abonnement Unibet Coolblue
pi_191549422
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:22 schreef vencodark het volgende:
Aandachtshoeren die klagen over de aandacht die ze krijgen.
Hoe. Dan.

Hoogmoed komt voor den val. :Y)

Iets zegt mij dat Antwee de boel heeft gestopt omdat zijn hart nog bij Monique ligt.
Dat zij laatst allemaal in Curaçao waren is geen toeval icm dit nieuws.
'We schreeuwen onze liefde van de daken!"
"Jezus al die mensen luisteren naar ons."
Tap tap tap
  maandag 17 februari 2020 @ 10:26:56 #77
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191549444
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:20 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Nee dit zei Bridget op de verjaardag van Andre, Mo geniet nog even van de zon
Oh okee.
pi_191549445
T was allemaal opgezet.
pi_191549453
Was hun relatie wel echt?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 februari 2020 @ 10:28:18 #80
163650 Greys
pi_191549458
Je werkt zelf voor een roddelprograma. Je smijt zelf je hele hebben en houwen op Instagram. Gooit na zes minuten (of zo voelde het) al foto's van je verse scharrel met je kind online en noemt hem de liefde van je leven. En dan is het daarna de schuld van de aandacht die je 'relatie' krijgt dat het geen stand houdt. Ja, juist. :')

Verheug me nu al op Bridget die de nieuwe scharrel van Gordon gaat duiden op tv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191549471
Wordt het Rico of Marco jongens? :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191549472
Ik weet het niet hoor, met die Mo. Als ze hem terugneemt is ze nog dommer dan ik dacht. En stort ook haar halve fanbase in aangezien de bewondering vooral gebaseerd is op het imago van de sterke vrouw die zo dapper doorgaat versus die van de losgeslagen ex en de heks.

Daarnaast zegt André dat ze al maanden, zo niet jaren aan het kwakkelen waren in de relatie.
Voor mij is het geen 1+1-verhaal.
pi_191549476
Ben ook benieuwd of ie de tattoo er al afgewassen heeft
pi_191549477
Triest.. had wel gedacht dat zij voor eeuwig bij elkaar zouden blijven. Je hebt altijd voorbeelden nodig in het leven waar je je aan op kan trekken. Ik weet niet waar wij nu nog op kunnen bouwen.
pi_191549479
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:27 schreef superniger het volgende:
Was hun relatie wel echt?
Dat gevoel krijg ik er ook een beetje bij, dat het een soort sociaal experiment was :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 17 februari 2020 @ 10:30:04 #86
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191549480
Ja he
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat super goedkoop om het op de aandacht te gooien. Ze gingen die bepaald niet uit de weg.
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat super goedkoop om het op de aandacht te gooien. Ze gingen die bepaald niet uit de weg.
Ja hè, precies wat ik ook dacht!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_191549482
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
Je werkt zelf voor een roddelprograma. Je smijt zelf je hele hebben en houwen op Instagram. Gooit na zes minuten (of zo voelde het) al foto's van je verse scharrel met je kind online en noemt hem de liefde van je leven. En dan is het daarna de schuld van de aandacht die je 'relatie' krijgt dat het geen stand houdt. Ja, juist. :')

Verheug me nu al op Bridget die de nieuwe scharrel van Gordon gaat duiden op tv.
Ze zijn samen werkelijk nog dommer dan apart.
Ongelooflijk. _O-
  Tettenkoning maandag 17 februari 2020 @ 10:31:03 #88
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191549494
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Wordt het Rico of Marco jongens? :P
Met antwee? Dat zou pas een leuke plottwist zijn.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191549526
Raap me op. Mensen op insta vergelijken Mo met lady Di :')
pi_191549531
De prille liefde tussen Bridget Maasland (45) en André Hazes (26) is alweer voorbij. Volgens de twee is alle aandacht van de afgelopen tijd de doodsteek geweest voor de relatie.

Daar hadden ze zelf natuurlijk helemaal geen aandeel in...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 februari 2020 @ 10:39:22 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191549562
Is André al gesignaleerd met Leontien?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 februari 2020 @ 10:40:02 #92
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191549564
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raap me op. Mensen op insta vergelijken Mo met lady Di :')
Oh ja, nog zo'n heilige die zelf nooit iets dubieus deed :')
pi_191549567
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:31 schreef Nine. het volgende:

[..]

Met antwee? Dat zou pas een leuke plottwist zijn.
Ik gok dat Andre toch nog met Django uit de strijd komt *;
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191549578
Het stiekeme was eraf ze hadden die spanning denk ik nodig.
pi_191549590
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:39 schreef rubbereend het volgende:
Is André al gesignaleerd met Leontien?
Leontien is wel wijzer en volwassener dan dat (mag ik hopen).
  maandag 17 februari 2020 @ 10:46:50 #96
327807 Mariposas
יה&#14
pi_191549638
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:19 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Nee wacht even wat is dit? Heeft powerrrrrrrvrouw Mo dit gepost of wat??
Zit op mijn werk en kan dit topic niet mijn volle aandacht geven :(
het lijkt me dat dit topic wel iets belangrijker is dan je werk momenteel... :N
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_191549664
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:46 schreef Mariposas het volgende:

[..]

het lijkt me dat dit topic wel iets belangrijker is dan je werk momenteel... :N
Ja, kwestie van juiste prioriteiten, helemaal omdat we waarschijnlijk in hetzelfde schuitje zitten. Straks worden we allemaal voor de rechter gedaagd door Royce vanwege de aandacht die we hieraan besteden.
  maandag 17 februari 2020 @ 10:49:32 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191549665
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat super goedkoop om het op de aandacht te gooien. Ze gingen die bepaald niet uit de weg.
Daarom, plus die III van 2 februari, en dat "eerste mijlpaal gehaald" verhaal.
Ergo: ze bedoelen dat ze al 3 maanden een relatie hebben, dus dat is van voor het bekendmaken van de breuk en dat is ook meer dan "ontdekken hoe leuk we elkaar echt vinden" dat was allemaal al gebeurd voor de verkering (op 2 november dus) begon.

Maar goed, ik ben normaal niet van het grinniken om het leed van een ander, maar in dit geval had ik er wel even wat moeite mee deze :') in te houden.
Man, man, man.... gooi je daarvoor het leven van je kind totaal op z'n kop.

En ik gok dat die foto van Dré die Monique zoent de reden is, want als dat die foto is die hier ook in het vorige topic staat dan is wel duidelijk dat hij haar vol op de bek pakte en Monique dat iig niet geïnitieerd had.

De foto in deze post bedoel ik:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 07:55 schreef Poezewoes het volgende:
ANDRÉ maakt van Curaçao… TEMPTATION ISLAND!
In het kader van zijn concert op Curaçao bracht André eerst wat tijd door met ex Monique...

[ afbeelding ]
Hitzanger met TWEE VROUWEN in zonovergoten paradijs:
De reis naar Curaçao, en ANDRE HAZES’ optreden daar, was al gepland toen hij nog samen was met zijn MONIQUE. Na de breuk liet zij zich de trip niet meer ontzeggen, vloog Dré zelf ook naar het zonnige eiland en wilde zijn nieuwe lief BRIDGET MAASLAND natuurlijk niet alleen achterblijven. Hoe verloopt het allemaal daar, op Temptation Island?
Zonnig Curaçao mag dan het grootste eiland van de Antillen zijn, is het met zijn 444 vierkante kilometer ook groot genoeg voor ANDRÉ HAZES, én MONIQUE WESTENBERG met hun kind én BRIDGET MAASLAND? Dat moest afgelopen dagen blijken toen de jonge hitzanger daar met zijn hele entourage een concert gaf en de twee belangrijkste vrouwen uit zijn leven meereisden.

PRIVÉ was er ter plaatse EXCLUSIEF getuige van hoe André zich op Curaçao eerst gezellig onderhield met zijn ex Monique en hun zoontje ANDRÉ HAZES III, en vervolgens een hotel en een strand verderop met Bridget...
André bracht eerst wat dagen door met zijn ’ex on the beach’, toen Bridget nog in geen velden of wegen te bekennen was. Zij woonde met zoontje Dré het hoogtepunt van de reis bij, het optreden dat André gaf op Cabana Beach.
Daar leek er tussen de twee geen vuiltje meer aan de lucht.
Niemand die hen daar samen zag, zal ook hebben vermoed dat juist deze twee op 10 november in Nederland een schokgolf teweegbrachten door met elkaar te breken. En dat niet alleen, die dag bleek André het ook nog eens te hebben aangelegd met Bridget Maasland!
Hoewel de sfeer tussen beide ex-geliefden daarna aanvankelijk ijzig was en Monique geen geheim maakte hoe zij dacht over het eenzijdige ’persbericht’ dat André’s management verstuurde, lijkt de onderlinge verstandhouding inmiddels weer een stuk beter.

Mediastop
Wanneer André tijdens de soundcheck voor zijn groots aangekondigde optreden kleine Dré op het podium haalt, beseft hij even later dat dit misschien toch niet zo’n goed idee is. Het geluidsvolume is daar voor de kleine veel te hard. En gewaarschuwd door de ervaringen van zijn eigen vader, die tegen het veel te vroege einde van zijn leven nagenoeg doof was geworden, is dat voor Dré iets om altijd rekening mee te houden.
Door de microfoon roept hij Monique, die toesnelt, naar voren te komen en Dreetje buiten het directe bereik van de manshoge speakers te brengen. Zij blijft nog lang in de buurt van het optreden hangen en is er ook bij wanneer André ’s avonds met zijn optreden de boel op zijn kop zet en het publiek, duizenden kilometers van huis, geeft waarvoor het is gekomen.
Praten over hoe de situatie nu is, wil Monique nog steeds niet: „Ik wil vechten voor het geluk van ons gezin. En dat weet Dré ook. Maar ik kan daar nu niets over zeggen.”
André geeft een paar keer aan wel te willen praten, maar besloot gisteren toch zich te zullen houden aan de ’mediastop’ die voor hem is afgekondigd. Dat betekent dat hij een tijdje de luwte opzoekt: geen interviews, geen talkshows en dus geen commentaar op de liefdesperikelen die het hele land zo bezighielden. Poseren doet hij echter gewillig, eerst met Monique en, als later Bridget op het eiland is aangekomen, ook met haar.

Storm
Zij kwam pas een dag ná het concert van haar vriend en zijn band aan op Curaçao. Het was eerst zelfs nog spannend of zij de korte trip zou gaan redden, want door de storm op juist de dag van haar geplande vertrek, werd op Schiphol de ene vlucht na de andere gecanceld. Haar toestel ging echter op tijd en niets stond daarna de geplande minivakantie van de tot over haar oren verliefde RTL-presentatrice nog in de weg.
Samen worden André en zij een dag later gespot op het strand van Blauwbaai, waar Bridget, vroeger liever topless, nu in badpak, zich met haar jonge minnaar in zee waagt. En gisteren ging André om afscheid te nemen nog even langs bij Monique, die nog een tijdje op het eiland blijft, terwijl híj vandaag met Bridget terugvliegt naar Nederland.

Telegraaf
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 februari 2020 @ 10:55:56 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191549755
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 10:22 schreef vencodark het volgende:
Aandachtshoeren die klagen over de aandacht die ze krijgen.
Hoe. Dan.

Hoogmoed komt voor den val. :Y)

Iets zegt mij dat Antwee de boel heeft gestopt omdat zijn hart nog bij Monique ligt.
Dat zij laatst allemaal in Curaçao waren is geen toeval icm dit nieuws.
Wel maf, waarom vliegt Fridget daar dan ook heen? :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 17 februari 2020 @ 10:56:53 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191549774
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:56 schreef Nine. het volgende:

[..]

Sterker nog, de meeste aandacht hebben ze zelf gegenereerd. :')
Nog sterker: haar "vak" is media-aandacht voor de "sterren", ze weet als geen ander hoe de bloedhonden er bovenop zitten als er iets in de relatie van een BN'er speelt, en in dit geval twee BN'ers, dus ook gewoon dubbele aandacht... die ze overigens vooral te danken hebben aan het feit dat hun relatie duidelijk al gaande was toen zijn relatie met Monique nog niet duidelijk voorbij was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')