu
Wat voegt een TT persoonlijk voor jou toe dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat kinderachtige gedoe van haags wat ver gaan
Het kan extra lol en discussiemateriaal opleveren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voegt een TT persoonlijk voor jou toe dan?
Uh oké.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan extra lol en discussiemateriaal opleveren.
Waarom is het zo belangrijk voor jou om het steeds weg te halen?
Mij boeit het echt geen reet om een TT te gebruiken. Kijk ook zelden wat er staat.quote:
Laat dan in ieder geval gewoon de oude TT staan, of kaap de lapo niet steeds. Dat is toch niet te veel gevraagd? Wij hebben plezier aan een leuke TT, jij niet. Verpest het dan niet voor de rest van ons.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij boeit het echt geen reet om een TT te gebruiken. Kijk ook zelden wat er staat.
Lol.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat dan in ieder geval gewoon de oude TT staan, of kaap de lapo niet steeds. Dat is toch niet te veel gevraagd? Wij hebben plezier aan een leuke TT, jij niet. Verpest het dan niet voor de rest van ons.
Mee eensquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat dan in ieder geval gewoon de oude TT staan, of kaap de lapo niet steeds. Dat is toch niet te veel gevraagd? Wij hebben plezier aan een leuke TT, jij niet. Verpest het dan niet voor de rest van ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |