Het wordt één groot voetbalfeest.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
kortom, wordt gezellig mochten ze beiden de finale halen
en dan krijg je in augustus de JC schaal ook nog om het dunnetjes over te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt één groot voetbalfeest.
Als de bekerfinale goed gaat en de JC schaal tussen Ajax en Feyenoord gaat lijkt die wedstrijd mij een mooie testcase om het weer eens met uitsupporters te proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan krijg je in augustus de JC schaal ook nog om het dunnetjes over te doen
dat is toch ook een neutrale wedstrijd?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als de bekerfinale goed gaat en de JC schaal tussen Ajax en Feyenoord gaat lijkt die wedstrijd mij een mooie testcase om het weer eens met uitsupporters te proberen.
Nee, al een paar jaar niet meer. De kampioen speelt thuis.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch ook een neutrale wedstrijd?
OK, dat was een beetje langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, al een paar jaar niet meer. De kampioen speelt thuis.
True. Het bommen op Rotterdam refereert dan weer aan het respect dat de Amsterdammers hebben voor Rotterdam dat de stad op zo'n prachtige wijze is herbouwdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
kortom, wordt gezellig mochten ze beiden de finale halen
Denk rond de 15.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
Wat zou de gelimiteerde transfersom voor Berghuis zijn? Kan me toch bijna niet voorstellen dat komende zomer er niet gewoon een club is die dat aftikt voor hem....
Heb gemist dat Berghuis een gelimiteerde transfersom heeft, waar is dit gemeld?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
Wat zou de gelimiteerde transfersom voor Berghuis zijn? Kan me toch bijna niet voorstellen dat komende zomer er niet gewoon een club is die dat aftikt voor hem....
https://www.vtbl.nl/nieuw(...)fersom-voor-berghuisquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb gemist dat Berghuis een gelimiteerde transfersom heeft, waar is dit gemeld?
Het AD bracht dit naar buiten na de contractverlenging.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb gemist dat Berghuis een gelimiteerde transfersom heeft, waar is dit gemeld?
Duidelijk, denk dan 13 of 15 miljoen, uitsluitend voor buitenlandse clubs.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.vtbl.nl/nieuw(...)fersom-voor-berghuis
jupquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is die leuk ja? De standaard Kolonisten is wat klein, met zeevaarders wat beter. Verder weet ik het niet zo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
True. Het bommen op Rotterdam refereert dan weer aan het respect dat de Amsterdammers hebben voor Rotterdam dat de stad op zo'n prachtige wijze is herbouwd
Als dat zo is moet Troost opgehangen worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Over die gelimiteerde transfersom in contract van Berghuis, zou mij niets verbazen als dat een bedrag onder de 10 Mio zal zijn voor buitenlandse club.
hoop op 15, maar zal er onder zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
Wellicht geen gelimiteerde transfersom, maar men zal ongetwijfeld hebben aangegeven deze zomer niet al te moeilijk te doen.
(4 miljoen voor de bewezen diensten dus)
Mij wel, dat zou belachelijk zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Over die gelimiteerde transfersom in contract van Berghuis, zou mij niets verbazen als dat een bedrag onder de 10 Mio zal zijn voor buitenlandse club.
We mogen nog blij zijn dat Botteghin en Vermeer geen sterk verbeterd contract mochten tekenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dat zo is moet Troost opgehangen worden.
wie komt daar het veld op met het idee: hier gaan we effe hard voor bikkelen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:50 schreef Kerftminister het volgende:
Dat Jong Feyenoord is ook om te huilen he, met zulke spelers moet je toch makkelijk van jong NEC kunnen winnen?
Hij schijnt ook heel veel ingeleverd te hebben toen hij voor Feyenoord ging voetballen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
Wellicht geen gelimiteerde transfersom, maar men zal ongetwijfeld hebben aangegeven deze zomer niet al te moeilijk te doen.
(4 miljoen voor de bewezen diensten dus)
Bron? Dit verzin je man, Berghuis heeft nooit zoiets gezegd!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij schijnt ook heel veel ingeleverd te hebben toen hij voor Feyenoord ging voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |