Tot hier en niet verder hoor.quote:
En zo is het. Leuk met elkaar donderde zo hier is leuk, maar der zit nergens meer achter.quote:
Nee, zo zou ik het niet willen noemen.quote:
Ik heb gedelete wat ik wilde tikkenquote:
Ze maken overal neuken van hier ze komen vast iets te kortquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:27 schreef Jippie68 het volgende:
Seks, eten en bolken. DTS in een notendop
Waarom?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gedelete wat ik wilde tikken
Hoog testosteron gehalte hierquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maken overal neuken van hier
Donderen is nu ook al neuken
Ja weet het niet he
Omdat het een beetje grof was, zelfs voor mijn doen ha ha haquote:
Dat krijg je met die knulletjes hequote:
Nou ben ik helemaal nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het een beetje grof was, zelfs voor mijn doen ha ha ha
Bedwing het maarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou ben ik helemaal nieuwsgierig
Ik maakte mij gisteravond een beetje zorgen om je. Ik dacht je loopt straks een ban op met dat geruzie. Je kan elkaar beter negeren als je elkaar niet ligt.quote:
Ja, ik weet hetquote:
Dat is ook zo ja. Ik ga hem weer blokkeren...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik maakte mij gisteravond een beetje zorgen om je. Ik dacht je loopt straks een ban op met dat geruzie. Je kan elkaar beter negeren als je elkaar niet ligt.
En leer 'negeren' ook in quotesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:34 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Ik ga hem weer blokkeren...
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zo zou ik het niet willen noemen.
Maar als jij het zo wil noemen donder je maar een eind raak hoor
Ik kan als ik wil heel goed negeren. Ik kan iemand helemaal doodzwijgen als het moet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En leer 'negeren' ook in quotes
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En leer 'negeren' ook in quotes
Zal ik doenquote:
Ik dan weer nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan als ik wil heel goed negeren. Ik kan iemand helemaal doodzwijgen als het moet.
Ik ook nietquote:
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jij ging gisteravond ook nog 'ruzie' zoeken
O die UI van je haat ik vreselijkquote:
Je doet het goedquote:
Weet ik zelf niet eens meerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jij ging gisteravond ook nog 'ruzie' zoeken
echtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die UI van je haat ik vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |