Voor de verandering is er deze maand meer neerslag bij jou gevallen dan hierquote:Op zondag 16 februari 2020 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het waait hier idd als een moeder.
Ben net op het vliegveld maar vlucht is nog niet vertraagd dus heb goede hoopquote:Op zondag 16 februari 2020 15:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
veilig kunnen vliegen motorblokje?
Succes onderweg dan maarquote:Op zondag 16 februari 2020 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ben net op het vliegveld maar vlucht is nog niet vertraagd dus heb goede hoop
En nog kan de grond het hier goed aan. Meeste sloten staan gewoon droog, alleen die van 2,5 meter of zo staat water in.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor de verandering is er deze maand meer neerslag bij jou gevallen dan hier
Thanksquote:Op zondag 16 februari 2020 15:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Succes onderweg dan maar
Paar weekjes neerslag gaat het niet verhelpen helaasquote:Op zondag 16 februari 2020 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nog kan de grond het hier goed aan. Meeste sloten staan gewoon droog, alleen die van 2,5 meter of zo staat water in.
toen het om 8.00 uur al 35 graden was.....quote:Op zondag 16 februari 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk krijgen we niet weer zo'n hete droge zomer dit jaar
Ja snap ikquote:Op zondag 16 februari 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
O moet er niet aan denken dat we weer zo hete zomer krijgen hoor Cin
Welkom in mijn dagelijkse levenquote:Op zondag 16 februari 2020 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is niks nee, zweet je zelfs in huis met niks doen
In het westen is het volgens mij wel hersteld, maar de hoger geleden gebieden hebben het moeilijkquote:Op zondag 16 februari 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Het grond water is nog steeds veel te laag ondanks de hoge waterstand in de rivieren.
Nog zo een die altijd in zomer kleding loopt en liever geen verwarming aan heeftquote:
Hoorde van de week dat het nog nergens hersteld wasquote:Op zondag 16 februari 2020 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In het westen is het volgens mij wel hersteld, maar de hoger geleden gebieden hebben het moeilijk
Gewoon meer vet hebben. Dat isoleertquote:Op zondag 16 februari 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog zo een die altijd in zomer kleding loopt en liever geen verwarming aan heeft
Hier nog een altijd zo warm slaap ook onder een laken en niet onder een dekbed
Zweet je veel?quote:
Zodra het boven de 22 graden komt dan begint het. Maar ik heb hele goede deodorant hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zweet je veel?
Dan laat het dansen maar zitten
Oh gelukkig, dat scheelt al een hoop..quote:Op zondag 16 februari 2020 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra het boven de 22 graden komt dan begint het. Maar ik heb hele goede deodorant hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |