Hallo Paulquote:
O jij dacht alles naar school nog eentje er bijquote:
Thanksquote:Op zondag 16 februari 2020 13:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooie foto trouwens in vorige topic
Hahaha nou deze zwangerschap was niet helemaal gepland (ik had een spiraaltje) maar vind het wel lekker dat de meiden al op school zitten zodat ik overdag wel wat 1-op-1 tijd met de baby heb straksquote:Op zondag 16 februari 2020 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij dacht alles naar school nog eentje er bij![]()
Leuk hoor
snel zet hem in de opquote:
Ja man. Leuke gastquote:
mag best vaker Utrecht was je voor toch?quote:
Oeps, ja dan moet nu de man er aan gelovenquote:Op zondag 16 februari 2020 13:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha nou deze zwangerschap was niet helemaal gepland (ik had een spiraaltje) maar vind het wel lekker dat de meiden al op school zitten zodat ik overdag wel wat 1-op-1 tijd met de baby heb straks
Zeker niet. Licht ontvlambaar maar ik mocht hem welquote:
quote:
best een aardige jongen met een paar issues waardoor hij een beetje is weggepest door skysherrif en anderen.quote:
Dat is niet vaak.quote:
Word een mooie pot, Willem 11 ook verrassend goed. Fc Utrecht is nooit een peil op te trekken, kunnen met vlagen heel goed ballen.quote:
quote:
Moeders van jonge kinderen bedrijven dagelijks Topsportquote:Op zondag 16 februari 2020 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, ja dan moet nu de man er aan geloven![]()
Ja, je hebt dan inderdaad wat meer tijd voor de kleine.
Maar ook wel weer een gevlieg met halen en brengen naar school
Geen ervaring, ik heb nog geen kinderenquote:Op zondag 16 februari 2020 13:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Moeders van jonge kinderen bedrijven dagelijks Topsport
Haha waarschijnlijk allebeiquote:Op zondag 16 februari 2020 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, ja dan moet nu de man er aan geloven![]()
Ja, je hebt dan inderdaad wat meer tijd voor de kleine.
Maar ook wel weer een gevlieg met halen en brengen naar school
Alsof ik niet driemaal daags topsport bedrijfquote:Op zondag 16 februari 2020 13:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Moeders van jonge kinderen bedrijven dagelijks Topsport
Ja ben benieuwdquote:Op zondag 16 februari 2020 13:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word een mooie pot, Willem 11 ook verrassend goed. Fc Utrecht is nooit een peil op te trekken, kunnen met vlagen heel goed ballen.
O ja dat is tegenwoordig he, wel lekker hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha waarschijnlijk allebei![]()
Ja maar de meiden hebben een continurooster dus ik hoef ze tussen de middag niet op te halen dus dat scheelt
Ajax fan toch ook?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Lekker voetbalmiddagje, Echt weer om onderuitgezakt eredivisie te kijken.
ja genieten straks weer van Feyenoord.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Lekker voetbalmiddagje, Echt weer om onderuitgezakt eredivisie te kijken.
Ja ben ik wel blij omquote:Op zondag 16 februari 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is tegenwoordig he, wel lekker hoor
knikkeren jullie straks maar mooi ajakkes uit de beker.quote:
Daar heb je gelijk in, vaders die naast hun werk ook de zorg voor hun kroost op zich nemen bedrijven ook topsportquote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof ik niet driemaal daags topsport bedrijf
Mooi, Ziyech weer terug. Al had ik hem liever op een flank gezien waardoor vd beek op 8 kon blijven.quote:
Ja dat geloof ik graag. Vind het alleen sneu voor die kindertjes zo lang op school zittenquote:
Heb je al nagedacht hoeveel kinderen je wil?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen ervaring, ik heb nog geen kinderen
WIl eerst nog genieten van het leven voor ik daar aan begin.
Ik had het over furieus masturberen maar vooruitquote:Op zondag 16 februari 2020 13:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, vaders die naast hun werk ook de zorg voor hun kroost op zich nemen bedrijven ook topsport
Dat is wel fijn, steeds meer scholen hebben dat hier ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha waarschijnlijk allebei![]()
Ja maar de meiden hebben een continurooster dus ik hoef ze tussen de middag niet op te halen dus dat scheelt
is beter juist kunnen ze later op het werk vaak ook niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag. Vind het alleen sneu voor die kindertjes zo lang op school zitten
Niet ff lekker naar huis tussen de middag
Maar ja aan de anderen kant ze weten niet beter
Naja ze gaan van 8:30 tot 14:00 dus wel een uur korter dan als ze wel tussen de middag naar huis zouden gaan..quote:Op zondag 16 februari 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag. Vind het alleen sneu voor die kindertjes zo lang op school zitten
Niet ff lekker naar huis tussen de middag
Maar ja aan de anderen kant ze weten niet beter
Topvermaakquote:Op zondag 16 februari 2020 13:35 schreef Dotteke het volgende:
O moeten de kakkerlakken weer voetballen vandaag tegen Ajakkes of tegen een andere club
Weer 22 mannen die achter een bal aan rennen en wegtrappen als ze hem eenmaal hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |