Goed geregeld dusquote:Op maandag 17 februari 2020 23:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ga mij even uitleggen hoe ik mijn kind onderbreng.![]()
Thanks maar dat hoeft niet hoor. Hij is gewoon op school, en met zijn vader.
Carnaval?quote:
Sowiesoquote:
ja voor het eerst lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Carnaval?![]()
Ga donderdagavond even naar de kantine om wat vrienden te zien maar vertrek zaterdag weer dus gelukkig niet thuis met carnaval.
bolken/pagaslaanquote:Op maandag 17 februari 2020 23:50 schreef Jippie68 het volgende:
Blowen/zuipen allemaal een manier om genotmiddelen tot je te nemen.
1 keer gedaan en het was oprecht leuk. Je hebt alleen geen vluchtwegen als je in een kroeg staat.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja voor het eerst lijkt me echt verschrikkelijk.
Ga je verkleed?quote:Op maandag 17 februari 2020 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snuiven en anaal inbrengen vergeet je.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:50 schreef Jippie68 het volgende:
Blowen/zuipen allemaal een manier om genotmiddelen tot je te nemen.
Lekker blowen toch..quote:Op maandag 17 februari 2020 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
❤️ Zo hoort het ook vind ikquote:Op maandag 17 februari 2020 23:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kind voor alles. Die vertrouw ik maar aan twee huishoudens toe qua oppas.
ga naar een of andere tent.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
1 keer gedaan en het was oprecht leuk. Je hebt alleen geen vluchtwegen als je in een kroeg staat.
ik leen wat spullen bij elkaar.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker blowen Mikeyquote:Op maandag 17 februari 2020 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ga naar een of andere tent.
[..]
ik leen wat spullen bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |