Kwam ik vanmorgen in de hal tegenquote:
Ik vind hem iets 'ontspannends' hebben, meditatiefs zelfsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die UI van je haat ik vreselijk
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die indruk had ik ook dat het vandaag niet meer zou weten
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Kwam ik vanmorgen in de hal tegen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Welnee man, niet nodig hoor. Nadeel met dat chatten is dat je je non verbale communicatie mist, dus 'uitspraken' worden regelmatig te 'letterlijk' genomen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Excuses en kusjes voor iedereen die zich beledigd voelt![]()
Ben ik ook aan het doen, lekkerquote:
De hal zelf wordt hier wel netjes gehouden jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel een nette werkplek zo op het eerste gezicht
Ik schat dat je in de top 3 van tekortkomingen bij bedrijven qua veiligheid staat. Altijd wel iemand die er een paar dozen voor plaatstquote:
Dus dat, zie ik ook regelmatig gebeurenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Welnee man, niet nodig hoor. Nadeel met dat chatten is dat je je non verbale communicatie mist, dus 'uitspraken' worden regelmatig te 'letterlijk' genomen.
Dat is ook niet fijn (en veilig) werkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:04 schreef engine het volgende:
[..]
De hal zelf wordt hier wel netjes gehouden ja
De tool container is een ander verhaal. Eén grote puinhoop en alles half kapot. Kan daar altijd slecht tegen.
Ja zeker waar. En sommige mensen blijven altijd licht geraakt. Zou veel schelen als iedereen het allemaal niet te serieus nam. Al laat ik me ook wel eens verleiden om de discussie aan te gaanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Welnee man, niet nodig hoor. Nadeel met dat chatten is dat je je non verbale communicatie mist, dus 'uitspraken' worden regelmatig te 'letterlijk' genomen.
Soms moet je welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker waar. En sommige mensen blijven altijd licht geraakt. Zou veel schelen als iedereen het allemaal niet te serieus nam. Al laat ik me ook wel eens verleiden om de discussie aan te gaan
Daarvoor zitten we hier ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jij kunt met sommigen beter geen 'discussie' aangaan, gewoon negeren
Punten halen!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:13 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Daarvoor zitten we hier ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |