Dat gaat nog wel een topic of 54637892 duren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:05 schreef Predator40 het volgende:
parkeren is ook rijden dus rijden onder invloed...
en dan ook gewoon schade gemaakt, daarom mag je dus niet rijden/parkeren met teveel alcohol op
gewoon terecht dus
Succes man, hopelijk een wijze les geleerd
Dan zou TS strati zijn, maar hij heeft al wel doen overkomen dat hij dat niet isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je had toen ze de politie gingen bellen gewoon weg moeten rennen en je ergens 's ochtends moeten gaan melden. En naderhand je buren terroriseren
Dat zei ik al eerder die snitch moet bloedenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je had toen ze de politie gingen bellen gewoon weg moeten rennen en je ergens 's ochtends moeten gaan melden. En naderhand je buren terroriseren
En vervolgens suggereert dat een ander liegt over de schade die hij met zn straalbezopen kop gereden heeft.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:28 schreef Tinos85 het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij tegen iemand auto aan reed en gezien z’n geschiedenis met alcohol dat is misschien wel vaker onder invloed rijdt.
Regel nummer een je praat never nooit niet met de politiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En vervolgens suggereert dat een ander liegt over de schade die hij met zn straalbezopen kop gereden heeft.En dan de volgende dag hopen dat ie 't zich nog herinnert/zich er niet uit probeert te lullen.
Plottwist: de gedupeerde of familie daarvan heeft sneaky de politie gebeld.
Nou als 't dat is of 600 euro dokken voor een dronken idioot die straalbezopen je auto beschadigt en de vermoorde onschuld speelt dan zou ik t ook wel weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Regel nummer een je praat never nooit niet met de politie
Dan zou ik dat zelf oplossenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou als 't dat is of 600 euro dokken voor een dronken idioot die straalbezopen je auto beschadigt en de vermoorde onschuld speelt dan zou ik t ook wel weten.Hallo oom agent!
Hallo, aivd hier, we lezen even door je geschiedenis.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Regel nummer een je praat never nooit niet met de politie
Dan maak je jezelf potentieel strafbaar terwijl je in de eerste situatie volledig in je recht staat en mocht de schade nadien nou erger blijken dan je in eerste instantie ziet je die ook nog gewoon kunt claimen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zelf oplossen
ow dat is niet zo bijzonder hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hallo, aivd hier, we lezen even door je geschiedenis.
En TS is gewoon fout.
Dat maken wij wel uitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ow dat is niet zo bijzonder hoor
anders trek je even zelf conclusie ofzo? Je hele verhaal is niet waar nl. Maar boeie ben er klaar mee evenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En vervolgens suggereert dat een ander liegt over de schade die hij met zn straalbezopen kop gereden heeft.En dan de volgende dag hopen dat ie 't zich nog herinnert/zich er niet uit probeert te lullen.
Plottwist: de gedupeerde of familie daarvan heeft sneaky de politie gebeld.
Dit was de laatste tot morgen allemaal, doeiquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dit nou al beweerd de afgelopen paar uur?
slaap zequote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Dit was de laatste tot morgen allemaal, doei
Lees het nou gewoon eens, pannekoek, maarja, doeiquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Dit was de laatste tot morgen allemaal, doei
Voor een beetje blik schade in de cel geflikert te worden is ook wel extreemquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik zou je zeker na het lezen van dit topic waarin je aan de lopende band smoesjes zoekt en je onder je verantwoordelijkheid uit probeert te lullen zeker niet vertrouwen om schade te vergoeden, zeker niet als het schade ter waarde van enkele honderden euro's betreft en je op het moment van veroorzaken straalbezopen bent.
Je komt enorm onbetrouwbaar over.
Laatste dan nog even er was inmiddels appje van die mensen hoor en heb beloofd die schade te vergoeden ondanks dat er geen bewijs voor is niet nu en ook niet met foto maar geloof ze maar dan. Dus hou even jullie al te snelle conclusies voor je. Het is makkelijk zeggen zol he... en ok weet al dat dit drama gaat worden maar alle schade betaal ik wel hoor, En ok als ik werk kwijt raak wat er wel op lijkt dan betalen jullie bijstand. Ok beetje zwaar gestraft over 2m rijden en inparkeren. Ok einde bericht jullie horen het wel als ik meer weetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik zou je zeker na het lezen van dit topic waarin je aan de lopende band smoesjes zoekt en je onder je verantwoordelijkheid uit probeert te lullen zeker niet vertrouwen om schade te vergoeden, zeker niet als het schade ter waarde van enkele honderden euro's betreft en je op het moment van veroorzaken straalbezopen bent.
Je komt enorm onbetrouwbaar over.
Zo hey! Wat nobel van je! Tjongejonge! Er is geen bewijs noch een foto en zomaar betaal je die schade voor ze.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Laatste dan nog even er was inmiddels appje van die mensen hoor en heb beloofd die schade te vergoeden ondanks dat er geen bewijs voor is niet nu en ook niet met foto maar geloof ze maar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |