en dan ook nog dat knaapje scoren.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:42 schreef InverHouse het volgende:
2-0 achter en dan toch nog met 3-4 winnen
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die is van mijn vader, sophie <3
Die heb ik net nog geknuffeld
De mijne liggen in de diepvries.. Anders hadden het geen kittens meer geweest héquote:Op zondag 16 februari 2020 18:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Hier lopen nu twee rond. 2 en de ander is een jaar of 7.
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:48 schreef aKboR het volgende:
[..]
De mijne liggen in de diepvries.. Anders hadden het geen kittens meer geweest hé
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:50 schreef aKboR het volgende:
Sorry Jippie ik kon zo'n grapje niet laten lopen
Die zag niet veel meer in ieder geval. Op een ochtend kwam ik beneden en toen lag ie nog net zo op de bank als de avond daarvoor (op zich een mooie dood).quote:
Maar alsnog kut naar...quote:Op zondag 16 februari 2020 18:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die zag niet veel meer in ieder geval. Op een ochtend kwam ik beneden en toen lag ie nog net zo op de bank als de avond daarvoor (op zich een mooie dood).
Dat is wel kut altijd ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maar alsnog kut naar...
Ik zat er altijd erg mee als huisdieren dood gingen..
Daarom geen meer genomen toen ik volwassen werd...
(eeh dacht volwassen geworden te zijn.. Ik zit nog in een groeiproces )
Das wel een mooie dood, gewoon inslapen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die zag niet veel meer in ieder geval. Op een ochtend kwam ik beneden en toen lag ie nog net zo op de bank als de avond daarvoor (op zich een mooie dood).
geeft altijd zo'n naar gevoel..quote:Op zondag 16 februari 2020 19:01 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat is wel kut altijd ja.
Paar keer een rat gehad, maar die kregen kanker (was niet leuk). Kat van me een keer doodgereden, dat is helemaal kut (ik vond hem zelf).
Hier is het hele gezin van slag. Hou mijn hart vast met 4 huisdieren op leeftijdquote:Op zondag 16 februari 2020 18:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maar alsnog kut naar...
Ik zat er altijd erg mee als huisdieren dood gingen..
Daarom geen meer genomen toen ik volwassen werd...
(eeh dacht volwassen geworden te zijn.. (Ik zit nog in een groeiproces ))
Ja hoe troost je kids hé..quote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hier is het hele gezin van slag. Hou mijn hart vast met 4 huisdieren op leeftijd
Ik moet zeggen dat die van mij het ondertussen niet zo zwaar meer opnemen als er weer een ratje dood gaat..quote:Op zondag 16 februari 2020 19:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja hoe troost je kids he..
Maar het hoort er bij en met huisdieren het is onvermijdelijk.
Alleen Papegaaien en kaketoes houden het langer uit..
Hoe oud kunnen ratjes eigenlijk worden?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die van mij het ondertussen niet zo zwaar meer opnemen als er weer een ratje dood gaat..
Zolang ze niet ziek worden, 3 ongeveer.. maar ze worden heel snel ziek, dus de meeste worden niet ouder dan 1of2..quote:Op zondag 16 februari 2020 19:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoe oud kunnen ratjes eigenlijk worden?
Ik heb ooit gelezen dat ratten een grote kans hebben op kanker, omdat ze daar voor worden gebruikt in labs.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:08 schreef madam-april het volgende:
Wij hadden vorig jaar nog 5ratjes.. nu hebben we er nog 2, waarvan er 1 echt niet lang meer heeft.. Gaat hard met die beestjes..
SPOILER: niet geschikt voor ratten/muizen liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel erg kort!quote:Op zondag 16 februari 2020 19:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zolang ze niet ziek worden, 3 ongeveer.. maar ze worden heel snel ziek, dus de meeste worden niet ouder dan 1of2..
Klopt, tamme ratjes stammen allemaal af van proefdieren dus ze zijn heel gevoelig voor o.a. kanker..quote:Op zondag 16 februari 2020 19:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat ratten een grote kans hebben op kanker, omdat ze daar voor worden gebruikt in labs.
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:13 schreef aKboR het volgende:
Mja mijn zwager heeft ook slangen en toen we nog met z'n allen bij mijn schoonouders woonden voerde ik ze ook regelmatig levende muizen.. hoort erbij..SPOILER: niet geschikt voor ratten/muizen liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja we nemen hierna ook geen ratjes meer.. vind het wel mooi geweest..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |