Ik zag gisteren ergens op Youtube reclame voor 'Black news' een nieuwskanaal dat zich volledig richt op nieuws over mensen met een kleurtje.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
NWS / 'Haal carnavalskostuums uit assortiment'
Mijn succes topic is bijna vol en klaar voor deel 2
Niets mis mee, zo'n kanaaltje.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens op Youtube reclame voor 'Black news' een nieuwskanaal dat zich volledig richt op nieuws over mensen met een kleurtje.
Toen moest ik gelijk aan jou denken.
Zou je eens voor blank nieuws moeten proberen.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niets mis mee, zo'n kanaaltje.
Ja, het feit dat dat dan weer niet zou kunnen is wel iets mis meequote:Op maandag 17 februari 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je eens voor blank nieuws moeten proberen.
Het moet beiden gewoon niet kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, het feit dat dat dan weer niet zou kunnen is wel iets mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet kunnen als in; zou verboden moeten worden?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet beiden gewoon niet kunnen.
En zo wel dan wil ik voortaan ook toiletten voor donkere mensen.
Nou ja weet niet, nee dat niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet kunnen als in; zou verboden moeten worden?
Dan zijn we het wel redelijk eensquote:Op maandag 17 februari 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja weet niet, nee dat niet.
Het maakt me gewoon droevig dat er blijkbaar publiek voor is die die scheiding fijn vindt.
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 16-02-2020 om 18:48:10Erg jammer dat het erg mooie PEC Zwolle onnodig een 2-0 voorsprong heeft weggegeven tegen het erg lelijke klote Feyenoord en met 3-4 heeft verloren. Ik hoop dat Feyenoord dit jaar geen Europees voetbal gaat halen reageer retweet
Die tweet van @GGMM over carnaval begint al grote gevolgen te hebben.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
GGMM is dan ook een hele grote influencer.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die tweet van @:GGMM over carnaval begint al grote gevolgen te hebben.
Bij deze tweet had ik het toch helemaal niet verwacht.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:51 schreef GGMM het volgende:
Soms verbaas ik mij daar zelf wel eens over.
Je zegt iets en het wordt landelijk een trend.
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die luidruchtig kauwen op hun vreten mogen van mij een zeer heftige griep krijgen.
Echt he. Walgelijk irritant.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Ditzelfde geldt voor mensen die slurpen, neuriën, hoorbaar door hun mond ademen en hun neus ophalen.
Hij heeft alleen het probleem dat hij door een groot gedeelte van de mensen tegen wie hij twittert gelijk geblokt wordt. De laatste persoon die hij een berichtje stuurde heeft zelfs gelijk zijn account verwijderd zie ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:16 schreef Caland het volgende:
Als @:ggmm het een beetje slim aanpakt kan hij net zoals @:el-stinho een grootheid worden op twitter.
Zo dan, dat zijn geen halve maatregelen zeg.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het probleem dat hij door een groot gedeelte van de mensen tegen wie hij twittert gelijk geblokt wordt. De laatste persoon die hij een berichtje stuurde heeft zelfs gelijk zijn account verwijderd zie ik.
Dat effect schijnt René ook op vrouwen te hebben.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het probleem dat hij door een groot gedeelte van de mensen tegen wie hij twittert gelijk geblokt wordt. De laatste persoon die hij een berichtje stuurde heeft zelfs gelijk zijn account verwijderd zie ik.
Zij is voor jou een beetje wat Kim Boon voor Scrummie is.quote:
Mwa, nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zij is voor jou een beetje wat Kim Boon voor Scrummie is.
dat is echt te zieligquote:Op maandag 17 februari 2020 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zij is voor jou een beetje wat Kim Boon voor Scrummie is.
Als dit van een willekeurige andere user zou komen zou het me iets doen. Van jou, KingRoland.... nee, dit doet mij nietsquote:
Doe rustig johquote:Op maandag 17 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Man man man. Moet ik dan toch weer boos worden?
Daar heb ik helemaal geen zin in.
Dat is het PVV/FVD-gif wat door de aderen van de VBL-sectie stroomt.quote:
Eet u smakelijk!quote:Op maandag 17 februari 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet rozijnenbrood met kaas, nu.
Mijn lunch is laat vandaag.
Had ik het goed wat het mysterie betreft van 2 van jouw UI's?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is het PVV/FVD-gif wat door de aderen van de VBL-sectie stroomt.
Nee, deze wanhopige zoektocht wordt echt een gênante vertoning.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Had ik het goed wat het mysterie betreft van 2 van jouw UI's?
Verdorie.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, deze wanhopige zoektocht wordt echt een gênante vertoning.
Sowquote:Op maandag 17 februari 2020 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, nee.
Ik loop niet kwijlend achter Saskia aan in de hoop dat ze me ooit ook maar enige vorm van aandacht geeft.
Als @GGMM zichzelf iets aandoet, dan kleeft er wel bloed aan je handen. Die jongen is radeloos.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, deze wanhopige zoektocht wordt echt een gênante vertoning.
Prima topic. Carnaval.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Rennen voor de bus.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:54 schreef KingRoland het volgende:
prima indonees weer die mij zag rennen voor de bus en gewoon aan het wachten was
GEKOLONISEERD
@:wereldgozer
@:coco.
@:zipportal
@:lenny_leonard
@:max23
@:maxi-mus
gratis ovquote:Op maandag 17 februari 2020 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rennen voor de bus.
Sowieso de bus
Pauper
Dat heb ik eergisteren al gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Verdorie.
Ik denk dat ik het op ga geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |