Vond die paarse (Pelle) denk ik het mooiste uitshirt wat ik heb meegemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:18 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Genot. Hoop echt dat we binnenkort weer zo’n soort uitshirt krijgen. Prachtig in zijn eenvoud.
Die was ook erg mooi inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond die paarse (Pelle) denk ik het mooiste uitshirt wat ik heb meegemaakt.
Trainer er uitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En weer verloren. Opdoeken.twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 15:55:42#JongFeyenoord vergeet te scoren en verliest op Varkenoord. Het duel met Jong N.E.C. eindigt in 0-1.FT | #feynec https://t.co/oTEmooInHn reageer retweet
Turks nep shirtje zonder adidas logo ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Toch is het (al is het maar voor de lol) wel interessant om dit artikel over het seizoen 1994-1995 te lezen.![]()
https://www.volkskrant.nl(...)an-hanegem~bf4624e1/
[..]
25 jaar later.
[ afbeelding ]
Gaat mij er natuurlijk om dat 94-95 destijds als smet op de carrière van Van Hanegem werd gezien, en hij nu trots poseert met een shirtje uit dat seizoen alsof het allemaal geweldig was.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Turks nep shirtje zonder adidas logo ?
Dat bedenk jij er even bij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
alsof het allemaal geweldig was.
Af en toe even wat tegengas kan geen kwaad toch? Bovendien vind ik het vaak boeiend hoe prestaties uit het verleden destijds anders werden ingeschat dan nu.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat bedenk jij er even bij.
Wat ben je toch ook een figuur
Wie heeft het over prestaties?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Af en toe even wat tegengas kan geen kwaad toch? Bovendien vind ik het vaak boeiend hoe prestaties uit het verleden destijds anders werden ingeschat dan nu.
In het artikel over dit retro-shirt wordt gedaan alsof er dat seizoen grootse prestaties werden neergezet terwijl het gewoon een kutseizoen was.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wie heeft het over prestaties?
quote:In het jaar waarin Feyenoord zich voor de tiende keer tot bekerwinnaar kroonde kon Van Hanegem beschikken over grote spelers en publiekslievelingen als Giovanni van Bronckhorst, Henk Fraser, Ulrich van Gobbel, Ruud Heus, Regi Blinker, Mike Obiku en John de Wolf (zie foto). Met hen bereikte de toenmalige hoofdcoach bovendien de kwartfinales van de Europacup II.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:18 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Genot. Hoop echt dat we binnenkort weer zo’n soort uitshirt krijgen. Prachtig in zijn eenvoud.
Stuk voor stuk prachtige shirtsquote:
Ben je hier nou nog steeds over bezig johquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In het artikel over dit retro-shirt wordt gedaan alsof er dat seizoen grootse prestaties werden neergezet terwijl het gewoon een kutseizoen was.
[..]
Yes, wilde deze net zoekenquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Pumagoden
07/08 vond ik ook wel tof.
[ afbeelding ]
Ja gut, volgens mij staan er louter feiten in dat stukje wat je quote.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
In het artikel over dit retro-shirt wordt gedaan alsof er dat seizoen grootse prestaties werden neergezet terwijl het gewoon een kutseizoen was.
[..]
Doe nou ff leuk mee joh.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja gut, volgens mij staan er louter feiten in dat stukje wat je quote.
Deze wilde ik ook nog posten. Godenshirtquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Pumagoden
07/08 vond ik ook wel tof.
[ afbeelding ]
Ga alsjeblieft iets anders doen manquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat ik deze schijtlelijk vond. Heb niks met gele shirts.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Deze wilde ik ook nog posten. Godenshirt
Jammer dat het UEFA Cup seizoen daarna maar kort duurde. Dit jubileumshirtje was ook wel uniek
[ afbeelding ]
Die was teringlelijk, zat zo'n hele rare glans op.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jammer dat het UEFA Cup seizoen daarna maar kort duurde. Dit jubileumshirtje was ook wel uniek
[ afbeelding ]
Die heb ik nog steeds ergens liggen, vind hem eigenlijk oerlelijk maar wel bijzonder. Net als dat Blijdorpshirt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, Kalmar-uit, Nancy-uit en Deportivo-uit. We pakten toen 0 punten in die UEFA Cup poule en stonden voor jokerquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was teringlelijk, zat zo'n hele rare glans op.
Volgens mij ook nooit in gespeeld toch omdat we geen Europees haalden?
Ik begrijp ook niet waarom ze deze daarna nooit meer opnieuw hebben uitgegeven. (In deze kleuren) Dit shirt zou geweldig verkocht worden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat ik deze schijtlelijk vond. Heb niks met gele shirts.
[ afbeelding ]
Dit was mijn favoriet overigens. Ik vind groen-wit Feyenoord voor een uitshirt altijd het beste staan. Past gewoon het beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |