volgende week toch pasquote:

quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan eigenlijk nu wel janken en wil de jas weggooien.

Neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb j ede vluchtdetails? Dan check ik het even voor je

Gooi je 'm dan wel in een kledingcontainer? Misschien is er iemand met weinig geld en één korter been die er nog wat aan heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:

Dinsdag! Ben wat druk met schilderen en andere dingen.quote:

Nee! Eerst aan doen en kijken of het verschil dan ook opvalt. Daarna even andere dingen doen. En dan uithalen en muziek opzetten en mooi maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:

Nee, joh. Gewoon even wegleggen en wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:

Prima badjas.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jas is af en ik moet vanalles los maken en weer vast maken om de fout te herstellen. En ja het valt nu ook op als ik het aan heb.
Leuke jas voor de paspop denk ik zo.

De paspop kan hem wel even aan terwijl jij afspeld waar het moet komenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Jas is af en ik moet vanalles los maken en weer vast maken om de fout te herstellen. En ja het valt nu ook op als ik het aan heb.
Leuke jas voor de paspop denk ik zo.

En badjas?quote:

Een scheve badjas maakt niet uit en het is zo te zien wel geschikte stof daarvoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En badjas?Hoezo dat nou weer? Omdat het niet standaard zwart of een andere donkere kleur heeft?

Van wol?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een scheve badjas maakt niet uit en het is zo te zien wel geschikte stof daarvoor.

Aha!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dinsdag! Ben wat druk met schilderen en andere dingen.

quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn jas is af.Onder spoiler want het zijn een boel foto's. Tevens willen de paspop en de deur anoniem blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt guitig, en die band zie je nooit als je hem aanhebt natuurlijk, er komt niemand achter je aan met een waterpas
alleen DEISSY dan
I may be wrong, but it's highly unlikely.

#staykindquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:34 schreef Recce het volgende:
Vandaag gaat het hier ook een beetje kansloos, dus ik voelde helemaal mee met de muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |