SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
[ Bericht 4% gewijzigd door Gibson88 op 15-02-2020 16:27:18 ]Ook in moeilijke tijden.
Heey pa biertje >?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je oma, zoon.
Ik had hem toevallig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijd om de LaPo ook altijd. Heb m paar x van Haags verlorenMaar vertel Fern wat was jouw idee voor de TT ? Dan pleur ik hem ff in de TT spoiler
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig.Maar toen opende jij, maakt ook niet uit.
Het was: Haags_Piertje in het Haags_Kwartiertje
Gewoon piertje had ook gekund natuurlijk.![]()
Hoiquote:
Gelukkig geen TT met iets van haags er inquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig.Maar toen opende jij, maakt ook niet uit.
Het was: Haags_Piertje in het Haags_Kwartiertje
Gewoon piertje had ook gekund natuurlijk.![]()
Gibson ouwe bazige boef.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijd om de LaPo ook altijd. Heb m paar x van Haags verlorenMaar vertel Fern wat was jouw idee voor de TT ? Dan pleur ik hem ff in de TT spoiler
Is dat zo belangrijk hier?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig geen TT met iets van haags er in![]()
Die zit op half FOK! al continu te azen op lapo's ...en komt dan met de meest stompzinnige TT's
Nou ..belangrijk is weer een ander ding, maar ik vind het wel heel ergerlijk als iemand halve topics vol kalkt met niets als er bijna een lapo is .. en dan vervolgens niet eens iets leuks bedenkt jaquote:
Ditquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
voor Haagsie blijkbaar wel
Dan verzin ik de volgende keer wat anders. Deze keer kreeg ik de kans niet eensquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ..belangrijk is weer een ander ding, maar ik vind het wel heel ergerlijk als iemand halve topics vol kalkt met niets als er bijna een lapo is .. en dan vervolgens niet eens iets leuks bedenkt ja
Ach ja
In dit geval ben ik Gibsie dan ook erg dankbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan verzin ik de volgende keer wat anders. Deze keer kreeg ik de kans niet eens
wegbiddenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:33 schreef Fernweh het volgende:
Godver hele dag al koppijn morgen maar naar de kerk het wegbidden of zo.
Helpt bidden daartegen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:33 schreef Fernweh het volgende:
Godver hele dag al koppijn morgen maar naar de kerk het wegbidden of zo.
Nee best wel hinderlijk. Of mijn TT' s afkraken en kut vinden. Aardige gast maar als het op TT;s aankomt is het of Haags God of die van een ande ris kutquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig geen TT met iets van haags er in![]()
Die zit op half FOK! al continu te azen op lapo's ...en komt dan met de meest stompzinnige TT's terug
Dr Mquote:
Koppijn van het te lang niet gaan biddenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helpt bidden daartegen?![]()
Koppijn van het zuipen of ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |