Oh ja....quote:Op zondag 16 februari 2020 18:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi,spreken we elkaar gezellig.
Hoeft van mij ook niet, maar ondertussen weet ik niet beter.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen dat schelden zonder aanleiding zomaar uit het blaue hinein is absurd.
Voor de rest kan het me geen fli,,, schelen..
Dat is dan idd fijnquote:Op zondag 16 februari 2020 18:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De heerlijke warme douche daarna maakt veel goed
water zeker?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:31 schreef skysherrif het volgende:
Jezus dat veld bij willem 2 utrecht
Erg hèquote:Op zondag 16 februari 2020 18:31 schreef skysherrif het volgende:
Jezus dat veld bij willem 2 utrecht
Was je moeder erg verdrietig?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:29 schreef skysherrif het volgende:
En de vriend van mn ma is visser dus die had net heerlijk wat sliptongen gemaakt
Nou bij deze wel wat minder. Deze was gewoon erg oud en deed al niet veel meer maar vond ze toch ook erg jammer ja.quote:
Dat is ook wel heel jong nog..quote:Op zondag 16 februari 2020 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou bij deze wel wat minder. Deze was gewoon erg oud en deed al niet veel meer maar vond ze toch ook erg jammer ja.
Die vorige was nog maar 2 en daar was ze zoooooo gehecht aan.
Je had laatst een foto laten zien van een witte kat?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou bij deze wel wat minder. Deze was gewoon erg oud en deed al niet veel meer maar vond ze toch ook erg jammer ja.
Die vorige was nog maar 2 en daar was ze zoooooo gehecht aan.
Voor een kat zeker.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je had laatst een foto laten zien van een witte kat?
En 2 is wel erg jong
yesquote:
Die is van mijn vader, sophie <3quote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je had laatst een foto laten zien van een witte kat?
En 2 is wel erg jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |