abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191547026
quote:
MUNICH (Reuters) - French President Emmanuel Macron said on Saturday he would allow North Macedonia and Albania to begin talks on joining the European Union if the bloc's executive gave them a positive review next month.

Macron's comments at the Munich Security Conference look set to end his freeze on the two Balkan countries' progress towards EU membership and reassure other European leaders that France still backs expanding the bloc to new members.

"We are waiting for the (European Commission) report in March ... depending on that, if the results are positive and confidence is established, then we should be in a position to open the negotiations," Macron told the conference.

https://www.reuters.com/a(...)-talks-idUSKBN2090DM
Expansiedrift van de EU kent geen grenzen. Weer twee straatarme landen die alleen netto-ontvanger zullen zijn er bij. Niks geleerd van Roemenië en Bulgarije. Verklaart wel waarom de bijdrage van Nederland weer omhoog moet.
  maandag 17 februari 2020 @ 00:18:37 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191547031
Mooi :)

Hoe meer Europese integratie hoe beter. Verenigde staten van Europa _O_

De EU _O_
#KICKOUTZP
pi_191547056
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:18 schreef wollah het volgende:

De EU _O_
Ok ik praat niet meer met jou :{w
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_191547074
Waarom moeten we Albanië en Noord-Macedonië willen. Ik kan echt geen enkele goede reden bedenken ik heb er lang over nagedacht. Je gaat alleen maar weer problemen krijgen op de arbeidsmarkt en fraude met uitkeringen.
  maandag 17 februari 2020 @ 00:24:48 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191547080
Knettergek dit.
Macedonië en Albanië zijn zowat de armste landen van Europa.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 17 februari 2020 @ 00:24:50 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191547081
Leuk die economische samenwerking, maar zolang dat voordeeltje alleen iets oplevert voor mensen en bedrijven die er al warmpjes bijzitten, heeft verder niemand er wat aan. Dit is bewuste tactiek het klootjesvolk/stemvee verder buitenspel te zetten.
pi_191547091
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:18 schreef wollah het volgende:

De EU _O_
In de kern met je eens. Hoewel ik wel van mening ben dat de huidige EU-vorm wel aan verbetering onderhevig is en derhalve aan vernieuwing toe is.
  maandag 17 februari 2020 @ 00:36:11 #8
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191547143
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Ok ik praat niet meer met jou :{w
Haten op de EU :')
#KICKOUTZP
pi_191547179
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:24 schreef BasEnAad het volgende:
Leuk die economische samenwerking, maar zolang dat voordeeltje alleen iets oplevert voor mensen en bedrijven die er al warmpjes bijzitten, heeft verder niemand er wat aan. Dit is bewuste tactiek het klootjesvolk/stemvee verder buitenspel te zetten.
De multinationals hebben meer goedkope arbeiders nodig vermoedelijk. De lobby van de grootbedrijven hebben de EU grotendeels in hun pocket. De sociale lasten komen toch bij de werknemers terecht daar betalen zij echt nauwelijks aan mee.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 17 februari 2020 @ 00:47:45 #10
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_191547200
Het continent EU _O_
  maandag 17 februari 2020 @ 00:54:11 #11
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191547233
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:44 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De multinationals hebben meer goedkope arbeiders nodig vermoedelijk. De lobby van de grootbedrijven hebben de EU grotendeels in hun pocket. De sociale lasten komen toch bij de werknemers terecht daar betalen zij echt nauwelijks aan mee.
En het project wordt maar groter en onoverzichtelijker, meer verschillende talen erbij. Het volk kan zich niet meer organiseren. En van de andere kant worden er slinks verdragen doorgedramd waarbij multinationals net zo veel te zeggen hebben als overheden. Alles om de weg vrij te maken voor een EU BV, waarbij mensen niks meer zijn dan een resource. Mensen worden kosten. En de kosten moet je zo laag mogelijk houden.
pi_191547259
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:47 schreef damsco het volgende:
Het continent EU _O_
Nu de UK is afgedreven zou je dat kunnen stellen maar ik sta er echt niet om te juichen :N
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_191547267
Ze moeten europese leger maken
Alsjeblieft
pi_191547311
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:24 schreef BasEnAad het volgende:
Dit. Als die landen op die manier een flinke inhaalslag kunnen maken om op die manier een min meer gelijkmatige economie te krijgen, be my guest. Ondanks het gedrocht wat ze ervan weten te hebben fabriceren is Europees samenwerken pure noodzaak om nog enigszins weerstand te kunnen bieden tegen de reuzen. Maar goed, die visie is misschien een beetje te utopisch, want ze zijn hier maar al graag bezig elkaar de toko uit te vechten. Zonde wel, want met een bredere visie op een eerder moment had het bizar veel potentie.
pi_191547322
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 01:01 schreef Watisverschil het volgende:
Ze moeten europese leger maken
Dan is het alsnog alleen maar Frankrijk, Polen en Griekenland. Oké dat blijkt dus niet helemaal te kloppen, maar wel zijn we blind gaan vertrouwen in Amerika en er komt een moment dat we daar de zure vruchten van plukken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2020 01:16:07 ]
pi_191547349
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 01:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ondanks het gedrocht wat ze ervan weten te hebben fabriceren is Europees samenwerken pure noodzaak om nog enigszins weerstand te kunnen bieden tegen de reuzen.
Maar wat gaat een Albanië, Noord-Macedonië, Bulgarije, Roemenië enzovoort daar aan toevoegen? EU had een geweldig project kunnen zijn met alleen sterke landen. Dan had je een wereldeconomie gehad. Deze arme landen trekken je alleen maar naar beneden. Het enige wat het oplevert is goedkope arbeid en een snellere race to the bottom.
pi_191547365
Albanie...hoe verzin je het. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_191547406
Macron kan zoveel willen.
pi_191547446
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 01:19 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Maar wat gaat een Albanië, Noord-Macedonië, Bulgarije, Roemenië enzovoort daar aan toevoegen? EU had een geweldig project kunnen zijn met alleen sterke landen. Dan had je een wereldeconomie gehad. Deze arme landen trekken je alleen maar naar beneden. Het enige wat het oplevert is goedkope arbeid en een snellere race to the bottom.
Ja ik snap je punt als geen ander. Het probleem is natuurlijk wel dat ze niet betrekken sowieso arm houdt, op deze manier zou het theoretisch eerst de boel naar beneden trekken, tot die landen doorontwikkeld zijn naar gelijkmatig niveau.
  maandag 17 februari 2020 @ 01:46:18 #20
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_191547487
Het enige wat ze willen aantrekken is goedkope werkkrachten
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_191547679
Het is een geopolitiek spel. De EU (en Amerika) willen voorkomen dat zwakke Europese landen die nog niet in de EU zitten, onder de invloed komen te staan van Rusland of China.
pi_191547754
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 01:29 schreef Dutchguy het volgende:
Macron kan zoveel willen.
Von der Leyen en Merkel steunen dit ook. Dus die landen gaan er gewoon bijkomen uiteindelijk, kwestie van tijd.
pi_191547755
Totdat sovjetrepubliek in jullie achtertuin staat :') :')
Alsjeblieft
pi_191547940
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 00:23 schreef Moustachio het volgende:
Waarom moeten we Albanië en Noord-Macedonië willen. Ik kan echt geen enkele goede reden bedenken ik heb er lang over nagedacht. Je gaat alleen maar weer problemen krijgen op de arbeidsmarkt en fraude met uitkeringen.
Dat heb ik met de EU, ik kan werkelijk geen goede reden bedenken wat het voor de burgers heeft opgeleverd.
Ja, een hoop ellende.
pi_191548111
Maar Servië niet?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')