SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, dat vibrato aan het eind van elke zin kon ik niet tegen.quote:
Klopt, met heeeel zachtjes de zanger van de Pet Shop Boys op backing vocals. Die schreef ook nog mee aan dit nummer.quote:
Ik ga mijn best doen om niet in slaap te vallenquote:
Anders schudt de diskjockey person Melting je straks wel weer wakkerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om niet in slaap te vallen
Dan ben ik blij dat Melting draait en niet Voutquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Anders schudt de diskjockey person Melting je straks wel weer wakker
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat Melting draait en niet Vout
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Sailing On The Seven Seas
Deze versie vind ik nu toch echt wel aangenamer om te horen. En ook minder beladen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]Tears For Fears - Mad World
Later ook nog gecoverd in een trage versie.
Oh ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]Tears For Fears - Mad World
Later ook nog gecoverd in een trage versie.
Is dit de originele versie?quote:
Ik ken geen andere originele versiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit de originele versie?![]()
Ik meende dat die iets anders klonk. Maar ik kan me vergissen.
Dan zal ik me wel vergissen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken geen andere originele versie
Zelfs jij kan en mag datquote:
quote:
Dan neem ik daar alvast een biertje opquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]Dat is een hele geruststelling.
Erg mooi nummerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Verwacht dit nummer komende maanden veelvuldig in mijn shows.Jason Walker - Brave Soul
Dat vind ik zelf ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Erg mooi nummer![]()
![]()
Vond ik ook de mooiste van je new music playlist.
Mooi slotakkoord hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van vandaag is voor Crowded House. Maar blijf vooral luisteren: Melting neemt zo het muzikale roer over. Dank voor het luisterenCrowded House - Into Temptation
Dank je wel voor de fijne muziekjes, 11.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van vandaag is voor Crowded House. Maar blijf vooral luisteren: Melting neemt zo het muzikale roer over. Dank voor het luisterenCrowded House - Into Temptation
Graag gedaan en succesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je wel voor de fijne muziekjes, 11.
Mooi dat je dat met ons wilt delenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
Ik begin zo meteen met een nummer dat komende vrijdag ook op de crematie gespeeld zal worden.
Ditquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi dat je dat met ons wilt delen
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
Ik begin zo meteen met een nummer dat komende vrijdag ook op de crematie gespeeld zal worden.
Daarna draai ik gewoon muziek net als anders.
Dit is het enige nummer dat mijn moeder persé op haar uitvaart wilde horen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi dat je dat met ons wilt delen
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is het enige nummer dat mijn moeder persé op haar uitvaart wilde horen.
het is een mooi nummer, heel mooiquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is het enige nummer dat mijn moeder persé op haar uitvaart wilde horen.
Ik wilde net hetzelfde posten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, maar ik vond het mooie muziek.
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
het is een mooi nummer, heel mooi
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, maar ik vond het mooie muziek.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi stemmig nummer, ik kende het niet
Zou ook niet verkeerd geweest zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
Dit nummer wordt niet op de crematie gedraaid trouwens.
livelink gaat losquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
De Rollende Stenen - Time Is On My Side
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:21 schreef just me het volgende:
![]()
Paul McCartney Wings Mull of Kintyre
Jij hebt later geëditquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:21 schreef just me het volgende:
![]()
Paul McCartney Wings Mull of Kintyre
was wel heel snelquote:
* just me ninjaquote:
Je moet gewoon draaien waar jij je goed bij voelt, Melting.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
Oei.... is dit ook weer een stemmig nummer?![]()
Is niet de bedoeling.
dat dusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet gewoon draaien waar jij je goed bij voelt, Melting.
Ja, maar ik draai echt op de bonnefooi vandaag. Nul gedaan aan voorbereiding.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
oh my...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar ik draai echt op de bonnefooi vandaag. Nul gedaan aan voorbereiding.
Dus kan echt alle kanten op gaan....
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben Vout niet hè.quote:
Als je na zo'n nummer als dit maar niet ineens de Vogeltjesdans instart.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar ik draai echt op de bonnefooi vandaag. Nul gedaan aan voorbereiding.
Dus kan echt alle kanten op gaan....
Vout zit nu vast zachtjes mee te zingenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben Vout niet hè.
Dus wees maar niet bang.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:34 schreef just me het volgende:
Ik scare ook van mezelf, de kapper is vanmiddag drastisch bezig geweest dan gewenst
just millimeter?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:34 schreef just me het volgende:
Ik scare ook van mezelf, de kapper is vanmiddag drastisch bezig geweest dan gewenst
Komt vanzelf weer goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:34 schreef just me het volgende:
Dat is wel het voordeel van haren ja.quote:
just geen krullen meer..quote:
Ja over 'n week of 6 als het weer lang genoeg is om nieuwe krullen te kopenquote:
ik zei toch zoietsquote:
wintermarmelade?quote:
met veel kaneelquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dit is het origineel, zonder de summerjam
The Sunclub - Fiesta De Los Tamborileros
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
Nu heb ik ineens zin in bier![]()
Maar geen bier in huis, helaas.
Stuur je man ff naar de AH dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
Nu heb ik ineens zin in bier![]()
Maar geen bier in huis, helaas.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stuur je man ff naar de AH dan.
Die zijn hier dicht. Bij jullie nog niet dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stuur je man ff naar de AH dan.
De XL sluit om 10 uur.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zijn hier dicht. Bij jullie nog niet dan?
Hier sluit de Jumbo ook om 22.00 uurquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zijn hier dicht. Bij jullie nog niet dan?
Dat zijn de betere openingstijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hier sluit de Jumbo ook om 22.00 uur
Ik maak er weinig gebruik van hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn de betere openingstijden
Als je dichtbij had gewoond, was dat zeker een aanlokkelijk idee geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is balen.
Ik heb nog wel als je wil.
Nee, maar gewoon het idee dat het kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik maak er weinig gebruik van hoor
Nee, daar heb ik dit seizoen nog helemaal niks van gezien. Was in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je ook de Mol aan het kijken?
De Vomar en Deen sluiten al om 9 uur hier.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn de betere openingstijden
Je kan beter Albert King op je plaat hebben dan King Albert.quote:
die geeft vast krassenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan beter Albert King op je plaat hebben dan King Albert.
+ hallmark-tegeltjesquote:
Zo klinkt het wel ja. Ik had vanavond nog bijna "Dream Of Me" van OMD gedraaid, gebaseerd op de Love Boat. Uiteindelijk gekozen voor Sailing On The Seven Seas.quote:
Welke zender ben jij aan het luisteren?quote:
Ik kwam net de kamer weer binnen en meende dat te horen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke zender ben jij aan het luisteren?![]()
Helemaal niet zelfs.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Melting, jij hebt wel wat met dit soort muziek, of niet?
Als ze dat samen zouden zingen, zou de tekst nergens meer op slaanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
Celine Dion - All by myself
(alweer niet Eric Carmen)
Klopt...... ben nu muziek uit een map aan het halen waar heel veel muziek in staat. Blijkbaar veel van deze muziek.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch draai je het regelmatig
"All By Myself" is trouwens op klassieke muziek gebaseerd.
dus toch een voorliefde voor die muziekquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt...... ben nu muziek uit een map aan het halen waar heel veel muziek in staat. Blijkbaar veel van deze muziek.
Misschien heet de map wel "Niets uit deze map draaien!".quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
dus toch een voorliefde voor die muziek
Die map heet: Nog weg te gooien ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt...... ben nu muziek uit een map aan het halen waar heel veel muziek in staat. Blijkbaar veel van deze muziek.
Ik ook nietquote:
2010quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet het ook niet. Het klinkt als iets uit de jaren 00 of 10, gezien de akkoorden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Jacques Brel - Mijn vlakke land
ik ken jouw gevoel nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Lijkt een beetje op Ede Staal - Hoogelaand, qua gevoel en tekst.
Melancholie, bij die 2 nummers dan.quote:
dat herken ik welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Melancholie, bij die 2 nummers dan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Golden Earring - Devil made me do it
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
If I had words en MM weet wie het zijn.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
If I had words en MM weet wie het zijn.
quote:
Woon je dat nu niet nog steeds?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:47 schreef just me het volgende:
Ik woonde op kamers toen dit een hit was
![]()
Ik heb nu meer ruimte en betaal geen huur, alleen hypotheekquote:
De vraag "woon je nog thuis?" is ook altijd zo leuk...quote:
Ik kon zeggen "ik woon in huize De Pijp"quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vraag "woon je nog thuis?" is ook altijd zo leuk...
- Ja, ik wel. Jij niet dan?
Oh dear... <insert flauwe studentengrapjes>quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kon zeggen "ik woon in huize De Pijp"
we kregen ook wel telefoontjes met die flauwe studentengrapjesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh dear... <insert flauwe studentengrapjes>
Is it me you're looking for?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is it me you're looking for?
Geen idee. Was één van deze Tols niet aan BZN verbonden?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Was dat dezelfde Cees Tol als die manager (of reisleider of wat dan ook) van Nick en Simon in hun reis-/muziekprogramma's?
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Thank you, Basil!
Oh, en nog bedankt, DJ11!
Het waren weer fijne deunen
Dank je wel Melting. Ik hoop dat je het zelf ook een beetje naar je zin hebt gehad met het draaien. Ik in ieder geval wel met luisteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:00 schreef Melting het volgende:
Dank allemaal voor het luisteren.
Ik ga mijn bed in.
Fijne avond, of ook welterusten.
[ afbeelding ]
De helft van Volendam heet Cees Tol, vandaar mijn vraag. Ik haal ze allemaal door elkaarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Was één van deze Tols niet aan BZN verbonden?
Ja hoor, best wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Melting. Ik hoop dat je het zelf ook een beetje naar je zin hebt gehad met het draaien. Ik in ieder geval wel met luisteren.
Goede nacht gewenst
quote:
Als het eten dan maar lekker was.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Hé, dat was een vol programma vanavond.
Heb de gehele avond in een restaurant gezeten, heb zelfs De Mol gemist...
Goedemorgen.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:09 schreef just me het volgende:
een goedemorgen
![]()
was het weer culinair genieten Mad ?
quote:
Hier heeft het wel wat gewaaid, maar ik heb geen idee of het echt gestormd heeft. Ik heb redelijk goed geslapen. Niet diep, maar wel doorgeslapen. Nu waait het ook, maar ik kan het geen storm noemen.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:11 schreef just me het volgende:
[..]Melting, hoe is het met de storm daar? Het ging hier vannacht behoorlijk tekeer
Fijn dat je doorgeslapen hebt, misschien valt het wel mee vandaag en is het weer 'n storm in 'n glas waterquote:Op zondag 16 februari 2020 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier heeft het wel wat gewaaid, maar ik heb geen idee of het echt gestormd heeft. Ik heb redelijk goed geslapen. Niet diep, maar wel doorgeslapen. Nu waait het ook, maar ik kan het geen storm noemen.
Dat zou wel een heel kleine storm zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat je doorgeslapen hebt, misschien valt het wel mee vandaag en is het weer 'n storm in 'n glas water
Merel en de kabouters komen eind van de middag, ze gaan eerst naar n verjaardag in de buurt en dan komen ze hier. Vanmiddag is er wel een leuke voetbalwedstrijd maar met dit weer.. de bal gaat alle kanten op.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel kleine storm zijn.
Vandaag nog Concordiaplannen, of blijf je lekker binnen?
quote:Op zondag 16 februari 2020 09:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen Melting en just me
Goedemorgen.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen Melting en justme
Dan lekker thuis blijven.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Merel en de kabouters komen eind van de middag, ze gaan eerst naar n verjaardag in de buurt en dan komen ze hier. Vanmiddag is er wel een leuke voetbalwedstrijd maar met dit weer.. de bal gaat alle kanten op.
Ze hebben me afgelopen woensdag voor het laatst gezien, ik hoop dat ze me nog kennenquote:Op zondag 16 februari 2020 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan lekker thuis blijven.
Leuk dat de kabouters op bezoek komen.
quote:Op zondag 16 februari 2020 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben me afgelopen woensdag voor het laatst gezien, ik hoop dat ze me nog kennen
Ik krijg net een berichtje dat de jongste kabouter met zijn papa maandag of dinsdag komt. Mij hoor je niet klagenquote:Op zondag 16 februari 2020 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten ze je niet. Ze vinden oma veel te lief.
Gezellig.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg net een berichtje dat de jongste kabouter met zijn papa maandag of dinsdag komt. Mij hoor je niet klagen
Heeft het bij jullie dan ook hard gewaaid?quote:
Hallo!quote:Op zondag 16 februari 2020 09:09 schreef just me het volgende:
een goedemorgen
![]()
was het weer culinair genieten Mad ?
Goedemorgen.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Om eerlijk te zijn viel het gisteren wat tegen.
Deels omdat ik de kaart niet goed gelezen had en iets voorgeschoteld kreeg waar ik niet gek op ben en bij het hoofdgerecht twijfelde ik of het bedoeld was zoals het om mijn bord lag.
Was wel gezellig, da's belangrijker...
Ik ben er al een stuk of 10 keer geweest en het was altijd prima in orde.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is zeker ook belangrijk. Maar die tent is niet voor herhaling vatbaar dus?
Ah.... kan een keer gebeuren dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er al een stuk of 10 keer geweest en het was altijd prima in orde.
De eigenaresse was niet aanwezig (haar echtgenoot, de chef, wel, maar die spreekt alleen Frans), dus ik heb het niet echt met iemand kunnen bespreken...
Precies, hoewel ik wel nieuwsgierig ben hoe mijn hoofdgerecht (snoekbaars) bereid moet worden/had moeten worden. Ik kan er weinig over vinden...quote:Op zondag 16 februari 2020 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... kan een keer gebeuren dan.
Hopen dat het de volgende keer weer beter is.
Ik kan het ook geen storm noemen. Maar ik weet niet wat het vannacht heeft gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, hoewel ik wel nieuwsgierig ben hoe mijn hoofdgerecht (snoekbaars) bereid moet worden/had moeten worden. Ik kan er weinig over vinden...
Hebben we de storm nu al gehad of moet het nog komen?
Vind het redelijk meevallen nu...
Goedemorgen.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet weggewaaid hier, maar wat niet is, kan nog komen!
Goedemorgen.
Het waait hier standaard harder dan eldersquote:Op zondag 16 februari 2020 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft het bij jullie dan ook hard gewaaid?
Stop maar met het sturen van tuinmeubelenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoals het windje thuis waait, waait het nergens.
Vrij naar DDM.
Leuke restaurants zijn prima, maar als het eten niks meer is, dan houdt het snel op.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar wij vrijdag waren hebben ze (tijdelijk) het concept omgegooid en ik moet zeggen: ik vind het niks. Het was allemaal niet zoals we het daar gewend zijn, en mijn gerechten waren het net niet, mijn gamba’s waren wat taai en de risotto was droog ipv smeuiig. Geen idee of dit nog goed komt, het was zo’n leuk restaurant
Goedemiddag.quote:
Volgens mij wel. Nog wel, trouwens. Maar het wordt allemaal nogal aangedikt.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Heeft het wel gewaaid?
Dat idee heb ik ook wel.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maar het wordt allemaal nogal aangedikt.
Het ging hier vannacht behoorlijk te keer, ben zelfs uit bed gegaan om te kijken of er niets was weggewaaid.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Nog wel, trouwens. Maar het wordt allemaal nogal aangedikt.
Succes!quote:Op zondag 16 februari 2020 14:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga maar eens nieuwe muziek luisteren. Had gisteren een dik kwart gedaan; moet nog meer dan 300 nummers langs.
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het ging hier vannacht behoorlijk te keer, ben zelfs uit bed gegaan om te kijken of er niets was weggewaaid.
Ik ben er gewoon doorheen geslapen.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het ging hier vannacht behoorlijk te keer, ben zelfs uit bed gegaan om te kijken of er niets was weggewaaid.
Ze woont nu in Gelderland.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef Melting het volgende:
[..]Zo erg?
En? Was alles nog in orde?
Dan is ze een heel eind weggewaaid.quote:
Ze hadden het beter volledig af kunnen gelasten.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij het veldrijden werd de start uitgesteld omdat er net een boom omgewaaid was
Er waaien nog geen kindjes het parcours op, dus het kan welquote:Op zondag 16 februari 2020 14:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hadden het beter volledig af kunnen gelasten.
Da's toch gewoon een extra hindernis waar ze overheen kunnen klimmen/springen of omheen kunnen fietsen? Vooral bij veldrijden zou dat slechts een klein probleem zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij het veldrijden werd de start uitgesteld omdat er net een boom omgewaaid was
Vind ik ook. Geeft een compleet nieuwe dimensie aan de sport.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een extra hindernis waar ze overheen kunnen klimmen/springen of omheen kunnen fietsen? Vooral bij veldrijden zou dat slechts een klein probleem zijn.
Nou, eigenlijk is dat in dit geval geen nieuwe dimensie aan de sport.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Geeft een compleet nieuwe dimensie aan de sport.
Extra obstakels die er onverwachts bij komen tijdens de race.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is dat in dit geval geen nieuwe dimensie aan de sport.
Ben benieuwd naar hun slappe excuus.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:40 schreef livelink het volgende:
Bij u-ov weten ze niet dat het een scrhikkeljaar is. Mijn abonnement is geldig van 30 januari 2020 t/m 28 februari 2020.
Ik heb hen net een mail gestuurd of ze me een goede uitleg kunnen geven waarom deze niet t/m
29 februari 2020 geldig is.
"Wij willen u een extra dag laten betalen" vind ik best een goede uitleg. Misschien niet een die je wilt horen, maar da's een andere kwestiequote:Op zondag 16 februari 2020 15:40 schreef livelink het volgende:
Bij u-ov weten ze niet dat het een scrhikkeljaar is. Mijn abonnement is geldig van 30 januari 2020 t/m 28 februari 2020.
Ik heb hen net een mail gestuurd of ze me een goede uitleg kunnen geven waarom deze niet t/m
29 februari 2020 geldig is.
Ja, maar dat zou geen geldig excuus zijn. Want als mijn abonnement een ingangsdatum had gehad van 2 februari dan was die geldig geweest t/m 1 maart en dan had ik die 29e er wel bij gehad. Maar ja, we zien wel waar ze mee komen. Ik maak me geen illusies.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Wij willen u een extra dag laten betalen" vind ik best een goede uitleg. Misschien niet een die je wilt horen, maar da's een andere kwestie
Goedemorgen Melting. Ga je nu toch werken?quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 17 februari 2020 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ga je nu toch werken?
Het was geen verwijt. Als het voor jou goed voelt om te gaan werken, moet je dat doen. Trek wel aan de bel als het toch niet gaat.quote:Op maandag 17 februari 2020 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ja, ik ga werken. Als ik thuis zit, dan ga ik toch alleen maar nadenken.
En we hebben vandaag kickoff van een cursus van project waarvan ik de enige Nederlandse deelnemer ben. Wil ik liever niet missen.
Neem je het ook niet kwalijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 06:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was geen verwijt. Als het voor jou goed voelt om te gaan werken, moet je dat doen. Trek wel aan de bel als het toch niet gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |