Is er een sappige reden of passen ze niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Komt nog wel uit.
Hij heeft ook niet voor niets de post voor Valentijnsdag verwijderd gisteren.
Geen idee, maar zat ineens even door die Insta van Jamie te scrollen en zag ineens een comment van 5 februari,quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is er een sappige reden of passen ze niet bij elkaar.
Zou het,quote:wahanmatevosjan
Lil kleine je vrouw gaat vreemd een week geleden ging ze nog met iemand anders
Het zal mij verder ook een zorg zijn, die twee. Ik zag het toevallig en dacht ik meld het even.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Toen er gister werd ontkend dacht ik: die geven niet toe en verwerken de breuk achter de schermen, over een half jaar vertellen ze dat ze toch uit elkaar zijn.
Dank je.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het zal mij verder ook een zorg zijn, die twee. Ik zag het toevallig en dacht ik meld het even.
Waar rook is...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:20 schreef Nine. het volgende:
Jaimie Vaes en Lil' Kleine zijn nog bij elkaar en volgen elkaar ook weer op instagram. Was net bij RTL Bouvelard.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)leine-en-jaimie-vaes
En dat zou kleine kleine... afkeuren..?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie Jamie somehow met Gaby Blaaser.
Het is wel vrij opvallend om elkaar weer ineens te gaan volgen als er geruchten over een mogelijke breuk naar buiten komen... maakt het alleen maar verdachter eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:20 schreef Nine. het volgende:
Jaimie Vaes en Lil' Kleine zijn nog bij elkaar en volgen elkaar ook weer op instagram. Was net bij RTL Bouvelard.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)leine-en-jaimie-vaes
Oud nieuwsquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Peter Jan Rens en zijn kind zijn ook uit elkaar.
Oh damn, dat zijn vrienden van een vriendin van me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh damn, dat zijn vrienden van een vriendin van me.Zijn nog niet zo heel lang geleden getrouwd. Even gegoogled en blijkbaar zijn ze al een tijd uit elkaar.
Best wel lullig blindsighted door Justin blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh damn, dat zijn vrienden van een vriendin van me.Zijn nog niet zo heel lang geleden getrouwd. Even gegoogled en blijkbaar zijn ze al een tijd uit elkaar.
Ik lees hier dat de scheiding al in juli 2019 (door hem) is aangevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.cosmopolitan.(...)t-chrishell-divorce/
Maar meer wel al meer dan 10 jaar bij elkaarquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is toch nog niet gek lang getrouwd...dacht ik.
Sinds 2003quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh.quote:
Is daar ook een bron van, want Google geeft me geen resultaten over een scheiding, wel een hoop gezeik over het feit dat hij waarschijnlijk hoofdtrainer bij Feyenoord gaat worden.quote:
2017 was idd zijn laatste voetbaljaar, en toen was er ook een docu over hem incl. zijn gezin.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh.Tijd terug zag ik die gast steeds op tv. Misschien omdat hij toen stopte met voetballen of omdat er een boek kwam, geen idee.
Misschien daar verkeerd mee.
Oh wauw, zolang geleden al.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
2017 was idd zijn laatste voetbaljaar, en toen was er ook een docu over hem incl. zijn gezin.
https://www.npostart.nl/kuyt/POMS_S_BV_10867134
Hoezo nieuwe? Zijn vrouw lijkt me niet van die categorie, die was volgens mij al met hem samen voor zijn voetbalcarrière serieus begon.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
Benieuwd wie zijn nieuwe golddiggerhertje wordt. Hij moet het niet van zijn karakter of mooie uiterlijk hebben iig
Degene die de degelijke normale vrouw opvolgt bedoel ikquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe? Zijn vrouw lijkt me niet van die categorie, die was volgens mij al met hem samen voor zijn voetbalcarrière serieus begon.
Schijnt nogal een aarshol te zijn ja, heb ik van bekenden van hem iigquote:
Bron? Ik kan niks vinden...quote:
Dirk? Dirk is een vervelend ventje.quote:
En heeft volgens mij heel lang haar eigen werk in de zorg voortgezet.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe? Zijn vrouw lijkt me niet van die categorie, die was volgens mij al met hem samen voor zijn voetbalcarrière serieus begon.
Is dit serieus of een grapje? Hahaquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:01 schreef potjecreme het volgende:
Sommigen hier op het forum hebben vrienden die meer weten. Wij waren er als eerste bij.
Radio Veronica. Wel vreemd inderdaad dat nog geen andere media het melden. Misschien is het een grapje maar dan ontgaat de humor me.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is daar ook een bron van, want Google geeft me geen resultaten over een scheiding, wel een hoop gezeik over het feit dat hij waarschijnlijk hoofdtrainer bij Feyenoord gaat worden.
Als er mensen pissig zijn om de "voorrang" die Dirk Kuijt lijkt te gaan krijgen om hoofdtrainer te worden bij Feyenoord dan kan het zomaar dat het onderdeel is van een hoop negatief geleuter.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Radio Veronica. Wel vreemd inderdaad dat nog geen andere media het melden. Misschien is het een grapje maar dan ontgaat de humor me.
Je moet wel heel geil zijn wil je onder Dirk willen liggen, pardon.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:48 schreef Revanches het volgende:
Dirk staat bekend om zijn vreemdgaan, heb ik uit betrouwbare bronnen.
Men kan ook vreemdgaan met hoeren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je moet wel heel geil zijn wil je onder Dirk willen liggen, pardon.
Nou, er is kennelijk in 2010 onderzoek gedaan....quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je moet wel heel geil zijn wil je onder Dirk willen liggen, pardon.
Sprakeloos.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, er is kennelijk in 2010 onderzoek gedaan....
https://www.secondlove.nl(...)veruit-de-lekkerste/
Holy crapquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, er is kennelijk in 2010 onderzoek gedaan....
https://www.secondlove.nl(...)veruit-de-lekkerste/
Yepquote:
Godverdomme hoor bahquote:Op vrijdag 5 juni 2020 04:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Holy crap![]()
![]()
Dit zal diep kreunend boven je hangen zeg
[ afbeelding ]
En dit is dus ná de opknapbeurt
Bron: https://www.nrc.nl/nieuws(...)uijt-1552615-a747605
Jammer. Is Bergkamp dan echt de enige geweest die niet in een andere vrouw heeft zitten roeren?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:48 schreef Revanches het volgende:
Dirk staat bekend om zijn vreemdgaan, heb ik uit betrouwbare bronnen.
Vanwaar die zekerheid over Bergkamp?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer. Is Bergkamp dan echt de enige geweest die niet in een andere vrouw heeft zitten roeren?
En Arjen Robben.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer. Is Bergkamp dan echt de enige geweest die niet in een andere vrouw heeft zitten roeren?
Excuses voor al deze consternatie. Blijkbaar was het een grapje op de radio...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 04:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Ik ben gewoon slapeloos van die enquête hoor, man man man, hóe
quote:
Haha RTL blvrd heeft het ook gemeld. Hun bron was dezelfde aflevering.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Excuses voor al deze consternatie. Blijkbaar was het een grapje op de radio...
Ik dacht eerst dat je doelde op die enquête.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Excuses voor al deze consternatie. Blijkbaar was het een grapje op de radio...
Sorry, ik richt hier ook alleen maar ellende aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je doelde op die enquête.
Ze waren 22 jaar samen hoorde ik gisteren .quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:13 schreef vencodark het volgende:
Dacht dat het zo'n uniek stel was die ondanks alles toch bij elkaar zouden blijven. Niet dus helaas.quote:
Hum humquote:Op zondag 7 juni 2020 21:22 schreef tstile het volgende:
[..]
Dacht dat het zo'n uniek stel was die ondanks alles toch bij elkaar zouden blijven. Niet dus helaas.
lees het Feyenoord topic maar even, er zijn nogal wat verhalenquote:Op zondag 7 juni 2020 21:22 schreef tstile het volgende:
[..]
Dacht dat het zo'n uniek stel was die ondanks alles toch bij elkaar zouden blijven. Niet dus helaas.
Wat hebben Megan Fox en Brian Austin Green met Feyenoord te maken?quote:Op maandag 8 juni 2020 15:36 schreef rubbereend het volgende:
lees het Feyenoord topic maar even, er zijn nogal wat verhalen
sorry ik haal wat dingen door elkaar hierquote:Op maandag 8 juni 2020 15:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat hebben Megan Fox en Brian Austin Green met Feyenoord te maken?
quote:Pierre van Hooijdonk ziet relatie na ruim 30 jaar stranden
Dat bevestigt hij aan RTL Boulevard. Van Hooijdonk en Corine hadden ruim dertig jaar een relatie. Samen kregen ze twee kinderen: Sidney (20) en Fay (16).
Zaterdag werd bekend dat Dirk Kuyt en Gertrude na een relatie van 22 jaar gaan scheiden.
Pierre zat zeker met Gertrude te rommelen.quote:
Of gewoon met Dirk zelf.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:14 schreef Kamover het volgende:
[..]
Pierre zat zeker met Gertrude te rommelen.
Koekoek, vrijwel alle professionele voetballers gaan vreemd.quote:Op zondag 7 juni 2020 21:22 schreef tstile het volgende:
[..]
Dat ze elkaar een beetje hebben lopen aftrekken? Zo had ik het nog niet bekeken.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:52 schreef Kamover het volgende:
[..]
Dat ze elkaar een beetje hebben lopen aftrekken? Zo had ik het nog niet bekeken.
Dat hebben ze op al die trainingskampen toch al kunnen doen. Daar is de nieuwigheid toch wel vanaf.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:52 schreef Kamover het volgende:
[..]
Dat ze elkaar een beetje hebben lopen aftrekken? Zo had ik het nog niet bekeken.
Sowieso zitten ze altijd aan elkaars ballen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hebben ze op al die trainingskampen toch al kunnen doen. Daar is de nieuwigheid toch wel vanaf.
Pierre ging 20 jaar geleden superveel uit op het rembrandts- en leidseplein en ging ook heel openlijk veel vreemd.quote:
Never mind dat huwelijk. Kanye is mentaal gewoon niet in orde!quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:30 schreef AgnesGru het volgende:
Huwelijk superkoppel Kim Kardashian en Kanye West op springen
https://www.telegraaf.nl/c/1607178840/
Aldus de kop van de Telegraaf.
Wellicht Gate potentie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |