Natuurlijk niet, dan zou ik niet gaan hè. Hij heeft een nogal expliciete aanpak die mij enigszins kwetsbaar maakt dus ik doe het maar even voor de zekerheid. Alle beetjes helpen bij zo’n zoektocht naar een vermist persoon.quote:
Of gewoon niet gaan?quote:Op maandag 17 februari 2020 23:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan zou ik niet gaan hè. Hij heeft een nogal expliciete aanpak die mij enigszins kwetsbaar maakt dus ik doe het maar even voor de zekerheid. Alle beetjes helpen bij zo’n zoektocht naar een vermist persoon.
Zo erg is het ook weer niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Of gewoon niet gaan?
Je hebt toch een kindje?
wel interresant dit saai zeker niet. Als we je missen gaan we opzoek naar een vlaamse militair.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan zou ik niet gaan hè. Hij heeft een nogal expliciete aanpak die mij enigszins kwetsbaar maakt dus ik doe het maar even voor de zekerheid. Alle beetjes helpen bij zo’n zoektocht naar een vermist persoon.
Yesquote:Op maandag 17 februari 2020 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel interresant dit saai zeker niet. Als we je missen gaan we opzoek naar een vlaamse militair.
Goedenavond Jippiequote:
Tijd voor een ban jij?quote:Op maandag 17 februari 2020 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel interresant dit saai zeker niet. Als we je missen gaan we opzoek naar een vlaamse militair.
Ik ben ws van de ouwe stempel, maar je omschrijving klinkt alsof je verwacht te eindigen in een niet openbaar gedeelte van de grotten van Hanquote:
Sinnistera er voor 8 maanden uitquote:
Oh nee joh gewoon een hotel hier 25 minuten vandaan.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik ben ws van de ouwe stempel, maar je omschrijving klinkt alsof je verwacht te eindigen in een niet openbaar gedeelte van de grotten van Han
Mijn interesse gaat meer naar of haar zoontje/dochtertje veilig is.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Okequote:Op maandag 17 februari 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinnistera er voor 8 maanden uit
Misschienquote:Op maandag 17 februari 2020 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat er nog iemand op vakantie hier?
Gaat ze niet meenemen neem ik aan.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn interesse gaat meer naar of haar zoontje/dochtertje veilig is.
Nog niets geplandquote:Op maandag 17 februari 2020 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat er nog iemand op vakantie hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |