Ga van goede trouw uit he ik wel nl. Naja ik heb het niet gemerkt enzo maargoed kan best je merkt dat ook niet zo makkelijk met grote bus als het schamp is. Dus ok boeie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:55 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zo hey! Wat nobel van je! Tjongejonge! Er is geen bewijs noch een foto en zomaar betaal je die schade voor ze.
Je snapt het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Laatste dan nog even er was inmiddels appje van die mensen hoor en heb beloofd die schade te vergoeden ondanks dat er geen bewijs voor is niet nu en ook niet met foto maar geloof ze maar dan. Dus hou even jullie al te snelle conclusies voor je. Het is makkelijk zeggen zol he... en ok weet al dat dit drama gaat worden maar alle schade betaal ik wel hoor, En ok als ik werk kwijt raak wat er wel op lijkt dan betalen jullie bijstand. Ok beetje zwaar gestraft over 2m rijden en inparkeren. Ok einde bericht jullie horen het wel als ik meer weet
Die auto opblazen en de snitches en hun familie killenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:55 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zo hey! Wat nobel van je! Tjongejonge! Er is geen bewijs noch een foto en zomaar betaal je die schade voor ze.
En je was natuurlijk een voetganger!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ga van goede trouw uit he ik wel nl. Naja ik heb het niet gemerkt enzo maargoed kan best je merkt dat ook niet zo makkelijk met grote bus als het schamp is. Dus ok boeie.
Omdat er al veel vaker problemen zijn, meestal, politie komt niet zomaar/ervaringquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:31 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Maar hoezo bellen je buren gelijk politie? In plaats van het even met jou af te handelen?
Laat dat er nu dus totaal niet zijn geweest?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Omdat er al veel vaker problemen zijn, meestal, politie komt niet zomaar/ervaring
Jij was ons zat toch? Jij was weg toch? Je bent gewoon fout, kreequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
Laat dat er nu dus totaal niet zijn geweest?
Leer ervan en ik wens het beste voor jequote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:49 schreef kree het volgende:
Ben jullie best wel zat ja want jullie proberen mij onwijze schuld aan te praten die er dus niet is niet bewezen helemaal niks, Tja moet ik half jaar mijn rijbewijs kwijt raken en nog cbr ding onderzoek. Het is wel echt een heel harde straf hoor, Kan je nog beter iemand dood rijden ofzo en je komt er makkelijker af.
Doei en tot morgen
Je blaastest geldt in eventuele rechtzaak als primair bewijs.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:49 schreef kree het volgende:
Ben jullie best wel zat ja want jullie proberen mij onwijze schuld aan te praten die er dus niet is niet bewezen helemaal niks, Tja moet ik half jaar mijn rijbewijs kwijt raken en nog cbr ding onderzoek. Het is wel echt een heel harde straf hoor, Kan je nog beter iemand dood rijden ofzo en je komt er makkelijker af.
Doei en tot morgen
Geleerd heb ik nu al ja, hoewel de vraag is waarop. Vindt het te overdreven hoor de straf die me te wachten staat. Maar ook het zal welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Leer ervan en ik wens het beste voor je
Ik ook, maar buiten dat het er weinig toe doet, ga je hier eveneens weinig sympathisanten vinden. Geef het op.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
Geleerd heb ik nu al ja, hoewel de vraag is waarop. Vindt het te overdreven hoor de straf die me te wachten staat. Maar ook het zal wel
Ik heb je sterkte gewenstquote:Op dinsdag 18 februari 2020 01:49 schreef kree het volgende:
Doei en tot morgen
Spuitelf. Dat zeg ik net..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:05 schreef Vliegbaard het volgende:
Strafrechtelijk is je minste zorg. Vermoedelijk ¤1500/taakstraf en een jaar rijontzegging.
CBR gaat je een poot uitdraaien. Als zij jouw rijbewijs in handen krijgen van de OvJ wacht je een onderzoek. Dat kost je in totaal ¤ 1250. De kans dat je de eerste keer slaagt is echt heel laag dus reken maar op een tweevoud van dat bedrag.
Ik heb zo’n vermoeden dat jij (zonder advocaat) de eerst 2 jaar geen auto rijdt en ¤6000 lichter bent.
En daarna nog een jaar of 8 het bokje voor de verzekeraars. + ¤150 p/m voor de goedkoopste auto die je kunt vinden.
Regel zsm een advocaat want dat is je enige uitweg.
Hoe hard het ook klinkt. Als je zelfs maar aanstalten maakt om te rijden kun je er al bij zijn.
Ik geef je weinig kans, helemaal zonder advocaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |