Dat valt toch reuze mee?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar er wordt hier zowat lacherig gereageerd op Wust nu en dat vind ik echt onzin hoor.
Wüst heeft 2 jaar geleden aangegeven heel graag een wereldrecord te willen rijden. Dus elke mindere race was het excuus dat het doel een wereldrecord was. Vorig jaar, wat Wüst-technisch gezien een heel vermoeiend jaar was, mislukte dat in Calgary/SLC. Dit jaar kwam het inderdaad wat minder naar voren, volgens mij wilde ze gewoon wereldkampioen worden en werd ervan uit gegaan dat ze daarmee ook een wereldrecord moest rijden.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat de consensus is, blijkbaar op Fok?
Maar in de rest van de wereld: no way.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik vind ook vooral Takagi tegenvallen, niet Wüst.
Mwah, vond ik niet. Maar goed, laten we samenhorig weer gewoon de NOS uitlachen, zoals het hoort.quote:
Zou die de tekst überhaupt kennen?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:26 schreef T3hTommay het volgende:
Gewoon meezingen, lekker man. Kutjutta.
Het was nog wel iets rigoureuzer volgens mij. Wereldrecord was voornaamste reden om carrière te rekken.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wüst heeft 2 jaar geleden aangegeven heel graag een wereldrecord te willen rijden. Dus elke mindere race was het excuus dat het doel een wereldrecord was. Vorig jaar, wat Wüst-technisch gezien een heel vermoeiend jaar was, mislukte dat in Calgary/SLC. Dit jaar kwam het inderdaad wat minder naar voren, volgens mij wilde ze gewoon wereldkampioen worden en werd ervan uit gegaan dat ze daarmee ook een wereldrecord moest rijden.
Het is zo'n toernooi dat Yuskov wintquote:
Ning wint.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is zo'n toernooi dat Yuskov wint
Die kent alleen goede make-up- en deepthroat-technieken. Ook niks mis mee op z'n tijd.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou die de tekst überhaupt kennen?
Nou, het was lekker niet nodig.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wüst heeft 2 jaar geleden aangegeven heel graag een wereldrecord te willen rijden. Dus elke mindere race was het excuus dat het doel een wereldrecord was. Vorig jaar, wat Wüst-technisch gezien een heel vermoeiend jaar was, mislukte dat in Calgary/SLC. Dit jaar kwam het inderdaad wat minder naar voren, volgens mij wilde ze gewoon wereldkampioen worden en werd ervan uit gegaan dat ze daarmee ook een wereldrecord moest rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |