ijsje?quote:
Haha dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ik heb een tijdje lessen en workshops gegeven in Parkour en af en toe was dat gewoon werken.
Stelletje Tering kinderen die je dan les moest geven
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat kan ik me voorstellenMaar jouw hobby is Parkour en niet lesgeven dus dat is toch anders..
Als je kon leven van wedstrijden Parkour doen en enkel maar bezig hoefde te zijn met trainen en wedstrijden dan zou je echt van je hobby je werk hebben gemaakt.quote:
proostquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:49 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik een biertje open ga trekken en eens ga kijken wat ik kan snaaien
#viesdikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:49 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik een biertje open ga trekken en eens ga kijken wat ik kan snaaien
Nee want ik ben tegen competitie in Parkourquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je kon leven van wedstrijden Parkour doen en enkel maar bezig hoefde te zijn met trainen en wedstrijden dan zou je echt van je hobby je werk hebben gemaakt.
Klopt. Wil jouw buik een beetje bijhoudenquote:
Wie niet?quote:
Log uit of ga normaal mee doen ipv dat constante gejank manquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:52 schreef mario390 het volgende:
vandaag laatste 20 uren de dieppunt van diefpunt 2 punten![]()
![]()
![]()
schuld zijn jullie
Geloof er niks van. Een echte Fokker is viesdikquote:
Negeer dat johquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Log uit of ga normaal mee doen ipv dat constante gejank man
Valt mee hier.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Een echte Fokker is viesdik
Ik hoop dat hij er een keer naar het luisterenquote:
Nee hoor, ik ben een ecte ectoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Een echte Fokker is viesdik
Ben bang van niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er een keer naar het luisteren
Jij wel ja. Jij kan bijna door de brievenbus heenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een ecte ecto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |