Iemand die niet weet hoe hij zijn naam spelt of uitspreekt, mag er snel uit jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
[..]wilde je 'm zo graag weg hebben
Dat heb ik altijd in de prono iig als ik stug een afvaller in blijf vullen
het is Klaas en niet Klees gvdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand die niet weet hoe hij zijn naam spelt of uitspreekt, mag er snel uit ja.
quote:
ja maar daar leek jaike bij op te staanquote:
luister online want heb geen 1extraquote:
Komt door Schaatsenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, geen Moltalk dan... werd het zo slecht bekeken dat het niet meer op Nederland 3 is?.
Ik kijk via https://www.npostart.nl/live/npo-1-extraquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wacht wel tot later, heb geen npo extra.....
Dat is omdat er schaatsen wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, geen Moltalk dan... werd het zo slecht bekeken dat het niet meer op Nederland 3 is?.
Jawel, óók, maar niet aansluitend.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:33 schreef DaMart het volgende:
schaatsen om 22.30 ofzo op 1 komt t ook nogquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |