Prima hoor, maar nog steeds wel singlequote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Hoe gaat het in de liefde?
Het gaat goed in de liefde, maar je bent single?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima hoor, maar nog steeds wel single
ja, kan dat niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat goed in de liefde, maar je bent single?
Op dit moment niemand op het oog waarmee ik ook een vaste relatie zou willen, maar dat vind ik ook niet erg. Komt welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat goed in de liefde, maar je bent single?
Ben het spoor bijster geloof ik, dat beloofd zo nog watquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, kan dat niet?
Andersom kan toch ook
Nee, maar ik vraag me dan af hoe het dan goed kan gaan in de liefde .quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op dit moment niemand op het oog waarmee ik ook een vaste relatie zou willen, maar dat vind ik ook niet erg. Komt wel
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het al veel langer was, is het pas een jaartje, dan mag je nog wel even wachten ja.
zo moeilijk is het niet hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het spoor bijster geloof ik, dat beloofd zo nog wat
haha dat zou wel heel erg zijn. Dat moet hij toch wel aankunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dat dus.![]()
Ik ga volgende week wel een weekje bij hem wonen met de kids. (Meiden hebben carnavalsvakantie) Eerst het weekend hier carnaval vieren en dan maandags naar hem.
Misschien overleeft ie dat wel niet.
Okay nouja zolang jij je daar prima bij voelt is het goed toch.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima hoor, maar nog steeds wel single
Hoe ga je verkleed?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dat dus.![]()
Ik ga volgende week wel een weekje bij hem wonen met de kids. (Meiden hebben carnavalsvakantie) Eerst het weekend hier carnaval vieren en dan maandags naar hem.
Misschien overleeft ie dat wel niet.
niks beters dan de hele dag ongegeneerd fappen tochquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay nouja zolang jij je daar prima bij voelt is het goed toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |