SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Heerlijk!quote:Op maandag 17 februari 2020 08:37 schreef just me het volgende:
Goed idee, ik laat het zo lekker doorwaaien hier, achterdeuren een beetje open
Gelukkig wel, het ziet er rustig uit en het zonnetje doet zijn best om door de wolken te komenquote:Op maandag 17 februari 2020 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk!
Is het nu rustig qua wind?
Nice.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig wel, het ziet er rustig uit en het zonnetje doet zijn best om door de wolken te komen
De laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest was toen ik nog in Deventer woonde!quote:Op maandag 17 februari 2020 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn net heel suf als een stel bejaarden samen naar de kapper geweest
Sinds wanneer lijd jij aan de vinkentering?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest was toen ik nog in Deventer woonde!
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lijd jij aan de vinkentering?
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lijd jij aan de vinkentering?
Daar heb je wel talent voorquote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Sinds een weekje of zo. Ben designer geworden.
Dat plaatje in die special van DJMO over Westerbork heb ik op haar verzoek gemaakt.
Goed bezig. Ik ben al blij dat ik vandaag buiten de deur ben geweestquote:Op maandag 17 februari 2020 17:50 schreef just me het volgende:
Ik heb een productieve dag gehad, trots op mezelf
Ook goed bezig geweest dusquote:Op maandag 17 februari 2020 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben al blij dat ik vandaag buiten de deur ben geweest
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
Ik had vandaag ineens een boost energie en heb verlichting aangelegd in de voorraadkast hier, heb een raampje boven een deur tweezijdig afgedekt met gelakt hardboard en heb de pleebril boven vervangen.Er kwam groene toiletreiniger uit de scharnieren, en dat hebben wij nooit gekocht of gebruikt!
rest de vraag hoe komt het daarquote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk best wel ranzig om aan mijn vingers te krijgen!
Van de vorige eigenaren van dit huis!quote:
Zo af en toe een wc-bril vervangen is niet verkeerdquote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de vorige eigenaren van dit huis!
Ik heb die wc-bril vervangen omdat het helemaal vergeeld was.
Was het wel toiletreiniger, denk ik dan...quote:Op maandag 17 februari 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
Ik had vandaag ineens een boost energie en heb verlichting aangelegd in de voorraadkast hier, heb een raampje boven een deur tweezijdig afgedekt met gelakt hardboard en heb de pleebril boven vervangen.Er kwam groene toiletreiniger uit de scharnieren, en dat hebben wij nooit gekocht of gebruikt!
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was het wel toiletreiniger, denk ik dan...
Dat ga ik ook doen als ik over x maanden verhuis. En er gaan dan ook heel wat emmertjes sop doorheen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vervang standaard de toiletbril als ik in een nieuw huis trek
Beneden heb ik dat wel gedaan, boven nu pas. We willen ooit in de toekomst de hele badkamer aanpakken, maar dat gaat nog jaren duren, dus besloot ik dit nu alvast te doen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vervang standaard de toiletbril als ik in een nieuw huis trek
Is er al wat meer duidelijkheid?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen als ik over x maanden verhuis. En er gaan dan ook heel wat emmertjes sop doorheen.
Niks noemenswaardigs. Behalve dat als ik verhuis mét urgentie, ik mijn inschrijfduur behoud. Als ik verhuis vóórdat ik urgentie krijg, dan gaat mijn inschrijfduur naar 0. Dus ik wacht wel even op urgentie.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is er al wat meer duidelijkheid?
Verstandig. De kans dat je voor die tijd opeens je droomhuis tegenkomt en het dan ook nog krijgt lijkt me nou ook niet echt grootquote:Op maandag 17 februari 2020 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niks noemenswaardigs. Behalve dat als ik verhuis mét urgentie, ik mijn inschrijfduur behoud. Als ik verhuis vóórdat ik urgentie krijg, dan gaat mijn inschrijfduur naar 0. Dus ik wacht wel even op urgentie.
Grenzend aan 0 iddquote:Op maandag 17 februari 2020 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Verstandig. De kans dat je voor die tijd opeens je droomhuis tegenkomt en het dan ook nog krijgt lijkt me nou ook niet echt groot
Nu ben ik wel benieuwd wat jouw droomhuis zou zijn!quote:
Een leuk kasteeltje komt aardig in de buurtquote:Op maandag 17 februari 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat jouw droomhuis zou zijn!
Met 'n wit paardquote:Op maandag 17 februari 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een leuk kasteeltje komt aardig in de buurt
FTFY.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Met 'n wit paardenhoofd aan de muur
Goedemorgen livelink.quote:
Ik ben even aan het genieten van mijn nog-even-niks-doen-moment met koffie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Hoe is het daar?
Dat is altijd lekker in de morgen. Even genieten van de rust.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben even aan het genieten van mijn nog-even-niks-doen-moment met koffie.
Hoe gaat het met jou? Is dit je laatste dag werken deze week?
En als het nodig mocht zijn, heb je vast wel genoeg vrije dagen om nog op te nemen als je er nog behoefte aan hebt, neem ik aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker in de morgen. Even genieten van de rust.
En ja.... helaas/gelukkig wel. Ik krijg van het werk 2 dagen vanwege het overlijden van mijn moeder, dus die neem ik woensdag en donderdag. En vrijdag blijf ik gewoon nog een keer thuis.
Zeker wel genoeg dagen nog over. Als ik denk dat ik meer vrij moet zijn, neem ik er ook op.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:02 schreef livelink het volgende:
[..]
En als het nodig mocht zijn, heb je vast wel genoeg vrije dagen om nog op te nemen als je er nog behoefte aan hebt, neem ik aan.
Het staat er zo kil; 2 vrije dagen voor het overlijden van je moeder. Maar ja, dat zullen de officiële regels wel zijn.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:56 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
stomme regels zijn dat inderdaad![]()
maar ziekmelden kan altijd
Soms is het nodig... ik heb het in mijn hele werktijd maar 1 of 2x gedaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat een slechte invloed heb jij!
Ik kan me niet ziek melden als ik niet ziek ben.
3 of 4 maanden per keer...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Soms is het nodig... ik heb het in mijn hele werktijd maar 1 of 2x gedaan.
Dat is het mooiste idd, als je onderling iets kunt regelen met je werkgever.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij hebben ze wat gesjoemeld met mijn vrije dagen toen, ze dachten goed mee. Ik heb sowieso daar het prima kunnen regelen toen, in de maanden ervoor heb ik nauwelijks gewerkt, allemaal prima opgelost.
Dat is netjes zeg. Bij Symph was het drama, die moest nog een dag of drie komen werken, terwijl er afgerond werd richting de zomervakantie. Volslagen belachelijk dat hij daar aan toegegeven heeft toen, hij voelde zich enorm onder druk gezet, maar goed, na die vakantie heeft hij het ook niet heel lang meer volgehouden bij die leidinggevende. Gelukkig heeft hij wat geleerd en hij zit nu op een veel prettigere plek.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is het mooiste idd, als je onderling iets kunt regelen met je werkgever.
Ik kreeg zelf met het overlijden van mijn vader 3 dagen (met een weekend daar aan vast) waar 2 dagen in de regels stond, maar mijn vriendin kreeg een hele week (dus geen bloedverwant of überhaupt verwant)!
Heb er een paar gestuurd. Ben benieuwd of er meer DM's binnen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Bij voldoende animo start ik vanaf 19.30 uur weer eens een Platen Alphabet.
Gooi je favoriete songtitels (en uitvoerende) in mijn DM box en als de opbrengst genoeg is voor ongeveer 2 uur muziek gaan we vanavond horen wat er dan gekozen is...
Ik was nog bezig met mijn lijst. Geez..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb er een paar gestuurd. Ben benieuwd of er meer DM's binnen zijn gekomen.
Ah, ik heb niet A t/m Z gedaan. Ik ben niet zo goed met lijstjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met mijn lijst. Geez..
Ik ook niet. Volgens mij heb ik er 5 overgeslagen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik heb niet A t/m Z gedaan. Ik ben niet zo goed met lijstjes.
Mmmm ik heb weer eens burenoverleg, duimen dat het snel is afgelopenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Bij voldoende animo start ik vanaf 19.30 uur weer eens een Platen Alphabet.
Gooi je favoriete songtitels (en uitvoerende) in mijn DM box en als de opbrengst genoeg is voor ongeveer 2 uur muziek gaan we vanavond horen wat er dan gekozen is...
Ik duim mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:57 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik heb weer eens burenoverleg, duimen dat het snel is afgelopen
Als je me zegt welke letters je hebt overgeslagen ga ik daar nog over nadenken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Volgens mij heb ik er 5 overgeslagen.
Roy Orbison - It's overquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:57 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm ik heb weer eens burenoverleg, duimen dat het snel is afgelopen
E, N, Q, U en Xquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je me zegt welke letters je hebt overgeslagen ga ik daar nog over nadenken.
Kijk, dat is een uitdaging die ik graag aan ga.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat is een uitdaging die ik graag aan ga.
Wat ik niet op de plank heb, kan ik vrij snel verkrijgen...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, en de F, G, S en Z heeft MM niet. Denk ik.
Voor de Q en de X maar creatief geprobeerd te zijn. Maar ik kan niks bijzonders verzinnen met een Nquote:
Dat laatste heb ik dan maar voor je gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de Q en de X maar creatief geprobeerd te zijn. Maar ik kan niks bijzonders verzinnen met een N
Ik uiteindelijk zelf toch ook nog. Heeft MadMaster wat te kiezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dan maar voor je gedaan
K's Choice - Not an addict.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk zelf toch ook nog. Heeft MadMaster wat te kiezen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:22 schreef brother52 het volgende:
Ik heb voor de n,q en x ook nog wat opties ingediend.
Het is een platenalfabet (op songtitel). Dus je kunt nog wensen indienen bij MadMaster via DM.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap de bedoeling niet helemaal, geloof ik
Maar ik zal inschakelen zo.
Songtitels beginnend met A, B, C, ..., Z. En 1, 2, 3, .., 0 mogen ook vast wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap de bedoeling niet helemaal, geloof ik
Maar ik zal inschakelen zo.
quote:
A new England heet het.quote:
Ik kende het niet. Klinkt wel vrolijk.quote:
Heeft trouwens ook niks met Brexit te maken. Komt uit de 90s.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende het niet. Klinkt wel vrolijk.
Vooruitziende blikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft trouwens ook niks met Brexit te maken. Komt uit de 90s.
Altijd, zo lang ze nog niet voorbij gekomen zijn...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
We gaan dus het alfabet langs qua songtitels? Zijn er nog letters die niet bezet zijn?
Alles wat ik heb aangeleverd ken je waarschijnlijk ook wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:37 schreef zorro28 het volgende:
Ik wacht liever af. Alles wat ik aanlever ken ik immers al
Deze ken je ook wel... toch? Toch!?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:37 schreef zorro28 het volgende:
Ik wacht liever af. Alles wat ik aanlever ken ik immers al
Natuurlijk. Blijft een goed nummerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze ken je ook wel... toch? Toch!?
Ik ben normal in Japan, denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn broer was ook big in Japan, met slechts 1m87.
Zijn ze alweer thuis, eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn broer was ook big in Japan, met slechts 1m87.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben normal in Japan, denk ik.
Ja joh, allang. Sinds eind augustus. Neefje moest weer naar school, hè.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zijn ze alweer thuis, eigenlijk?
Ik zie nu ineens een obscuur optreden in Tokio voor me, van een Nederlandse boerenrockband...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja joh, allang. Sinds eind augustus. Neefje moest weer naar school, hè.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doen we de Japanners maar niet aan. Niet alles voldoet als exportproduct.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens een obscuur optreden in Tokio voor me, van een Nederlandse boerenrockband...
Ach, als Japanse babies hier kunnen optreden, kan een Nederlandse boerenrockband daar ook optredenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens een obscuur optreden in Tokio voor me, van een Nederlandse boerenrockband...
Bertus op zien Yamaha en Tinus op zien Suzukiquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je hoort wat voor vage muziek er uit Japan komt... kan Normaal daar prima.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doen we de Japanners maar niet aan. Niet alles voldoet als exportproduct.
Dat was misschien wel de verborgen bedoeling van Symphquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bertus op zien Yamaha en Tinus op zien Suzuki
[..]
Dit is gewoon mooiquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was misschien wel de verborgen bedoeling van Symph
Dan zijn ze dus juist te normaalquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je hoort wat voor vage muziek er uit Japan komt... kan Normaal daar prima.
MM is helderlezend.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Die stond op mijn lijstje, maar had ik om een of andere reden niet ingestuurd.
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Die stond op mijn lijstje, maar had ik om een of andere reden niet ingestuurd.
quote:livelink > MadMaster
Crazy on you - Heart
quote:
Ik had dat wijntje toch niet moeten nemen.quote:
Brother52 houdt ons scherp.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De herrie van brother52 komt pas vanaf de 'N'...
Dan zit DDM ineens rechtop in bedquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
van nachtmerrie?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt aan het volume hè?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
Zo hard zijn die liedjes nou ook weer niet hoor
Dat is luidquote:
Danio Straciatella was in de aanbieding, dus ja, kloptquote:
Die bedoelde ik jaquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Danio Straciatella was in de aanbieding, dus ja, klopt
Prioriteiten hè?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Net helemaal vergeten mee te nemen.
Maar gelukkig wel mijn fiets meteen meegenomen
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Net helemaal vergeten mee te nemen.
Maar gelukkig wel mijn fiets meteen meegenomen
Daar ben jij dus bij?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij hep 'm toch![]()
![]()
![]()
The Other Favorites - Flawed recording
15 juni in de Melkweg, met Reina del Cid
Klinkt fijn hoor!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij hep 'm toch![]()
![]()
![]()
The Other Favorites - Flawed recording
15 juni in de Melkweg, met Reina del Cid
Uiteraard. Kaartjes #6 en #7. Nét niet de eerstequote:
Live zijn ze erg goedquote:
Wist ik niet. Triest zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Tony Scott, helaas zwaar lijdend aan MS en bijna blind...
Nee, maar ik waardeer zijn werk wel en ben een paar jaar geleden wel bij een benefiet concert ten bate van hem geweest in Paradiso...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk, MadMaster?
Ik kwam hierop omdat ik vandaag las over de beroerde luistercijfers van 3FM. Slechts 2,2 procent marktaandeel.quote:
Ik heb overdag helaas geen tijd om te luisteren...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze week op radio5 de week van de jaren 60, ik heb al heel wat oude jingles enzo voorbij horen komen, waaronder een jonge Lex Harding
Gewoon een Amsterdammer van Surinaamse afkomst...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht dat Tony Scott een Amerikaan was
#kennisvanmuziek
Ja, inderdaad dramatisch. Niet helemaal terecht wat mij betreft. Ze zijn juist bezig zich te vernieuwen/herpakken voor zover ik het kan beoordelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kwam hierop omdat ik vandaag las over de beroerde luistercijfers van 3FM. Slechts 2,2 procent marktaandeel.
Ja, ik las het op wiki. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een Amsterdammer van Surinaamse afkomst...
Die zijn echt diep gezakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kwam hierop omdat ik vandaag las over de beroerde luistercijfers van 3FM. Slechts 2,2 procent marktaandeel.
Ze moeten nog oppassen voor Radio 49.quote:
Ik heb meer dan 50 suggesties ontvangen, dus de keuze is reuze en sommigen zullen dus bewaard moeten worden voor een volgend Alphabet...quote:
Grootste marktaandeel voor radiozenders gerund door Fokkers!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze moeten nog oppassen voor Radio 49.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, je weet tenminste nog dat je 'm aangevraagd hebt...
Radio49 komt eraanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze moeten nog oppassen voor Radio 49.
Radio49 komt naar je tóé deze zomer!quote:
Niet van mij iig.quote:
Ik weet wel bijna zeker dat hij ook niet van mij komt.quote:
Weet je zeker dat je 'm zelf niet hebt aangevraagd?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zeker dat hij ook niet van mij komt.
Helaas nietquote:
Welk instrument speelde jij dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
We speelden dit vroeger met de band, alleen een andere uitvoering
De plank. Om op te kloppen.quote:
Hadden je suggesties maar beter moeten zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraagt ie ons suggesties in te sturen, gaat ie lekker zelf z'n eigen keuze draaien
quote:
Bettie Serveert - Kid's allright was goed genoeg!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hadden je suggesties maar beter moeten zijn
De Creme Brulee was al geserveerdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bettie Serveert - Kid's allright was goed genoeg!
Die heb ik vandaag al gehoordquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bettie Serveert - Kid's allright was goed genoeg!
Ah vandaar. MM wist dat natuurlijk en wilde iets anders draaien, speciaal voor jou.quote:
Die heb ik nog nooit gehoord, denk ik.quote:
Dat had ik kunnen wetenquote:
Kijk ze!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Danku, tot zover. We gaan een film kijken
Je vertrekt bij dit muzikale (hoog)standje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Filmkijk zequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergens achterin de kast heb ik nog een cd-single van E-rotic liggenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vertrekt bij dit muzikale (hoog)standje?
Die moest naar bed komen, ja...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ergens achterin de kast heb ik nog een cd-single van E-rotic liggen
Geen idee of het deze is, of een ander nummer. Hadden ze ook niet iets met een Fred erin?
Ja, nu ben ik ineens de E-rotic specialist zeker?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ergens achterin de kast heb ik nog een cd-single van E-rotic liggen
Geen idee of het deze is, of een ander nummer. Hadden ze ook niet iets met een Fred erin?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Fred, kom naar bed?
Is de x-rated versie van Guus, kom naar huus zeker?
Als dit maar geen bruggetje is naar Ed Sheeranquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, een mannetje met rood haar...
We kraken hier niet andermans suggesties af, he.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als dit maar geen bruggetje is naar Ed Sheeran
Nee, we kraken het liedje af, niet de suggestiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
We kraken hier niet andermans suggesties af, he.
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
We kraken hier niet andermans suggesties af, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag hetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, we kraken het liedje af, niet de suggestie
Zo klonk het mij ook al in de oren. Niet de "normale" versie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel een heel jonge Henk & Henk...
Ik heb een hele goede ingestuurd. Vind ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan mag het![]()
(Ik weet natuurlijk niet wat MadMaster met de S gaat doen, maar ik dek me alvast in)
Edoch, de album versie van weleer...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo klonk het mij ook al in de oren. Niet de "normale" versie.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede ingestuurd. Vind ik.
Dat geloof ik best ja. Klinkt wat tammer dan de versie die je vaak hoortquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edoch, de album versie van weleer...
quote:
Douche zequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga douchen, maar bedankt voor het draaien
Not everyone van Nine Black Alpsquote:
van brother!quote:
Douche zequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:42 schreef zorro28 het volgende:
Doesj ze!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:42 schreef zorro28 het volgende:
Doei!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:42 schreef zorro28 het volgende:
Klinkt best lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Not everyone van Nine Black Alps
Ook, ik heb deze wel gespeeldquote:
Dat vermoeden had ik alquote:
Was ook best een leuk bandje, ooit eens gezien in het voorprogramma van Kaiser Chiefs.quote:
On Her Majesty's Secret Service, titelmuziek van de gelijknamige James Bond-film, door John Barry.quote:
Die zag ik dan weer voor het eerst in het voorprogramma van U2...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was ook best een leuk bandje, ooit eens gezien in het voorprogramma van Kaiser Chiefs.
Oh, ik dacht dat er een specifieke reden achter zat...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
On Her Majesty's Secret Service, titelmuziek van de gelijknamige James Bond-film, door John Barry.
Filmmuziek blijft toch een genre op zich.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
On Her Majesty's Secret Service, titelmuziek van de gelijknamige James Bond-film, door John Barry.
Niet speciaal hoor. Of het moet zijn dat er net weer een nieuwe Bond-titelsong is geopenbaard, afgelopen week.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er een specifieke reden achter zat...
B en M, dacht ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Even kijken wie er opgelet hebben (voor de koelkast):
Ik heb enkele letters dubbel gedraaid.
Welke?
De M en N volgens mijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Welke?
De M, de N, de O en de B.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Welke?
Gewoon omdat die in het geheugen gegrift zitten, denk ik, en ze daarom snel bij me opkomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
Zo'n alfabet heeft toch altijd een hoog eighties-gehalte. Ik betrap me zelf er ook op.
Er is bijzonder veel leuke, goede muziek gemaakt in de 80squote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
Zo'n alfabet heeft toch altijd een hoog eighties-gehalte. Ik betrap me zelf er ook op.
Veel dank! En ik heb al heel decadent twee koelkastenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Gisteren lagen er 5 kapotte koelkasten hier in de wijk. Die mag livelink ook hebben.
Even gecontroleerd hoe jij Coolblue wist te omzeilen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Gisteren lagen er 5 kapotte koelkasten hier in de wijk. Die mag livelink ook hebben.
Da's niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Even gecontroleerd hoe jij Coolblue wist te omzeilen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is bijzonder veel leuke, goede muziek gemaakt in de 80s
Ja, en brother52 licht het namens mij even toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is duidelijk door livelink aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |