Een paar jaar eerder hadden we toch ook een geel Europees shirt dat we nooit aanhadden omdat we precies in poule zaten met allemaal tegenstanders met gele thuisshirts?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was teringlelijk, zat zo'n hele rare glans op.
Volgens mij ook nooit in gespeeld toch omdat we geen Europees haalden?
2003-2004 was dat ja.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een paar jaar eerder hadden we toch ook een geel Europees shirt dat we nooit aanhadden omdat we precies in poule zaten met allemaal tegenstanders met gele thuisshirts?
Dan was dat het misschien ja.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een paar jaar eerder hadden we toch ook een geel Europees shirt dat we nooit aanhadden omdat we precies in poule zaten met allemaal tegenstanders met gele thuisshirts?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat ik deze schijtlelijk vond. Heb niks met gele shirts.
[ afbeelding ]
Dit was mijn favoriet overigens. Ik vind groen-wit Feyenoord voor een uitshirt altijd het beste staan. Past gewoon het beste
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was teringlelijk, zat zo'n hele rare glans op.
Volgens mij ook nooit in gespeeld toch omdat we geen Europees haalden?
Ik zei ook uniek, niet mooiquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds ergens liggen, vind hem eigenlijk oerlelijk maar wel bijzonder. Net als dat Blijdorpshirt.
Heb nog met veel pijn en moeite zo'n Olli met Feyenoord-shirt voor m'n neefje gescoord toen hij net geboren was.
De matrozenshirts, die zijn toch sowieso aangepast na dat gezeik?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:59 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zei ook uniek, niet mooiKan mij namelijk geen andere club herinneren die in “gouden shirts” speelde. Die gele shirts van Puma waren ook teringlelijk.
Over lelijk gesproken, wie kan zich dit nog herinneren bij het eerste seizoen van Puma na Kappa? Ze kregen zo veel gezeik met het aanpassen van het thuisshirt dat ze het thuisshirt maar zo authentiek mogelijk hebben gelaten..![]()
[ afbeelding ]
Dat valt waarschijnlijk vies tegen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze deze daarna nooit meer opnieuw hebben uitgegeven. (In deze kleuren) Dit shirt zou geweldig verkocht worden.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat was 'm inderdaad haha.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was nog voor het bestaan van een poulefase (laatste seizoen). Eerste ronde lootten we FC Kaernten, tweede ronde Teplice die ons uitschakelden. Allebei gele thuisshirts
Dat was ook mooi al die commotie om een roze keepersshirt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De matrozenshirts, die zijn toch sowieso aangepast na dat gezeik?
Net als dat roze keepersshirt van Zoetebier die wel op de markt is gekomen even maar nooit in is gespeeld.
Die groen-witte in 2013/14 (wel met groen in het midden en witte mouwen) was ook mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat ik deze schijtlelijk vond. Heb niks met gele shirts.
[ afbeelding ]
Dit was mijn favoriet overigens. Ik vind groen-wit Feyenoord voor een uitshirt altijd het beste staan. Past gewoon het beste
jaaa, die heb ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:38 schreef Maastoren het volgende:
Dit is 1 van mijn favoriete Feyenoord-shirts
[ afbeelding ]
1998-1999quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
jaaa, die heb ik ook.
Welk jaar was dat?
Die heb ik ook, maar dat vind ik juist één van de lelijkste thuisshirts ooit. Ook weer zo'n vreemde glans.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:38 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd. De laatste jaren vind ik de uitshirts van Feyenoord sowieso matig. Het shirt uit het kampioensjaar sloeg eigenlijk ook nergens op.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt waarschijnlijk vies tegen.
De mensen die in de markt zijn voor shirtjes kopen liever zo'n fluoriserend gedrocht als die van 15/16
Gek. Op de een of andere manier vind ik dit shirt dus niet heel erg mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral die transferzomer voorafgaand aan dat seizoen was ongekend lekker. De ene na de andere wereldspeler die naar Feyenoord kwam.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yes, wilde deze net zoeken
Deze vond ik zo ontzettend mooi. We waren toen ook met zijn allen overtuigd dat dit een kampioensjaar ging worden, wat hem alleen maar toffer maakte.
Dit was een van mijn eerste shirts, ook het jaar dat ik voor het eerst naar de Kuip ging met mijn vader. 2-2 tegen NAC toen we kampioen werden, never forget.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:38 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hebt dit shirtje met Cruz achterop nogquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:38 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Dikzak.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:31 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik hebt dit shirtje met Cruz achterop nog![]()
Helaas past het mij niet meer
Ik was nog geen 10 jaar oud, speknek.quote:
Dit shirtje hebben we nooit meer teruggezien toch?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOO OLD.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik was nog geen 10 jaar oud, speknek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |