Je was ladderzat dudequote:Op maandag 17 februari 2020 11:47 schreef kree het volgende:
[..]
Er was nog helemaal geen schade formulier ingevuld ik stond samen met de eigenaren van de andere auto te kijken wat de schade nu was en hoe we het af zouden handelen. Toen kwam de politie en ben ik meegenomen zonder verder de schade te kunnen afhandelen.
Misschien kun je te raden gaan bij de TS van dit topicquote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef kree het volgende:
Nouja pech het is gebeurt nu en kan er ook niks meer aan doen. Bekeuring ofzo maakt me niet eens uit. Punt is moet zsm mijn rijbewijs terug hebben. Ben nu nog niet gelijk nl ontslagen. Maar als dit heel lang gaat duren dan vrees ik het ergste.
Zal iig maar even wachten want de officier heeft het nu toch nog niet.
Leer ervan, want op veel coulance moet je niet rekenenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef kree het volgende:
Nouja pech het is gebeurt nu en kan er ook niks meer aan doen. Bekeuring ofzo maakt me niet eens uit. Punt is moet zsm mijn rijbewijs terug hebben. Ben nu nog niet gelijk nl ontslagen. Maar als dit heel lang gaat duren dan vrees ik het ergste.
Gewoon uitgelegd eerlijk, nouja hetzelfde verhaal als bij de politie dus.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien kun je te raden gaan bij de TS van dit topic
WGR / Rijbewijs ingevorderd - geen informatie bekend bij politie #2
Gaat iig wel even duren en de bekeuring is denk ik laatste waar je je druk om moet maken. Hoe heb je het vandaag opgelost met werk?
Waarom zou je geen salaris krijgen? Heel erg legaal lijkt niet?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon uitgelegd eerlijk, nouja hetzelfde verhaal als bij de politie dus.
Krijg alleen geen salaris nu. Dus ok heb ik nog wel wat reserve om het een paar maanden te redden met huur etc. Maar echt niet veel langer.
Nee zeker niet, de politie kwam pas later aan het was geen algemene controle.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:26 schreef praadje het volgende:
@:Kree, ben je wel helemaal eerlijk? Want er staat hier ergens dat er door de politie een bericht op Twitter stond uit jouw woonplaats dat er een bestuurder is aangehouden bij een controle die exact hetzelfde promillage had als jij? 1197u/gl
Was je misschien wel aan het rijden want de strafmaat lijkt me anders ook buitenproportioneel?
Het is hier al vaker gezegd maar uit je posts van vandaag is weer zeer weinig zelfreflectie te bespeuren.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nee zeker niet, de politie kwam pas later aan het was geen algemene controle.
Ik zat al niet eens meer in die auto was gewoon “normaal”. De schade aan het afhandelen. De politie is gebeld door een buur ofzo...
Lang verhaal kort, die schade was allang geregeld geweest want stelde echt weinig voor. Nu heb ik dik 4 uur op het politiebureau gezeten.
Euhm als ik loon door ga eisen nu terwijl ik niet kan werken gaat mijn werkgever denk niet zo leuk vinden?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen salaris krijgen? Heel erg legaal lijkt niet?
Ik snap niet waarom je die schade erbij haalt...quote:Op maandag 17 februari 2020 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zat al niet eens meer in die auto was gewoon “normaal”. De schade aan het afhandelen. De politie is gebeld door een buur ofzo...
Lang verhaal kort, die schade was allang geregeld geweest want stelde echt weinig voor. Nu heb ik dik 4 uur op het politiebureau gezeten.
Ja nou zeg, echt super gestapo om vooral in het weekend alert te zijn op mensen die in benevelde toestand niet zo handig bezig lijken te zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:10 schreef Excavator het volgende:
Mss eens verhuizen ook, blijkbaar woon je in een of ander gestapodorp.
Het gaat dan ook niet alleen om openbare dronkenschap. Ts is aangetroffen terwijl ze de schade aan het opnemen waren. Als de gluurbuur belde vanwege het moeilijke inparkeren, dan is dat 1+1=2.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar voor openbaar dronkenschap krijg je een boete en raak je niet je rijbewijs kwijt
Ok, maar dan nog komt de politie dus erbij staan terwijl je bespreekt dat je dus net wel in die toestand een voertuig hebt bestuurd. Met een 2,7 is de kans best groot dat je niet alleen je rij-skills beïnvloedt zijn, maar dat er wel meer niet optimaal is. Misschien heeft de politie je daarom ook wel meegenomen voor je de schade af kon handelen?quote:Op maandag 17 februari 2020 11:47 schreef kree het volgende:
[..]
Er was nog helemaal geen schade formulier ingevuld ik stond samen met de eigenaren van de andere auto te kijken wat de schade nu was en hoe we het af zouden handelen. Toen kwam de politie en ben ik meegenomen zonder verder de schade te kunnen afhandelen.
Verwijtbaar niet in staat tot werkquote:Op maandag 17 februari 2020 13:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wel erg coulant van je werkgever.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef kree het volgende:
Gelukkig wel ja, maarja doe het wel zonder salaris dan nu dat staat er wel tegenover. Maar ok maak me best onwijs zorgen over het vervolg want ben er bang voor nl.... ik kan ook echt niet zonder rijbewijs of iets alternatief daar.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel erg coulant van je werkgever.
Even voor de zekerheid eh:quote:Op maandag 17 februari 2020 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid eh:
- Je had twee biertjes op en bent daarmee gaan rijden. En geparkeerd.
- Uurtje of zo naar huis gegaan, daar meer gedronken. Echt veel meer, je zat al duidelijk boven het toegestane limiet.
- Je bent daarna terug naar de auto gegaan, om de auto beter te zetten/in te parkeren.
- Schade gereden. Dus met je dronken kop achter het stuur gezeten.
- Je werd op de schade gewezen en toen je daarmee bezig was, is de politie gekomen.
- Je bent meegenomen (na blaastest).
Klopt dit allemaal?
Printen of uitdraaien.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:wielrennerdt
Deze toppa moet je zeker uitprinten
Het is ook niet legaal om met 2,7 promillage je achter het stuur te begeven. Als je dan je rijbewijs kwijt raakt, zeg maar de raison d'être dat je überhaupt die bedrijfsbus had om je in te verplaatsen, dan lijkt een onbetaald verlof ivm in gebreke moeten blijven van ts niet totaal van de pot gerukt.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou het leek mij redelijk om geen loon door te eisen nu met deze situatie.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is ook niet legaal om met 2,7 promillage je achter het stuur te begeven. Als je dan je rijbewijs kwijt raakt, zeg maar de raison d'être dat je überhaupt die bedrijfsbus had om je in te verplaatsen, dan lijkt een onbetaald verlof ivm in gebreke moeten blijven van ts niet totaal van de pot gerukt.
Snap je ook dat jouw kant van het verhaal onbetrouwbaar is (vanaf het moment dat je thuis had gedronken) omdat je al zo ver heen was dat je alles anders hebt ervaart dan het echt was?quote:
Loon opschorten in dit geval is gewoon legaalquote:Op maandag 17 februari 2020 13:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is ook niet legaal om met 2,7 promillage je achter het stuur te begeven. Als je dan je rijbewijs kwijt raakt, zeg maar de raison d'être dat je überhaupt die bedrijfsbus had om je in te verplaatsen, dan lijkt een onbetaald verlof ivm in gebreke moeten blijven van ts niet totaal van de pot gerukt.
Zonder salaris is echt heel coulant en wel de minste "tegenprestatie". Zijn jullie wel verzekerd met zo een promillage en buiten werktijd? Als je werkgever de schade wil verhalen, dan hoeft het niet alleen om het krasje te gaan. Dan zou je ook kunnen denken aan eventuele andere geleden schade, zoals niet inzetbaar kunnen zijn voor werk.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, maarja doe het wel zonder salaris dan nu dat staat er wel tegenover. Maar ok maak me best onwijs zorgen over het vervolg want ben er bang voor nl.... ik kan ook echt niet zonder rijbewijs of iets alternatief daar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |