Als ze handhaven wel idd, bij degradatie niet haal ik er dus uitquote:Op zondag 16 februari 2020 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja en PEC zelf gaat ook terug naar natuurgras hè
Jaquote:Op zondag 16 februari 2020 09:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo door blijft gaan komen ze ook weer in de buurt....
quote:
Ik had ook zo mijn twijfels maar het valt me toch wel tegen dat hij zelfs tegen laagvliegers in de Eredivisie als RKC, die echt niet met tien man in de eigen zestien stonden, zo weinig weet te brengen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Het was wel weer 90 minuten uitzitten vandaag he![]()
Moet helaas wel vaststellen dat mijn twijfels over het aantrekken van Babel wel overeind blijven. Snap het wel omdat we te weinig opties voorin hadden, maar het blijft wel een ontzettende ´net-niet-voetballer´.
Staan er - ook nu - gewoon nog 10 punten achter hè, niet zo panisch allemaal. Ze moeten de inhaalwedstrijd tegen AZ, dus verspeelt minstens één van de twee punten. En als je zelf wint sta je 14 punten los van PSV en dus AZ op 9 of Feyenoord op 13 (ja, of 7/11). Niet zo drama doen allemaal.quote:
Feyenoord stond op moment van posten met 2-0 achter. Daarmee.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:47 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Staan er - ook nu - gewoon nog 10 punten achter hè, niet zo panisch allemaal. Ze moeten de inhaalwedstrijd tegen AZ, dus verspeelt minstens één van de twee punten. En als je zelf wint sta je 14 punten los van PSV en dus AZ op 9 of Feyenoord op 13 (ja, of 7/11). Niet zo drama doen allemaal.
Dit dus, kampioenschap gaat echt wel goed komen, kan alleen maar weer beter worden qua spel.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:47 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Staan er - ook nu - gewoon nog 10 punten achter hè, niet zo panisch allemaal. Ze moeten de inhaalwedstrijd tegen AZ, dus verspeelt minstens één van de twee punten. En als je zelf wint sta je 14 punten los van PSV en dus AZ op 9 of Feyenoord op 13 (ja, of 7/11). Niet zo drama doen allemaal.
Ik zie er niet zoveel waarbij het stront ze in de broek loopt bij de naam Getafe.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit topic zit vol met dramaqueens. Het loopt ze hier al dun door de broek voor Getafe
Ja de #3 van Spanje stelt natuurlijk niets voor.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit topic zit vol met dramaqueens. Het loopt ze hier al dun door de broek voor Getafe
Eens. Babel voegt op dit moment niks toe op links, verprutst en vertraagd veel.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:29 schreef BobW het volgende:
Babel is denk ik net als Tadic beter in de spits.
Dus dan speel je vandaag zonder echte buitenspelers als Neres en Promes niet meedoen en dan zakt het niveau flink.
Siem erbij had het compleet gemaaktquote:Op zondag 16 februari 2020 20:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens. Babel voegt op dit moment niks toe op links, verprutst en vertraagd veel.
Moest wel even huilen de 2e helft met Eiting en Ekkelenkamp op het middenveld.
Careltje moet je niet aan dat geweld blootstellen . Arme jongen krijgt zo een trauma voor het levenquote:Op zondag 16 februari 2020 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opstelling van donderdag. Het zal mij niet verbazen als Ten Hag ervoor kiest om Traore op te offeren voor Tadic, zodat die weer in de as kan spelen. Ziyech op rechts, Babel op links. Van de Beek, Martinez en Eiting op het middenveld.
Babel is wel vaak dreigend, spelers moeten hem in de gaten houden waardoor hij wel ruimte creëert voor andere.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens. Babel voegt op dit moment niks toe op links, verprutst en vertraagd veel.
Moest wel even huilen de 2e helft met Eiting en Ekkelenkamp op het middenveld.
Als Schuurs fit is kun je met hem en Blind centraal achterin. Dan kan je met Alvarez in plaats van Eiting op het middenveld.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opstelling van donderdag. Het zal mij niet verbazen als Ten Hag ervoor kiest om Traore op te offeren voor Tadic, zodat die weer in de as kan spelen. Ziyech op rechts, Babel op links. Van de Beek, Martinez en Eiting op het middenveld.
Alvarez op het middenveld is geen goed idee.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Schuurs fit is kun je met hem en Blind centraal achterin. Dan kan je met Alvarez in plaats van Eiting op het middenveld.
zolang Martinez fit is moet je gewoon met hem op 6 spelen. Alvarez mag samen met Schuurs gaan vechten om de plek naast Blind.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alvarez op het middenveld is geen goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |