Dat is ook wel zo, ik dacht wellicht omdat Raggel zo weg was van Fridget. Doordat zij zo enthousiast was, vond hij het niet meer leuk/spannend ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo onlogisch, de moeder van z'n kind?
Hoorde hem ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:40 schreef praadje het volgende:
Net een column op de radio. Waarom droeg Fridget een broekje in de Zwarte Kat en een badpak op Curaçao. Wat vind u daar nu van Peter R. de Vries.![]()
. (zinnetje uit die column)
Ik vermoed zelf dat Monique een enoooorme slinkse vinger in de pap heeft gehad.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe dit allemaal tot stand is gekomen dat Monique weer in de picture is.
Precies, en in de toekomst misschien wel de moeder van nog een paar van zijn kinderen, kan nog wel even snel, en dan kan hij weer op de volgende klimmenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo onlogisch, de moeder van z'n kind?
Dat denk ik ook. Voor het oog van heel Nederland belazerd worden om vervolgens met diezelfde vent wat maandjes later weer aan te pappen. Het is maar waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat Monique een enoooorme slinkse vinger in de pap heeft gehad.
Op de stories bij Rosanna Kluivert is Rachel er de hele tijd bij....als goede vriendin. Dus ze zullen elkaar mss wel gesproken hebben zelfsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gisteren het Kluivert opvanghuis dinges gevonden en heeft een wandeling gemaakt met de honden...
Misschien vermoedde ze al dat dit niet lang zou duren, plus ze heeft natuurlijk een kindje van hem en kent zijn kuren en rare streken en kinderlijk gedrag en neemt daar genoegen mee. Dus hij is even uitgeraasd bij een andere vrouw en nu weer terug in de veilige haven die Monique voor hem is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het er wel om gedaan hè, als iemand haar relatie kapot kan maken dan kan zij diens relatie kapot maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het bizar hoe die gast met vrouwen lijkt om te gaan. Mo belazerd met Brid. Brid belazerd met Mo. Wat een pipo joh. En Mo vind ik een domme doos.
En ergens vind ik dit best een beetje sneu voor Bridget. Ik geloof echt dat ze stapel was op hem.
Dat dus, die heeft dit echt niet zomaar laten gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ruud is steeds vaker te zien bij Boulevard..in de wandelgangen fluisteren ze dat het de opvolger is van Fridget. Mo die heeft ondertussen zich onbespied wanend de poten onder de stoel van Fridget uitgezaagd. Het is inderdaad de Andre sr en Raggel soap 2.0 all over again. Straks in Ahoy staat Mo daar met de kleine op haar arm, een traan wegpinkend van geluk, of verdriet of pure extase. Ik was eerst best wel anti Fridget maar ik zou er nu bijna mee te doen hebben, bijna hoor dat dan ook wel weer..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:18 schreef Noek het volgende:
Die André snuift en zuipt gewoon teveel. De powervrouw staat inmiddels op low dus die vindt het dikke prima want zij digt het bekende sociale leventje wel.
Ruud is inmiddels als een Brood allemaal schilderijen aan het maken in alle kleuren want die is ook vast het spoor bijster.
ja dat is wel frappant. Mo is goed met Rosanna en verschijnt wel eens in filmpjes van haar zoon Nuno. En die Nuno gaat elke week met Raggel eten. Maar goed, dat was al zo en volgens mij heeft het nog nooit geboterd tussen Mochel. Hun namen zijn ook niet leuk complementair: Ranique?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:08 schreef velden het volgende:
[..]
Op de stories bij Rosanna Kluivert is Rachel er de hele tijd bij....als goede vriendin. Dus ze zullen elkaar mss wel gesproken hebben zelfs
Hoe meer "slachtoffers" hoe beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:55 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Precies, en in de toekomst misschien wel de moeder van nog een paar van zijn kinderen, kan nog wel even snel, en dan kan hij weer op de volgende klimmen
Laten we voor ons hopen dat dit nog jaaaaren en jaaaaren aansleept.
Vind ze mooi ze kiest er bewust voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
ja dat is wel frappant. Mo is goed met Rosanna en verschijnt wel eens in filmpjes van haar zoon Nuno. En die Nuno gaat elke week met Raggel eten. Maar goed, dat was al zo en volgens mij heeft het nog nooit geboterd tussen Mochel. Hun namen zijn ook niet leuk complementair: Ranique?
Ik zou wel tien keer nadenken als ik Mo was; naast dat vreemdgaan krijg je dat debiele circus er ook weer bij.
Sowieso, "ik vecht voor mijn gezin", wat een Libelle-taal. Tenzij ze het letterlijk bedoelt en dan zou het ook de lip van Bridge verklaren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dus je vriend naait maanden een andere vrouw en zodra hij klaar is laat je je weer door hem naaien, want “ik vecht voor mijn gezin”.
De tering zeg
Waar komt Ruud opeens vandaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:18 schreef Noek het volgende:
Die André snuift en zuipt gewoon teveel. De powervrouw staat inmiddels op low dus die vindt het dikke prima want zij digt het bekende sociale leventje wel.
Ruud is inmiddels als een Brood allemaal schilderijen aan het maken in alle kleuren want die is ook vast het spoor bijster.
Ruud de Wild. Die postte volgens mij steeds hartjes onder Monique's posts en stuurde haar mooie schildertijtjes. Dat was er misschien maar één maar ik hou van overdrijven dus hij heeft een hele galerie voor haar gemaakt omdat ze zo'n sterke powervrouw is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar komt Ruud opeens vandaan
Ruud BB?
Ruud de Wild? Welke Ruud
*spoor bijster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |