quote:Op zondag 16 februari 2020 12:40 schreef aKboR het volgende:
mensen ik heb hier geen zin mer in..
Er waren afspraken... en nu weer dat gezeik..![]()
een weekje ofzo en dan zijn ze weer weg maar ga deze discussie ook niet opnieuw voeren wel apart dat wat jij toevoegt erin blijft en wat ik toevoeg weer eruit moet en nu een dikke punt.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Onzin, dat weet jezelf ook. Degenen die ik erin heb gezet staan allemaal in de top 20 en spelen zeer actief mee.
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een weekje ofzo en dan zijn ze weer weg maar ga deze discussie ook niet opnieuw voeren wel apart dat wat jij toevoegt erin blijft en wat ik toevoeg weer eruit moet en nu een dikke punt.
dat is niet aardig.quote:
Je hebt het over een 'dikke punt' dus die heb ik er bij gezocht voor je. Maak je er nu toch een komma van?quote:
Weet ik. Maar zelf is ie ook niet aardig naar anderen. Ben januari nog niet vergeten... Pestenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet aardig blokkieee
ze noemt madam een dikkequote:Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je hebt het over een 'dikke punt' dus die heb ik er bij gezocht voor je. Maak je er nu toch een komma van?
Ah nee niet ineens. Was sowieso al chagrijnigquote:Op zondag 16 februari 2020 12:46 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou niet ineens een ochtend humeur krijgen engine
Niet zo overdrijven johquote:Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik. Maar zelf is ie ook niet aardig naar anderen. Ben januari nog niet vergeten... Pesten
DOe normaal man we hadden het over een dikke puntquote:
Ik heb geen pesten gezien wel een hoop actie/reactiequote:Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik. Maar zelf is ie ook niet aardig naar anderen. Ben januari nog niet vergeten... Pesten
gelukkig maarquote:Op zondag 16 februari 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe normaal man we hadden het over een dikke punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |