SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Jaloers.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:28 schreef Kreator het volgende:
Kroketjes waren goddelijk. Patatas bravas ook. Nu eens bijkomen.
Niet in huis. Gooi er wel zo roomboter doorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Doe met shitload zure room! Is lekkerWeet ik nog van eergister
Succes met het mindere hoofd!
Er was ook lamsrwck, kip, karbonade vd grill. En gefrituurd artisjokhart in deeg.quote:
*boekt prompt een reis naar zuid-spanje*quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er was ook lamsrwck, kip, karbonade vd grill. En gefrituurd artisjokhart in deeg.
Vier personen inclusief zes bier en wijn. 50 euro.
Ja. De honderden flamingos waren ook wel een verrassing. Straks weer uit eten. Er is ook een leuke labrador en we hebben onze eigen keuken, badkamer en slaapkamer. Ik ga hier wel bijkomen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*boekt prompt een reis naar zuid-spanje*
Misschien maar eens kijken voor een midweek ofzo..
Lama's zijn wel van die gemiddelde dieren. Rare oren ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik had hier geit, koei, paard, lama en kat.
Maar dan niet van de gril![]()
Zo eens broccoli, rozemarijn-aardappelpartjes en nog iets van een vervanger uit de koelkast halen.
Ik ben even kwijt wie het vroeg, maar nee, ik huur niet van die familie. Ik huur van een echtpaar dat verder best prima is, maar er dus nogal wat maffe regels op na wil houden
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. De honderden flamingos waren ook wel een verrassing. Straks weer uit eten. Er is ook een leuke labrador en we hebben onze eigen keuken, badkamer en slaapkamer. Ik ga hier wel bijkomen.
Morgen naar de markt en naar Alicante. Vd week naar Valencia.
Je bent zelf gemiddeldquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lama's zijn wel van die gemiddelde dieren. Rare oren ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. De honderden flamingos waren ook wel een verrassing. Straks weer uit eten. Er is ook een leuke labrador en we hebben onze eigen keuken, badkamer en slaapkamer. Ik ga hier wel bijkomen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:25 schreef sigme het volgende:
Ik had een paar (geroosterde, witte) boterhammen met boter, pindakaas en sambal bij wijze van avondeten. Lief is straks redelijk op tijd terug denk hij; iets voor 8 uur. Dus dan is er nog even tijd voor een lekker biertje of wijntje.
En ik heb mezelf zojuist getrakteerd op tuttige kledij van Peter Hahn. Echte oudedamesmode.
Ik ben wel fan van hun kasjmier.Links is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je die gemalen met een specifiek doel?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt heerlijk Krea.
Net de gedroogde basilicum gemalen. Van 50 gram bleef 4 gram over(ruikt wel erg lekker)
Om te kunnen strooien.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Had je die gemalen met een specifiek doel?
Hier inmiddels klaar met de pepers...
laagje van een cm of 3 in een oud rodekoolpotje
Ietsje meer dan ik had verwacht
En goed scherp... verstopte neus, holtes en bijpassende hoofdpijn zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Dan moet je in Valencia absoluut ergens de originele echte paella gaan eten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
Ik lust dus echt heel veel maar ik vind zeevruchten in voedsel echt vies.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je in Valencia absoluut ergens de originele echte paella gaan eten.
Ik ben inmiddels groot fanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:43 schreef borisz het volgende:
Morgen komt Picnic voor het eerst boodschappen brengen . Ben benieuwd...
Iew, dat lijkt me nou echt niet lekker. Maar muntthee, gemberthee etc vind ik ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mijn lief doet thulsi in zn thee
Ook een soort van basilicum..
vandaar
De echte Valeciaanse paella bevat geen zeevruchten. Daarom dus deze aanrader.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:45 schreef Kreator het volgende:
Ik lust dus echt heel veel maar ik vind zeevruchten in voedsel echt vies.
Artisjokhart klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er was ook lamsrwck, kip, karbonade vd grill. En gefrituurd artisjokhart in deeg.
Vier personen inclusief zes bier en wijn. 50 euro.
Wel fijn dat je vanaf 25e kan bestellen idd. Appie is 50 geloof ik. Ik krijg nu ook de wasverzachter, olijfolie, Tomaatjes en bananen cadeauquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels groot fan
Hier komen ze morgenavond ook weer
Laat ze meestal om de week komen.. meteen de zware boodschappen mee enzo.
Dus ik ben nog regelmatig in de supermarkt te vinden... maar nooit meer mezelf een breuk slepen dus.
Ik was hierdoor ook verrast in KVW, dacht ook altijd daar paella met zeevruchten was. Die met konijn leek me lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:51 schreef golfer het volgende:
[..]
De echte Valeciaanse paella bevat geen zeevruchten. Daarom dus deze aanrader.
https://www.verrassendvalencia.nl/paella.html
70 volgens mij. Vind ik soms wel wat hoog.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:59 schreef borisz het volgende:
Wel fijn dat je vanaf 25e kan bestellen idd. Appie is 50 geloof ik.
Volgens mij op bepaalde dagen is 50 euro mogelijk bij AHquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
70 volgens mij. Vind ik soms wel wat hoog.
Oh chill, dat was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij op bepaalde dagen is 50 euro mogelijk bij AH
En hier ook maar 2 of 3 keer per week en niet op handige tijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:03 schreef Myraela het volgende:
Al is het voordeel van Picnic dat bezorgen gewoon gratis is. Nadeel dan weer dat ze maar 1 bezorgmoment op een dag hebben, hier in de buurt tenminste. Dus dat komt lang niet altijd handig uit.
Jeuj, klinkt goed! In die hoek gingen we toen ik nog een kuiken was een paar jaar lang op vakantie. Stikverliefd op een veel te oude (helemaal zestien ofzo) jongen die lichtgevende jojo's verkocht op een plein in Valencia - mijn hart doet nog altijd een beetje zeer als ik eraan denkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:25 schreef sigme het volgende:
Ik had een paar (geroosterde, witte) boterhammen met boter, pindakaas en sambal bij wijze van avondeten. Lief is straks redelijk op tijd terug denk hij; iets voor 8 uur. Dus dan is er nog even tijd voor een lekker biertje of wijntje.
En ik heb mezelf zojuist getrakteerd op tuttige kledij van Peter Hahn. Echte oudedamesmode.
Ik ben wel fan van hun kasjmier.Oogt comfortabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die met die hoed ook tamelijk doenbaar!
Let me see you stripped down to the bone
Knap zeg!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo liefjes. Alles doet zeer. Heel groot deel van de lijst met tuinvoorbereidingen zijn klaar. We zijn voldaan. Auw.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo liefjes. Alles doet zeer. Heel groot deel van de lijst met tuinvoorbereidingen zijn klaar. We zijn voldaan. Auw.
Ik hoop altijd ook een beetje van de 'look' van het model te kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Oogt comfortabelEn die met die hoed ook tamelijk doenbaar!
Achter onze tuin hebben we de volledige 20 meter sloot. Op de onderste foto zie je dat de sloot haaks richting onze achterburen gaat. Onze linkerburen hebben ook nog 20 meter sloot, bij hen begint hij. Geen idee waar hij eindigt eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:20 schreef Blues het volgende:
Loopt die sloot door waar jullie nu zichtbaar hard geschoond hebben?
Dat is aan ons om te beoordelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoop altijd ook een beetje van de 'look' van het model te kopen. Tevergeefs
Dat waar we alles moeten laten is momenteel echt wel een probleem. Die coniferen moeten straks languit in de tuin liggen dus er mag niets in de weg staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje, flink werk verzet. Waar hebben jullie alles gelaten?
Nu lekker in bad liggen en morgen niets doen?
Hmm. Ik zal eens zien. Dan moet ik de trui aan naar kantoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is aan ons om te beoordelen.Pic als je je nieuwe kleding binnen hebt!
Is het nu heel gek dat ik opeens allemachtig nieuwsgierig ben naar die foto's uit het zonnebankhok?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik zal eens zien. Dan moet ik de trui aan naar kantoor. Daar -en bij de zonnebank- maak ik foto's van mijzelf. In de kantoorlift gekleed, in het zonnebankhok ook euh.. niet. Die van vandaag heb ik niet eens teruggekeken.
Fijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even mijn hoofd legen:
@:tele6 De shepherd's pie was heerlijk. Voor ons niet vegan maar vega. Boter, kaas en worcestersauce zijn veel te lekker. We hebben de helft ingevroren.
@:aure De brownies zijn lekkerDe meeste butterscotch is gezonken tijdens het bakken, dat is wat vastgekoekt op de boden. Maar due butterscotch proef je door het hele baksel en dat is echt wel een pluspunt. Van de fudge proeven we niet heel veel helaas.
@:myraela Bedankt voor het kijken. 5 voor 5 euro is echt wel goedkoop. Weet je de soorten gras misschien ook?
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is het nu heel gek dat ik opeens allemachtig nieuwsgierig ben naar die foto's uit het zonnebankhok?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe jas trouwens.
(En goede benen! )
Het is vooral de fudge die zo erg naar de bodem zakt en daar een laagje vormt! Ik vind ze daarom koud het lekkerst, dan is dat laagje fudge echt goed te proeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even mijn hoofd legen:
@:tele6 De shepherd's pie was heerlijk. Voor ons niet vegan maar vega. Boter, kaas en worcestersauce zijn veel te lekker. We hebben de helft ingevroren.
@:aure De brownies zijn lekkerDe meeste butterscotch is gezonken tijdens het bakken, dat is wat vastgekoekt op de boden. Maar due butterscotch proef je door het hele baksel en dat is echt wel een pluspunt. Van de fudge proeven we niet heel veel helaas.
@:myraela Bedankt voor het kijken. 5 voor 5 euro is echt wel goedkoop. Weet je de soorten gras misschien ook?
Ik heb niet gekeken, maar bij de Plantenhal staat er maar zelden een soort op. Het was erg treurig in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh jee, alle mensen die nog van niets wisten in shock?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn Facebook op vrijgezel gezet... welkom in een ander wereld
Ok ik snap het wat beter zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Achter onze tuin hebben we de volledige 20 meter sloot. Op de onderste foto zie je dat de sloot haaks richting onze achterburen gaat. Onze linkerburen hebben ook nog 20 meter sloot, bij hen begint hij. Geen idee waar hij eindigt eigenlijk.
Op de laatste foto zie je rechts ook nog een stukje van onze andere sloot. Vanaf dat punt begint ons weiland, 20 meter naar rechts, ook volledig met sloot.
Achter de tuin komt dus 20 meter beschoeiing. Achter het weiland is dat niet nodig.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
10 oneerbare voorstellen in 5 minuten?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat sneuquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar bij de Plantenhal staat er maar zelden een soort op. Het was erg treurig in ieder geval.
[ afbeelding ]
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Staat ie van mij al op sinds het bestaan van facebookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb het niet ingevuld zie ik. Hou dat ook maar zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Staat ie van mij al op sinds het bestaan van facebook
Het gaat facebook ook gewoon niks aan. Zet er sowieso niet mijn hele leven op.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb het niet ingevuld zie ik. Hou dat ook maar zo
Dat, maar als ik dat nu opeens aan ga passen komen er ook weer vragen..geen zin inquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat facebook ook gewoon niks aan. Zet er sowieso niet mijn hele leven op.
Ik maak bijna alleen maar reclame, behalve op mijn prive fb.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat, maar als ik dat nu opeens aan ga passen komen er ook weer vragen..geen zin in
In mijn vroegere vriendengroep had iemand zulke kipjes in het zwart. Die van jou zijn beter te zienquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:04 schreef fietsie het volgende:
Facebook zet ik altijd sociaal wenselijke content op. En grappige kippies
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:10 schreef fietsie het volgende:
Begint het bij jullie ondertussen ook al weer zo leip te waaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik ben geen vriendjes met kippie plaatserquote:
T lukt me even niet om te plaatsen, ff googlen op krulkippenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben geen vriendjes met kippie plaatser
google verwijderdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T lukt me even niet om te plaatsen, ff googlen op krulkippen
wow die zijn maf!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:28 schreef Blues het volgende:
Deze was t.
https://m.facebook.com/st(...)7&id=264107390377360
![]()
![]()
Als je echt gek wil doen, ga je bij Sucede eten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lust dus echt heel veel maar ik vind zeevruchten in voedsel echt vies.
Kleine wereld zeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:28 schreef Blues het volgende:
Deze was t.
https://m.facebook.com/st(...)7&id=264107390377360
![]()
![]()
Oh jawel hoor. Alleen zo ongewend.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Was het wel leuk, de onverwachte aanlopers? Soms komt dat helemaal niet uit
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis. Was weer fijn![]()
Rhassul met drie verschillende opties voor diverse lichaamsdelen resulteerde in een pittig bountylijf (kaneel op de rug, chocolade op de buik, kokos op de armen en benen)![]()
Inclusief hoofd en nekmassage en individuele wappers
Ja, de windstoten vannacht zouden slechts ronde 39km/h moeten zijn. Maar ik had toch een beetje de verantwoordelijkheid gekregen van degene die over de stal gaat, dus ik was maar even een extra rondje gelopen net. (Ik woon dichtbij). Het trekt nu wel aan, benieuwd hoe het morgen gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:23 schreef fietsie het volgende:
Het echte stormen zou ook pas morgen moeten gebeuren in jullie regionen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |