vorig jaar toen ik daar werkte. Zou het wel afmakenquote:Op maandag 17 februari 2020 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wie weet.. Heb nog wel Hazes hoed van !
Kettinkje erbij gehad ook?
heb je er niet meteen 10 gevraagd?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
En ik heb gratis kaartje voor Holland zingt Hazes 7 maart![]()
Had er geen stuiver voor gegeven anders. Knop om en gaaan!
quote:
quote:
Joh...quote:Op zondag 16 februari 2020 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang er volwassenen zijn die pesten prima vinden schiet het sowieso niet op.
zo jammer dat julie uit elkaar zijnquote:Op maandag 17 februari 2020 22:09 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik hou van hazes
Bridget did noting wrong
Monirk is de boosdoener
Is uitverkocht officieel..quote:Op maandag 17 februari 2020 21:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
heb je er niet meteen 10 gevraagd?
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
zo jammer dat julie uit elkaar zijn
zo leuk stel egt heel zielig iedereen die jullie afbrant op de facebook vindt het eg nie nomraal
Dreetje wij steunen jouw in dik en dun
groetjes els
Ok, we kunnen dus stellen dat dit niet jouw humor is.quote:
Dat kan dan nooit van dreeeeetje geweest zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:21 schreef Inca het volgende:
[..]
Een slag met die piemel gehad op der lip![]()
Toevallig hoorde ik vandaag via via inside information.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:17 schreef Pedroso het volgende:
Wie zal de volgende zijn voor Hazes Jr. ?
Ik gok op Annie Schilder.
Ik dacht naar de leerlooier...quote:Op maandag 17 februari 2020 23:12 schreef roos94 het volgende:
Raggel is al weer onderweg naar de psychiatrische kliniek voor inzinking nummertje 320.
ik denk dat Raggel Bridget in de weekends gaat hebben.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
En wat gebeurt er nu met dreetje en raggel?
is het bevestigd?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:44 schreef Mar_an het volgende:
Moet die Monique zich niet heel leeg voelen? Steeds gedumpt worden, nu zelfs voor een andere vrouw, en hem dan weer terugnemen?
Ze voelt zich anders goed gevuld door de pener van antweequote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:44 schreef Mar_an het volgende:
Moet die Monique zich niet heel leeg voelen? Steeds gedumpt worden, nu zelfs voor een andere vrouw, en hem dan weer terugnemen?
Ze heeft niks anders toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:44 schreef Mar_an het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
ik denk dat Raggel Bridget in de weekends gaat hebben.
?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:59 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ze voelt zich anders goed gevuld door de pener van antwee
Alles voor de aandacht, roem en geld denkt die vrouw, dat kan niet anders (hopelijk)quote:
Ze kunnen haar beter laten afzinken in het veen.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:12 schreef roos94 het volgende:
Raggel is al weer onderweg naar de psychiatrische kliniek voor inzinking nummertje 320.
Natuurlijk, neppe hangen nooit zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Is dat moeder natuur, die voorgevel?
Precies wat ik dacht ja. Misschien een wat stevigere bikinitop aantrekken....quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Natuurlijk, neppe hangen nooit zo.
Hahahaha hilarischquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze kunnen haar beter laten afzinken in het veen.
Ja, ik kom even corrigeren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen, dat filmpje. En niet die van George. Verwachtte toch wel minstens dat er nog een kleurrijke sarong werd rechtgetrokken, monden werden afgeveegd en er discreet 1 en ander werd uitgespuugd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:19 schreef Toverheks het volgende:
Van het WC hokje moest ik gelijk aan George denken
Crisis zeg, ben nog aan het wakker wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen, dat filmpje. En niet die van George. Verwachtte toch wel minstens dat er nog een kleurrijke sarong werd rechtgetrokken, monden werden afgeveegd en er discreet 1 en ander werd uitgespuugd.
Raggel deze weekquote:Op maandag 17 februari 2020 23:12 schreef roos94 het volgende:
Denk eerder door zijn centen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:59 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ze voelt zich anders goed gevuld door de pener van antwee
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Is dat moeder natuur, die voorgevel?
Wel dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij ieniemienie is? Fridget is that you?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Denk eerder door zijn centen.
Die ieniemienie piel lijkt mij niet de moeite waard om voor terug te keren bij die minkukel![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:38 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij ieniemienie is? Fridget is that you?![]()
Wat is mijn leven toch fucking saai vergeleken bij het leven van al die BN'ersquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:16 schreef Simone010 het volgende:
Monique en Andre zijn gespot in een bar, vol passie zoenend... en Andre ging op zijn knieën op het strand voor Monique..net op de radio bij 538...
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat is mijn leven toch fucking saai vergeleken bij het leven van al die BN'ers
Dat wordt zenuwinzinking #102 ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:20 schreef Leandra het volgende:
Zit ze daar nog steeds? Wel zo verstandig misschien, zijn Bridget en Rachel over hun eerste woede heen als ze terug is.
Wel humor eigenlijk, die Rachel die Monique bleef afkraken en helemaal dol was op Bridget, en nou is er 95% kans dat haar zoon gewoon weer terugkeert naar Monique.
Ja, ze heeft gisteren het Kluivert opvanghuis dinges gevonden en heeft een wandeling gemaakt met de honden...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:20 schreef Leandra het volgende:
Zit ze daar nog steeds? Wel zo verstandig misschien, zijn Bridget en Rachel over hun eerste woede heen als ze terug is.
Wel humor eigenlijk, die Rachel die Monique bleef afkraken en helemaal dol was op Bridget, en nou is er 95% kans dat haar zoon gewoon weer terugkeert naar Monique.
Hehehehe.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:20 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het bizar hoe die gast met vrouwen lijkt om te gaan. Mo belazerd met Brid. Brid belazerd met Mo. Wat een pipo joh. En Mo vind ik een domme doos.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:30 schreef Poezewoes het volgende:
André2, blijft hard van stapel lopen, eerst Brigit nu weer bij Monique, André2. leeft als een kogel zoeffffffffffff
Lijkt me niet zo onlogisch, de moeder van z'n kind?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe dit allemaal tot stand is gekomen dat Monique weer in de picture is.
Moet je daar dan weer mee aanpappen? Omdat het de moeder van zijn kind is?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo onlogisch, de moeder van z'n kind?
Welnee, dan is het weer een powervrouw omdat ze gestreden heeft als een leeuwin om haar gezin weer compleet te maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:35 schreef vencodark het volgende:
Als Mo weer met Dre gaat, is ze dan haar hele powervrouw-aanhang dan ook kwijt?
Ja, waarom niet? Zij delen heel wat jaartjes samen, met best wat ups and downs. Misschien is juist zij degeen die André in al z'n kindelijkheid ( want een volwassen kerel is het niet) beter aanvoelt dan Bridget.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Moet je daar dan weer mee aanpappen? Omdat het de moeder van zijn kind is?
Dat is ook wel zo, ik dacht wellicht omdat Raggel zo weg was van Fridget. Doordat zij zo enthousiast was, vond hij het niet meer leuk/spannend ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoorde hem ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:40 schreef praadje het volgende:
Net een column op de radio. Waarom droeg Fridget een broekje in de Zwarte Kat en een badpak op Curaçao. Wat vind u daar nu van Peter R. de Vries.![]()
. (zinnetje uit die column)
Ik vermoed zelf dat Monique een enoooorme slinkse vinger in de pap heeft gehad.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe dit allemaal tot stand is gekomen dat Monique weer in de picture is.
Precies, en in de toekomst misschien wel de moeder van nog een paar van zijn kinderen, kan nog wel even snel, en dan kan hij weer op de volgende klimmenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Voor het oog van heel Nederland belazerd worden om vervolgens met diezelfde vent wat maandjes later weer aan te pappen. Het is maar waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat Monique een enoooorme slinkse vinger in de pap heeft gehad.
Op de stories bij Rosanna Kluivert is Rachel er de hele tijd bij....als goede vriendin. Dus ze zullen elkaar mss wel gesproken hebben zelfsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gisteren het Kluivert opvanghuis dinges gevonden en heeft een wandeling gemaakt met de honden...
Misschien vermoedde ze al dat dit niet lang zou duren, plus ze heeft natuurlijk een kindje van hem en kent zijn kuren en rare streken en kinderlijk gedrag en neemt daar genoegen mee. Dus hij is even uitgeraasd bij een andere vrouw en nu weer terug in de veilige haven die Monique voor hem is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het er wel om gedaan hè, als iemand haar relatie kapot kan maken dan kan zij diens relatie kapot maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het bizar hoe die gast met vrouwen lijkt om te gaan. Mo belazerd met Brid. Brid belazerd met Mo. Wat een pipo joh. En Mo vind ik een domme doos.
En ergens vind ik dit best een beetje sneu voor Bridget. Ik geloof echt dat ze stapel was op hem.
Dat dus, die heeft dit echt niet zomaar laten gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ruud is steeds vaker te zien bij Boulevard..in de wandelgangen fluisteren ze dat het de opvolger is van Fridget. Mo die heeft ondertussen zich onbespied wanend de poten onder de stoel van Fridget uitgezaagd. Het is inderdaad de Andre sr en Raggel soap 2.0 all over again. Straks in Ahoy staat Mo daar met de kleine op haar arm, een traan wegpinkend van geluk, of verdriet of pure extase. Ik was eerst best wel anti Fridget maar ik zou er nu bijna mee te doen hebben, bijna hoor dat dan ook wel weer..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:18 schreef Noek het volgende:
Die André snuift en zuipt gewoon teveel. De powervrouw staat inmiddels op low dus die vindt het dikke prima want zij digt het bekende sociale leventje wel.
Ruud is inmiddels als een Brood allemaal schilderijen aan het maken in alle kleuren want die is ook vast het spoor bijster.
ja dat is wel frappant. Mo is goed met Rosanna en verschijnt wel eens in filmpjes van haar zoon Nuno. En die Nuno gaat elke week met Raggel eten. Maar goed, dat was al zo en volgens mij heeft het nog nooit geboterd tussen Mochel. Hun namen zijn ook niet leuk complementair: Ranique?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:08 schreef velden het volgende:
[..]
Op de stories bij Rosanna Kluivert is Rachel er de hele tijd bij....als goede vriendin. Dus ze zullen elkaar mss wel gesproken hebben zelfs
Hoe meer "slachtoffers" hoe beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:55 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Precies, en in de toekomst misschien wel de moeder van nog een paar van zijn kinderen, kan nog wel even snel, en dan kan hij weer op de volgende klimmen
Laten we voor ons hopen dat dit nog jaaaaren en jaaaaren aansleept.
Vind ze mooi ze kiest er bewust voor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
ja dat is wel frappant. Mo is goed met Rosanna en verschijnt wel eens in filmpjes van haar zoon Nuno. En die Nuno gaat elke week met Raggel eten. Maar goed, dat was al zo en volgens mij heeft het nog nooit geboterd tussen Mochel. Hun namen zijn ook niet leuk complementair: Ranique?
Ik zou wel tien keer nadenken als ik Mo was; naast dat vreemdgaan krijg je dat debiele circus er ook weer bij.
Sowieso, "ik vecht voor mijn gezin", wat een Libelle-taal. Tenzij ze het letterlijk bedoelt en dan zou het ook de lip van Bridge verklaren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dus je vriend naait maanden een andere vrouw en zodra hij klaar is laat je je weer door hem naaien, want “ik vecht voor mijn gezin”.
De tering zeg
Waar komt Ruud opeens vandaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:18 schreef Noek het volgende:
Die André snuift en zuipt gewoon teveel. De powervrouw staat inmiddels op low dus die vindt het dikke prima want zij digt het bekende sociale leventje wel.
Ruud is inmiddels als een Brood allemaal schilderijen aan het maken in alle kleuren want die is ook vast het spoor bijster.
Ruud de Wild. Die postte volgens mij steeds hartjes onder Monique's posts en stuurde haar mooie schildertijtjes. Dat was er misschien maar één maar ik hou van overdrijven dus hij heeft een hele galerie voor haar gemaakt omdat ze zo'n sterke powervrouw is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar komt Ruud opeens vandaan
Ruud BB?
Ruud de Wild? Welke Ruud
*spoor bijster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |