Kan beter kan slechterquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hey dude![]()
Hoe gaat het met jou ?
[..]
Nice.![]()
Met mij gaat alles prima.
Nee opleidingen starten pas in september 🙈
Dus tot die tijd even uitzingen.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk vinden ze er snel een medicijn voor, maar zal wel een tijdje duren
"MaAr AaN dE GeWoNe GrIeP sTeRvEn JaArlIjKs OoK 1000 mEnSeN"quote:
Mensen met een God syndroom uit den haagquote:
Leest u wel mee meneer Haagquote:
Nu in de potquote:
Zou wel goed zijn tegen global warming en wat andere problemenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
"MaAr AaN dE GeWoNe GrIeP sTeRvEn JaArlIjKs OoK 1000 mEnSeN"
Moet je eens uitrekenen wat 2,3% van de wereldbevolking is.
Met een dikke plonsquote:
Hoi Inverquote:
Ah, nouja even wachten, jij vermaakt je vast welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hey dude![]()
Hoe gaat het met jou ?
[..]
Nice.![]()
Met mij gaat alles prima.
Nee opleidingen starten pas in september 🙈
Dus tot die tijd even uitzingen.
Het valt nog mee. Zolang het een beetje daar blijft gaat het wel. Maar de vraag is of het nog gaat muteren dat het ook op vogels kan overslaan want dan gaat de zooi los.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn tegen global warming en wat andere problemen![]()
Maar de besmetting buiten China lijkt toch best mee te vallen? Als in dat het niet overal als een dolle rond aan het gaan is
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het valt nog mee. Zolang het een beetje daar blijft gaat het wel. Maar de vraag is of het nog gaat muteren dat het ook op vogels kan overslaan want dan gaat de zooi los.
Allemaal corona Bolkesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:28 schreef noodgang het volgende:
[..]![]()
Dat zou inderdaad wel minder zijn ja
Laat @Grrrrrrrr het maar niet horenquote:
Nouja klinkt iig stabielquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan beter kan slechter
Woon je al samen met slak?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, nouja even wachten, jij vermaakt je vast wel
Oh ik dacht dat het al veel langer was, is het pas een jaartje, dan mag je nog wel even wachten ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nouja klinkt iig stabiel![]()
Nee nog niet. Alles op zijn tijd.
Morgen gaan we een jaar samen. Hihi
Prima hoor, maar nog steeds wel singlequote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Hoe gaat het in de liefde?
Het gaat goed in de liefde, maar je bent single?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima hoor, maar nog steeds wel single
ja, kan dat niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat goed in de liefde, maar je bent single?
Op dit moment niemand op het oog waarmee ik ook een vaste relatie zou willen, maar dat vind ik ook niet erg. Komt welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat goed in de liefde, maar je bent single?
Ben het spoor bijster geloof ik, dat beloofd zo nog watquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, kan dat niet?
Andersom kan toch ook
Nee, maar ik vraag me dan af hoe het dan goed kan gaan in de liefde .quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op dit moment niemand op het oog waarmee ik ook een vaste relatie zou willen, maar dat vind ik ook niet erg. Komt wel
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het al veel langer was, is het pas een jaartje, dan mag je nog wel even wachten ja.
zo moeilijk is het niet hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het spoor bijster geloof ik, dat beloofd zo nog wat
haha dat zou wel heel erg zijn. Dat moet hij toch wel aankunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dat dus.![]()
Ik ga volgende week wel een weekje bij hem wonen met de kids. (Meiden hebben carnavalsvakantie) Eerst het weekend hier carnaval vieren en dan maandags naar hem.
Misschien overleeft ie dat wel niet.
Okay nouja zolang jij je daar prima bij voelt is het goed toch.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima hoor, maar nog steeds wel single
Hoe ga je verkleed?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dat dus.![]()
Ik ga volgende week wel een weekje bij hem wonen met de kids. (Meiden hebben carnavalsvakantie) Eerst het weekend hier carnaval vieren en dan maandags naar hem.
Misschien overleeft ie dat wel niet.
niks beters dan de hele dag ongegeneerd fappen tochquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay nouja zolang jij je daar prima bij voelt is het goed toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |