Het is altijd zo als die twee er zijn, zo jammerquote:Op zondag 16 februari 2020 13:14 schreef madam-april het volgende:
Zullen we nou weer allemaal lief doen
Ben je alweer zo boos dat je mensen gaat vragen of ze weten wat mijn adres is?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Skysherrif de mod die ze in vbl niet moeten en daarom hier interresant komt doen.
Komt denk door de stormquote:Op zondag 16 februari 2020 13:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Denk een hoop vandaag met het goede been uit het verkeerde bed gestapt? Of was het nu andersom?
Meen je nietquote:Op zondag 16 februari 2020 13:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je alweer zo boos dat je mensen gaat vragen of ze weten wat mijn adres is?
oeh sherrifje toch nee valt mee deze keer jammer he kan je me geen bans aansmeren deze keer.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je alweer zo boos dat je mensen gaat vragen of ze weten wat mijn adres is?
Hotel bed. Weinig keus.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Denk een hoop vandaag met het goede been uit het verkeerde bed gestapt? Of was het nu andersom?
Dat zal het vast wel zijn dan. Maar ook een storm gaat uiteindelijk liggen, dus word vast nog wel gezellig vandaagquote:
leuk he het halve verhaal vertellen en een beetje aandikken.quote:
Sorry hoor maar dan.................... ik zeg maar niets je snapt me welquote:
Wilde je hem dan verrassen met een romantisch diner?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
leuk he het halve verhaal vertellen en een beetje aandikken.
Anders komen de ouwe wijven hier in opstand.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ze blijven met hun poten van onze Sky af hoor
quote:Op zondag 16 februari 2020 13:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ze blijven met hun poten van onze Sky af hoor
Gelukkig heb ik jullie!!quote:Op zondag 16 februari 2020 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan.................... ik zeg maar niets je snapt me wel
Mijn meiden zijn 6 en 4quote:Op zondag 16 februari 2020 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd zo als die twee er zijn, zo jammer
Maar laten we ze lekker negeren.
Hoe oud zijn je andere kinderen M-A
quote:Op zondag 16 februari 2020 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders komen de ouwe wijven hier in opstand.
zwangere vrouwen ook nog.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooie foto trouwens in vorige topic
Hoi Paulquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |