Omdat die niets hebben met DTSquote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn swj ggmm en JanCees verdwenen uit de op en wat @:jippie68 toevoegt aan users blijft wel staan ?
De knulletjes kunnen het niet loslaten aKquote:
Jancees post hier wel eens en en swj ook.quote:
Daar gaan we weerquote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn swj ggmm en JanCees verdwenen uit de op en wat @:jippie68 toevoegt aan users blijft wel staan ?
Ze zullen er vast wakker van liggenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jancees post hier wel eens en en swj ook.
Je reageert zelf toch ook steeds. Ben jij dan ook een knulletje?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De knulletjes kunnen het niet loslaten aK
naja jippie voegt ook maar iedereen toe die een week post ik dacht laatst ga ik dat ook maar doen en dan worden ze wel verwijderd hmmn.quote:
Meer slapen jij, in de top 20 staan 5 users die wel eens in UTO hebben gezeten, als ik de hele telling bekijk is dat nog geen 10 %.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wss omdat de helft nu ex UTO users zijn?
Riep je?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
😱😱😱😱😱quote:Op zondag 16 februari 2020 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Goed ik kom wel weer terug als mensen zich minder als kleuters gaan gedragen
Echt jullie allemaal
Ja het is wat, ik kan mij er niet druk om maken..quote:Op zondag 16 februari 2020 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Goed ik kom wel weer terug als mensen zich minder als kleuters gaan gedragen
Echt jullie allemaal
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
hmmn dus jippie mag uto vriendjes toevoegen nadat ze 2x gepost hebben maar anderen mogen dat niet.
Ik zal ze verder negeren, en van die afspraken weet ik niets, kan ik die ergens terug lezen?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:40 schreef aKboR het volgende:
mensen ik heb hier geen zin mer in..
Er waren afspraken... en nu weer dat gezeik..![]()
mja beetje dubbele standaard zo he.quote:
Het wordt gewoon een beetje gênant om mee te posten met mensen die een debiel spelletje als DTS zo absurd serieus nemen en niet dingen gewoon lekkre kunnen laten gaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja het is wat, ik kan mij er niet druk om maken..
Tot laters!
Onzin, dat weet jezelf ook. Degenen die ik erin heb gezet staan allemaal in de top 20 en spelen zeer actief mee.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mja beetje dubbele standaard zo he.
Ik heb er ook vreselijk om gelachen Sky, dankbaar dusquote:Op zondag 16 februari 2020 12:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een beetje gênant om mee te posten met mensen die een debiel spelletje als DTS zo absurd serieus nemen en niet dingen gewoon lekkre kunnen laten gaan.
Chill een beetje en lach er om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |