Natuurlijk. Die heeft gewoon een vader (en hele grote hechte familie) hè. Ik laat me niet door zomaar iemand bezwangeren.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn interesse gaat meer naar of haar zoontje/dochtertje veilig is.
quote:
Mikey wil wel...quote:Op maandag 17 februari 2020 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat er nog iemand op vakantie hier?
quote:Op maandag 17 februari 2020 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Mooi man mijn dubbelzinnige vraag
Ik hoop ook op een vertrouwde oppas die netjes wacht tot moeders weer veilig thuis is.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat ze niet meenemen neem ik aan.
Gelukkigquote:Op maandag 17 februari 2020 23:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die heeft gewoon een vader (en hele grote hechte familie) hè. Ik laat me niet door zomaar iemand bezwangeren.
Hahaquote:
Ja is wel echt zonde man.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinnistera er voor 8 maanden uit
Bloedende neus hierquote:Op maandag 17 februari 2020 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Mooi man mijn dubbelzinnige vraagmaar ik accepteer beide soorten antwoorden
Ja ga mij even uitleggen hoe ik mijn kind onderbreng.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een vertrouwde oppas die netjes wacht tot moeders weer veilig thuis is.
Een heel prettige dag/avond danquote:Op maandag 17 februari 2020 23:45 schreef 00wildchild het volgende:
Oh nee het is overdag en in de avond ben ik weer thuis.
Jaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |