beste lama's aflevering ooit.quote:
Ik wil wel de hond?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand op zoek naar een hondenregenjas??
Zeker nog nooit van 'hondenweer' gehoord. ')
kun je vast ook ergens kopen.quote:
Mijn hond had een schijthekel aan regen en nattigheid, maar ik denk dat ze zo'n regenjas erger had gevonden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand op zoek naar een hondenregenjas??
Zeker nog nooit van 'hondenweer' gehoord. ')
Geweest? Of je gaat die eilanden in juni doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben op Tenerife, Gran Canaria, Fuerteventura en Lanzarote
Vrijdag was ik vrij en thuis zit ik nooit zo heel actief te fokken. Gisteren druk dagje, dus voilá!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het gevoel alsof je heel lang niet online bent geweest?
Neem katten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hond had een schijthekel aan regen en nattigheid, maar ik denk dat ze zo'n regenjas erger had gevonden.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag was ik vrij en thuis zit ik nooit zo heel actief te fokken. Gisteren druk dagje, dus voilá!
Je zal maat Wijfjes heten van je achternaamquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
’André en Bridget mogen media niet schuld geven van breuk’
Echt hč, wat een klucht.
De hele dag selfies (die maak je zelf) posten en dan zeuren dat je aandacht krijgt....
Gaat nergens over maar is ergens toch ook wel weer heel grappig.
Wie moet je daarvan de schuld geven dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zal maat Wijfjes heten van je achternaam
Kunnen we dit soort lui niet gewoon voorgoed negeren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
’André en Bridget mogen media niet schuld geven van breuk’
Echt hč, wat een klucht.
De hele dag selfies (die maak je zelf) posten en dan zeuren dat je aandacht krijgt....
Gaat nergens over maar is ergens toch ook wel weer heel grappig.
Of wacht: ze fietst.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Of die schaatster: Annemarie Worst
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort lui niet gewoon voorgoed negeren.
die is veldrijdster.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Of die schaatster: Annemarie Worst
hoorde vanmorgen ook dat ze pas 3 maanden een relatie hadden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort lui niet gewoon voorgoed negeren.
haar teamgenoot Yara Kastelijn is overigens ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, daarom dat modderige gezicht
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die naam krijg ik al een klein stijfje.
Soapliefhebbers?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen ook dat ze pas 3 maanden een relatie hadden.
en dan zo veel media aandacht.
echt, who the hell cares?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
note to self: niet met buda naar de kroeg gaan
ja, dat soort volkquote:
Leuk zo'n buitenlands tripjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Wim-Lex gaat naar Maastricht op zijn verjaardag.
zal hem wel tegenvallen als hij er achter komt dat we hier geen koningsdag vierenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Wim-Lex gaat naar Maastricht op zijn verjaardag.
Iets zegt me dat 'ie langs spontaan wél vierende lui geleid gaat worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal hem wel tegenvallen als hij er achter komt dat we hier geen koningsdag vieren
'spontaan'quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat 'ie langs spontaan wél vierende lui geleid gaat worden.
dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat 'ie langs spontaan wél vierende lui geleid gaat worden.
Jaaaaaaaaaaaaaaah proficiat Finse vulkaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Thanks.
En technisch gezien deel ik vandaag niet uit, dus eh.
US MAATJEquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaah proficiat Finse vulkaan
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dacht dat ik vrij was vandaag maar voor de feestdraak spring ik wel in het mandje dan
Soms moet je gewoon even naar waanzinnig goede muziek luisteren om je dag goed door te komen.quote:
Of gewoon lekker hard werkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even naar waanzinnig goede muziek luisteren om je dag goed door te komen.
En het een sluit het ander uit of zo?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
Er is er een harig Hoera Hoera!
Gefeliciteerd Ijsje!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even naar waanzinnig goede muziek luisteren om je dag goed door te komen.
Met Georgina?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk schijtdruk maar zou liever een potje schaken op dit moment
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb weer geen kipfilet
Gaat zeker flink met jouw loper aan de haal?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die kan echt wel goed schaken
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat zeker flink met jouw loper aan de haal?
Klacht indienen bij haags_mevrouwtjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee he. Ben helemaal van slag
Ik smeer ze zelfquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klacht indienen bij haags_mevrouwtje
Serieus gesprek hebben met jezelf. Soort functioneringsgesprek. Nieuwe KPI's instellen voor lunchgenotquote:
Net hard genoeg, huehuehue.quote:
Haha grapjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had je het minder kunnen waarderen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus gesprek hebben met jezelf. Soort functioneringsgesprek. Nieuwe KPI's instellen voor lunchgenot
Niks mis met je inzet aanpassen aan het moment.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om de taak te kunnen volbrengen welEn ik heb er nog de hele middag voor
Precies. Dag voor mijn vakantie. Beetje uittunen ditdatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks mis met je inzet aanpassen aan het moment.
Dan had er waarschijnlijk hoemoes op gezeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had je het minder kunnen waarderen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan had er waarschijnlijk hoemoes op gezeten.
Humus vind ik niet te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan had er waarschijnlijk hoemoes op gezeten.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Humus vind ik niet te doen.
Niet te vreten dat idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Humus vind ik niet te doen.
Dat vind ik wel te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden jullie van aioli?
Dat is vals spul. Ziet er uit als mayonnaise, maar smaakt niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is vals spul. Ziet er uit als mayonnaise, maar smaakt niet zo.
Zou verboden moeten worden. Je mag ook geen roomkop zeggen, als er geen slagroom in zit volgens de warenwet ding.
Ja maar knoflookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden. Je mag ook geen roomkop zeggen, als er geen slagroom in zit volgens de warenwet ding.
Fucking lekker. Vreet ik op werk de hele dagquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden jullie van aioli?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit dacht ik al.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fucking lekker. Vreet ik op werk de hele dag
Niet mijn ding.quote:
Ja het bekt al niet lekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoemoes brengt aardig wat reacties teweeg zeg...
![]()
![]()
Je lebbert de schaaltjes leeg voordat de gasten hun breekbrood krijgen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fucking lekker. Vreet ik op werk de hele dag
Hoe meer knoflook hoe beter. Maar je moet er van houden iddquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet mijn ding.
Net als dat je van dat breekbrood of zo krijgt in restaurant... is het knoflookbreekbrood dan hoef ik het niet hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lebbert de schaaltjes leeg voordat de gasten hun breekbrood krijgen?
Ik heb dat met rauwe ui.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe meer knoflook hoe beter. Maar je moet er van houden idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik deze van de Action."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hoemoes met ui en knoflook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja het bekt al niet lekker.
Nog steeds kikkererwtensmurrie.quote:
Vega-freaks varen er wel bij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog steeds kikkererwtensmurrie.
Valt toch wel mee. Lekker stadje inquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
3u overstap op trondheim komende week
Geen idee of dat wil qua afstandquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. Lekker stadje in
Falafel is van kikkererwten en best lekker, dat dan weer wel.quote:
Ik heb dat met witlof.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Falafel eet ik ook niet.
Kikkererwten.
Falafelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Falafel eet ik ook niet.
Kikkererwten.
Kan ook lekker zijn.quote:
Iggy stond in de gang te 'jammeren', ik riep 1 keer streng; kom hier!, en nu ligt ze naast mij, katten luisteren voor geen meter.....quote:
Lolquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn.
Homo’s met ui en knoflook.
Als dat je ding is natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mo_Muffin op 18-02-2020 12:34:49 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wél weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn.
Homo’s met ui en knoflook.
Als dat je ding is natuurlijk
koffie en cola.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie, thee, cola, water, whisky, wat heb je?
geefquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koffie en cola.
En kokoskoekjes met chocolade
Nee, want dat doe ik regelmatigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
Voelen jullie je ook altijd schuldig als je overdag even wil slapen? :p
nee, want als ik moe ben doe ik niks nuttigs met mijn tijdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet de gedachte misschien moet ik wat nuttigs doen met mijn tijd?
Ja das ook weer zoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, want als ik moe ben doe ik niks nuttigs met mijn tijd
nee, want hoe vaak ik het ook wil, ik weet toch dat het nooit gebeurdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
Voelen jullie je ook altijd schuldig als je overdag even wil slapen? :p
wat moet je doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik wil nu wel mijn bed in maar denk ik kan beter andere dingen doen
Ja moeten niets.quote:
ik zal er niks van zeggen als je even gaat slapen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moeten niets.
Maar zou hier kunnen opruimen/schoonmaken. Zou mij kunnen inlezen in iets of tutorials volgen voor zbrush :p
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal er niks van zeggen als je even gaat slapen.
ik heb overigens geen zin meerquote:
nog 2 uurquote:
Houdbaar tot 20-08-2009?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:14 schreef Karzai het volgende:
Dan trakteer ik mezelf wel, even 2 stroopwafels uit de automaat getrokken
ik weet nog steeds niet wat ik dan met mijn 5 dagen weekend ga doenquote:
Je mag voor mij werken?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat ik dan met mijn 5 dagen weekend ga doen
Enjoyquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:15 schreef Karzai het volgende:
Het zit er alweer bijna op, morgen lekker vrij😃
dit klinkt wel spannendquote:
Hmm nee denk ik niet neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel spannend
in mijn hoofd.
Zoals jij het bedoelt waarschijnlijk niet..
#metooquote:
Ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:51 schreef Koen66 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-na-racisme-incident
nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger niggerquote:
Hij zong zelfs een bestaand liedje mee als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger
Mag niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger nigger
klopt, maar als witte mens moet je jezelf wegpiepen bij het N-word zeggen zequote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij zong zelfs een bestaand liedje mee als ik het goed begrijp?
Zijn wel een hypocriet schijnheilig volkje he die amerikanenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:51 schreef Koen66 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-na-racisme-incident
Beetje naar5quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn wel een hypocriet schijnheilig volkje he die amerikanen
dat is nogal licht uitgedrukt..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn wel een hypocriet schijnheilig volkje he die amerikanen
En terwijl ze daar een echt probleem hebben met rascisme maken ze zich druk over zoiets onbendulligs als dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is nogal licht uitgedrukt..
maar zelf gaan we ook die kant op
Vooral donkere rappers gebruiken het ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En terwijl ze daar een echt probleem hebben met rascisme maken ze zich druk over zoiets onbendulligs als dit.
in vrijwel alle populaire nummers komt dat woord voor
Geef!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
maar belangrijkere zaken nu:
BITTERBALLEN
Is wel lekkerder dan mijn kom muesliquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
BITTERBALLEN
G E N O Tquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
BITTERBALLEN
Zo lekker hč bij een biertje en met mosterd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
BITTERBALLEN
Nee dat is gek.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:33 schreef gianni61 het volgende:
bitterballen eet je toch niet met een lepel
Geen idee, moet zo jog langs de super.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, moet zo jog langs de super.
+1quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het wel gewetenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in spaghetti, van die vieze.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren spaghetti. Zķķ lekker
Kop derafquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen bitterballenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja ik d8 al, waar blijft mijn uitnodigingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren spaghetti. Zķķ lekker
Die heb ik onderschept.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik d8 al, waar blijft mijn uitnodiging
Was het nuttig of tijdsvervulling?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff helemaal kapotgevergaderd. Op naar huus.
Nou, niet allemaal even nuttig eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was het nuttig of tijdsvervulling?
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet niet waar ik woon
Dit kan ook echt alleen maar daar hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-boord-van-vliegtuig
Muricansquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan ook echt alleen maar daar he
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-boord-van-vliegtuig
Die chef mag jou wel geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net rooster. vanaf zondag 3 dagen weekend![]()
Het lijkt er op he...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die chef mag jou wel geloof ik
Muckjes zit vast in de medische molenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:03 schreef Muck het volgende:
Godvergeten tyfusziekenhuis![]()
![]()
![]()
Ik ben er zķ klaar mee hč![]()
Ik ga naar bed
kokos-gehaktballetjes met wokgroentequote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of je bent niet snel genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het lijkt er op he...
De rest werkt allemaal 5 dagen en die hebben vrijwel nooit 2 achter elkaar vrij
G E N O Tquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kokos-gehaktballetjes met wokgroente
Wat is gebeurd?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:03 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
Ik ga naar bed
Ik ga als een werfelende bitterbal voor de zaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of je bent niet snel genoeg
Gloeiend heet!!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga als een werfelende bitterbal voor de zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ben onderwegquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Bedrijfslaptop uit. Is wel genoeg voor vandaag. Vakantie
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:03 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
Ik ga naar bed
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:15 schreef Bos81 het volgende:
Bitterbal hangt bij mij op het werk aan de muur..Oh wat vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met gezicht en alles?
Alleen gezicht en nek. We kregen toen ook een mok met sommige van die karikaturen, hij staat er wel op. Ik sta helaas niet op de mok, maar sta wel op de muur afgebeeld...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh wat vetmet gezicht en alles?
Oh god ja dat is morgenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, ga naar huis joh, de tent barricaderen voor de boeren komen!
ADO - PSV was zaterdag alquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, ga naar huis joh, de tent barricaderen voor de boeren komen!
Niet met tractoren, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh god ja dat is morgen
Ga je een foto aan ons laten zien?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen gezicht en nek. We kregen toen ook een mok met sommige van die karikaturen, hij staat er wel op. Ik sta helaas niet op de mok, maar sta wel op de muur afgebeeld...
Jawel toch? Ze mogen alleen niet over de snelweg... denk dat ze aan een luchtballon gaan hangen of zoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet met tractoren, geloof ik.
Straks na het etenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je een foto aan ons laten zien?
Jup, debiele draaimolen en ik wil erafquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muckjes zit vast in de medische molen
Als ze via binnendoorwegen komen, kogen ze nu wel vertrekkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze mogen alleen niet over de snelweg... denk dat ze aan een luchtballon gaan hangen of zo
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze via binnendoorwegen komen, kogen ze nu wel vertrekken
Met een tennisracket wegslaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben bang dat ik @:bitterbal een keer tegenkom
Dat is vreselijk ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup, debiele draaimolen en ik wil eraf![]()
Eerst maar eens douchen en afkoelen en dan kijken we weer verder. De kans bestaat dat ik straks de deken over mijn hoofd trek.
Sinds 7 januari voor de kat z’n kut aan het wachten
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerst maar eens douchen en afkoelen en dan kijken we weer verder. De kans bestaat dat ik straks de deken over mijn hoofd trek.
Neeequote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een tennisracket wegslaan.
Jij herkent haar wel, maar zij jou toch niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knuffel voor lieve Muckquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Begrijp ook niet wat er nou zo ingewikkeld is aan dit traject. Neem aan dat ze dit digitaal gewoon zo binnenkrijgen en dan contact opnemen en inplannenquote:
Waarom zou je daar bang voor zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat iedereen wel een bitterbal op een scooter zou herkennenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij herkent haar wel, maar zij jou toch niet?
Ik neem tegenwoordig standaard een tube mosterd mee als ik naar Den Haag gaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel een bitterbal op een scooter zou herkennen
Mosterdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig standaard een tube mosterd mee als ik naar Den Haag ga
Zou lief zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het je echt tegenstaat, wil ik ook wel mayo proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |