Ja, de uitsupporters, maar dat telt thuis niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dan let jij niet goed op of je bent doof.
zitten er dus een al maar een paar supportersquote:Op zondag 16 februari 2020 13:22 schreef Tagliano het volgende:
Wel mooi, zitten er dus een al maar een paar supporters in dat hele stadion en is het blijkbaar ook nog bedoeling dat die paar aanwezigen een beetje gaan fokken tijdens de wedstrijd
Welke uitsupporters?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, de uitsupporters, maar dat telt thuis niet.
Die heeft idd meer testostoron dan mij wanneer ik me twee weken niet afgetrokken heb.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga weg joh. Aletha is een manwijf.
Dan ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft idd meer testostoron dan mij wanneer ik me twee weken niet afgetrokken heb.
dan ik*, Limburgse bokkenpoot.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft idd meer testostoron dan mij wanneer ik me twee weken niet afgetrokken heb.
dan mij, je kan toch lezen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
dan ik*, Limburgse bokkenpoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |