Zeker waar ☺quote:
Hier had men het over blowen en zuipen, zijn nog tal van andere manieren inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Snuiven en anaal inbrengen vergeet je.
verschrikkelijk dat soort mensen.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zeker waar ☺
Nee ben niet zo iemand die d’r kind bij de buren dumpt die ze net kent en dan drie dagen de hort op gaat. Snap zulke mensen ook echt niet.
Lekker blowen Mikeyquote:Op maandag 17 februari 2020 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
verschrikkelijk dat soort mensen.
Hoe heb jij daar last vanquote:Op maandag 17 februari 2020 23:55 schreef SuperwormJim het volgende:
De sfeer zit er weer lekker in hier ...
Ik ook niet, kan er echt woest om worden.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zeker waar ☺
Nee ben niet zo iemand die d’r kind bij de buren dumpt die ze net kent en dan drie dagen de hort op gaat. Snap zulke mensen ook echt niet.
Wie dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Er gaat iemand hier op vakantie
Heb je geboekt?quote:Op maandag 17 februari 2020 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Er gaat iemand hier op vakantie
Ow kut, ik ben weer de lulquote:Op maandag 17 februari 2020 23:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Inver, morgen is alles weer anders
Slapen is voor apenquote:
ik weet er alles van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |