Gatverdamme.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
Tien ik elf was (ja 11 ja) heb ik één pakje sigaretten gerookt en toen maar besloten dat ik er wel klaar mee was
Was op de basisschool
Scheelde weer wat ervaringen op de middelbare school![]()
![]()
![]()
Been there, dit dat
Yepquote:
Roken is ook gewoon smerig. Vooral mensen die naar rook ruiken en zulks. De geur van een brandende sigaret vind ik soms nog best lekkerquote:
Benzinequote:Op zondag 16 februari 2020 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Roken is ook gewoon smerig. Vooral mensen die naar rook ruiken en zulks. De geur van een brandende sigaret vind ik soms nog best lekker
Huh ik dacht dat het normaal was.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu ja ik kende wel veel mensen die dat wel (eens) deden. En ik heb dat dus ook (eens) gedaan. Maar heel erg normaal werd het niet gevonden gloof ik
Ik heb één sigaret van mijn moeder gerookt toen ik 13 was. Bwegh.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
Tien ik elf was (ja 11 ja) heb ik één pakje sigaretten gerookt en toen maar besloten dat ik er wel klaar mee was
Was op de basisschool
Scheelde weer wat ervaringen op de middelbare school![]()
![]()
![]()
Been there, dit dat
Mijn vader rookte een doosje sigaren per jaar en gebruikte de laatste altijd om vuurwerk aan te steken.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb één sigaret van mijn moeder gerookt toen ik 13 was. Bwegh.
Monica ookquote:Op zondag 16 februari 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Een goeie sigaar vind ik wel lekker
Ook niet overgenomen als traditie?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vader rookte een doosje sigaren per jaar en gebruikte de laatste altijd om vuurwerk aan te steken.
Ik heb ooit een trekje gekregen en daarna drie dagen gehoest. Nooit meer naar omgekeken daarna.
2 takt benzine (zit olie doorheen) dat net uit de uitlaat komtquote:
Of een dieselmotor zonder roetfilterquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 takt benzine (zit olie doorheen) dat net uit de uitlaat komt
Ruikt ergens beetje zoetig
Lekker jaquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope.quote:
Kun je toch hulp bij vragen? Mega gezondheidswinstquote:Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel stoppen maar denk dat het mij niet gaat lukken
Je bent gewoon bang dat het lukt.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[img] Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel stoppen maar denk dat het mij niet gaat lukken
Als plaaggeestquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nope.
Al ga ik dat vanaf dit jaar wel doen natuurlijk. Sminken als zwarte piet en dan met een sugaar illegaal vuurwerk afsteken.
Ja zit te denken aan champix achtige dingen maar heb constant excuses om het uit te stellenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je toch hulp bij vragen? Mega gezondheidswinst
Nee dan had ik het gelijk gedaan :pquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat het lukt.
Trabantjesluchtquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondequote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit te denken aan champix achtige dingen maar heb constant excuses om het uit te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |