Staat er ergens dat ik zeg dat iemand onaardig is geweest?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat denken![]()
![]()
Geloof niet dat ik onaardig ben geweest tegen nieuwe mensen. Ook tegen jou niet.
Huilenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef murp het volgende:
en UTO, ik weet nou niet of ik moet huilen of lachen
Het is echt niet omdat er iemand binnen komt hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gisteren kregen er ook een paar vlekken van JanCees die even kwam buurten.
Laat het maar achter je Murpquote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef murp het volgende:
druk buiten FOK!quote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mooi zo,
ik miste je hier dus vroeg mij dat af.
Dat suggereer je tochquote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ik zeg dat iemand onaardig is geweest?
Wtf is dittwitter:AlexTheodorid1s twitterde op donderdag 13-02-2020 om 23:06:05OK the DJ is goating here let’s be honest. https://t.co/UsoUf9nV8S reageer retweet
Nee, dat maak jij er vanquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef murp het volgende:
Vind het hier soms net Utoquote:
Begrijp je zelf wel wat je typt? Man man manquote:Op zondag 16 februari 2020 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van
Je zit steeds te zeiken over die mensen uit UTO
ALs ik je zo zie had je er goed tussen gepast
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wss omdat de helft nu ex UTO users zijn?
Nee heb ik geblokkeerd. Beter ga je zelf.quote:
DIe zie ik niet binnen komen en mensen een schop tegen de benen gevenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wss omdat de helft nu ex UTO users zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |