iets hebben met chatten is voor mij geen voorwaarde. Al is het wel een hobby die je zou kunnen delen op zichquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok akkoord.
Heeft ze ook leuke eigenschappen dan?
Ik doe dat ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook een tijdje zo'n vriendje. Dan vroeg hij via Whatsapp hoe het ging dus ik vertellen over mijn dag en alles, was zijn reactie OK.
Vreselijk irritant dat.
herkenbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had ook een tijdje zo'n vriendje. Dan vroeg hij via Whatsapp hoe het ging dus ik vertellen over mijn dag en alles, was zijn reactie OK.
Vreselijk irritant dat.
Het vriendje of Whatapp?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Vreselijk irritant dat.
Fles heeft het heus wel door als jullie het beter zonder Fles kunnen hoor Koen.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles heeft het heus wel door als jullie het beter zonder Fles kunnen hoor Koen.
Lekker slapen joh, morgen weer een nieuwe dag!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles heeft het heus wel door als jullie het beter zonder Fles kunnen hoor Koen.
Je hebt geen telefoon?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb geen phone, ik vertel niks. Alleen op de Vrijdagavond
Dan wil zij GTST kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan denk ik, vanavond bij de koffie heb ik alle tijd voor je.
om 8 al?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet morgen 8:00 eruit.
Doe nog ff een peukie en dan duik ik erin. In bed want het zwemwater is te koud.
Slaap lekker, Los.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet morgen 8:00 eruit.
Doe nog ff een peukie en dan duik ik erin. In bed want het zwemwater is te koud.
Ik wou gewoon niet de indruk geven.. njalaat ook maarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker slapen joh, morgen weer een nieuwe dag!
Lekker dagje met mijn blote klauwen werken ipv als een mietje achter een scherm of juist voor een scherm tevpresenteren.quote:
niks aan de hand manquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou gewoon niet de indruk geven.. njalaat ook maar
Je moet niks.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werk sinds mijn collega ziek is de woensdag eindelijk weer. Dat merk ik wel in mijn huishouden zeg maar.
Dus het weekend moet ik huishouden, maar ook uitrusten.
Het is goed. Echt. Niemand haat je. Gewoon lekker slapen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker dagje met mijn blote klauwen werken ipv als een mietje achter een scherm of juist voor een scherm tevpresenteren.
Heerlijk vind ik dat.
Niet zo onzeker zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eeuwige discussie met mijn vriendin ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar thuis komen in chaos is ook maar matig.
Strijken. Gekkiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eeuwige discussie met mijn vriendin ook.
Van mijn part komt de schoonmaskster elke week een halve dag ipv in de 2. En doet ze ook strijkwerk enzo.
Maar dat is dan weer zo'n controle dingetje.
Je MOET druk zijn!
kehrelquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds ik strijkvrije overhemden heb ontdekt, raak ik dat ding niet meer aan![]()
Slapen nu
Ik ken wel iemand van Fok! ook irl...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van het forum ja, ik ken niemand van hier irl.
En dat wil ik ook graag zo houden.quote:
Ik strijk alleen het hoognodige op de dag dat ik het aan moet/wil.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Strijken. Gekkie
Ik doe echt maar het aller hoogst nodige hoor. Dat is echt nog geen halve dag per week.
Strijken.
Mijn ex schoonmoeder streek zelfs ondergoed, dan spoor je echt niet en hebt tijd teveel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:48 schreef Karzai het volgende:
Ik strijk de krant altijd eventjes voordat ik hem lees
Ik heb de was gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:01 schreef Karzai het volgende:
Even rustig wakker worden, koffie drinken
Kast leeg halen, rekje van de muur schroeven
11 uur komt mijn vader, schilderen we ieder een muur
Drukke dag dus
Nee man, in de machine, wel handmatig netjes opgehangen.quote:
Ik moet ook een beetje gaan halen, morgen wordt het weer minder aangenaam dus beter vandaag wat extra halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:17 schreef Karzai het volgende:
Zo even boodschappen doen dan hebben we kroketten met de lunch
Weet ik veel, andere dingen die tijd kosten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Strijken. Gekkie
Ik doe echt maar het aller hoogst nodige hoor. Dat is echt nog geen halve dag per week.
Strijken.
Ja en ik moet precies langs een stuk met genieperige ruk windenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, begint dat gewoei vanavond al?
Omrijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en ik moet precies langs een stuk met genieperige ruk winden
Nou ja, je hoeft niet via Groningen, maar gewoon via een minder winderige routequote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben ik morgen nog niet terug :p
Via Groningen zou voor mij een aardige omweg zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet via Groningen, maar gewoon via een minder winderige route
Ik kan maar 2 kanten op.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet via Groningen, maar gewoon via een minder winderige route
Oké, met de tramquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan maar 2 kanten op.
De ene kant is langs hoogbouw met allerlei sluipwinden en de andere kant is richting de kust
Lopen. En doe wat metalen voorwerpen in je jaszakken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat gaat niet :p
Het is hemelsbreed nog geen kilometer denk ik maar het spoor zit er tussen
Mja msschien is lopen slim. Vanaaf ook een feest weer maar er beginnen nog 2 collega's na mij dus ben ik denk ik niet tot het einde.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lopen. En doe wat metalen voorwerpen in je jaszakken.
Opgelost. Slotje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja msschien is lopen slim. Vanaaf ook een feest weer maar er beginnen nog 2 collega's na mij dus ben ik denk ik niet tot het einde.
Zodat je in je eentje kan doorpostenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opgelost. Slotje.
Oh nee...
En met andere blauwenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zodat je in je eentje kan doorposten
Ja had deze paar dagen terug besteldquote:
Leukquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had deze paar dagen terug besteld
https://www.aboutyou.nl/p/about-you/zomerjurk-corinna-4315017
"Als migrerende soorten zich boven de oceaan bevinden als er een orkaan uitbreekt, waaien ze gerust honderden kilometers de verkeerde kant op"quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Het is onderzocht wat de vogels doen bij storm
https://www.quest.nl/natu(...)ogu3Z8rUdlhz05xqCjyI
Zij wel he! Lekker kosteloos ergens naar toequote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als migrerende soorten zich boven de oceaan bevinden als er een orkaan uitbreekt, waaien ze gerust honderden kilometers de verkeerde kant op"
Kun jij ook, gewoon met een poncho aan tijdens code oranje op een hoog gebouw de wind in springen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zij wel he! Lekker kosteloos ergens naar toe
NOu stond toch klaar met de laatste storm.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij ook, gewoon met een poncho aan tijdens code oranje op een hoog gebouw de wind in springen.
ik zie geen zonquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker zonnetje manIk ga de balkondeur openzetten
Moet je hier komen, maar dat wil je nietquote:
buitenquote:
Dit klinkt wat raarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je hier komen, maar dat wil je niet
Dat klinkt pas raarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw jurk achtervolgt mij op facebook.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pics van jou in je jurk !quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker vleeskleurigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is zijn zware schoenen aan het zoeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
Die troll boven mij zat te tikken met zijn voet op de grond. Dus bezem tegen het plafond. Het werkt
Ja hij gaat er aanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is zijn zware schoenen aan het zoeken.
As we speak bestelt hij tapdansschoenen op Zalandoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is zijn zware schoenen aan het zoeken.
ik onderschep de post wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
As we speak bestelt hij tapdansschoenen op Zalando
het hoeft maar net aan goudbruin te zijn, niet te donker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nog niet genoeg gefrituurd
Eensch.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Tapdansen is wel een van de meest irritante uitvindingen ooit.
Ja. Al is het een kleine gnoom dus denk niet dat die dat heeft :pquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik ze als het maat 47 is?
Niet een beetje aangebrand?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het hoeft maar net aan goudbruin te zijn, niet te donker.
nee, dat is niet goed voor het korstjequote:
Ik las kontje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is niet goed voor het korstje
Jajaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja schrok er zelf ook van, normaal ben ik vrij zedig en heb ik een hekel aan banaliteiten.
Lekker toch. Lekker rustigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Arg sta straks weer met die kleuter die mij de silent treatement geeft
Staarwedstrijd aangaanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Kerst of irritante kinder liedjes gaan zingen!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Ja die ander kijkt zo boosquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan uitgerekend de enige smiley pakken die knippert
Leuk!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou me goed staan
quote:
Beetje fris bij de knietjesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou me goed staan
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Dacht een leuke match te hebben. wil die alleen maar weten hoe ik er uit zie in een boxer
Jij trekt echt alleen maar koekwauzen en gekkies aanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Dacht een leuke match te hebben. wil die alleen maar weten hoe ik er uit zie in een boxer
Hij ziet er echt heel normaal uitquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij trekt echt alleen maar koekwauzen en gekkies aan
Ik heb het eerder gezegd, normale mensen zijn nu juist de mensen waar je voor op moet passen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er echt heel normaal uit
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga de zomer weer terug naar Cornwall en Devon; genoeg scones voor mij dan.
Ik heb al 300 keer de hont van mijn broer aangeboden gekregen en mijn hart zegt JAAAAAquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Devon cream tea![]()
Ik wil ook zo’n tea. En ook zo’n hont
Zeg je ook alleen om jezelf in een beter dachtlicht te zettenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gezegd, normale mensen zijn nu juist de mensen waar je voor op moet passen.
Yesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je gaat het South Coast Path lopen?
Waarom wil je broer van zijn hont af?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al 300 keer de hont van mijn broer aangeboden gekregen en mijn hart zegt JAAAAA![]()
![]()
OMG JAAAAA
![]()
![]()
Maar ik ben alleen, ben 12 uur per dag van huis voor werk, en heb allemaal trappen in huis. Het kan dus gewoon niet
Privé dingetjesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom wil je broer van zijn hont af?
Zelfde probleem hier. Ik zou er zooo graag eentje willen. Nu moet ik me behelpen met knuffelen met de honden van mijn vader en broer. Morgen weer
Heerlijk! Beetje jaloers wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yes2-2,5 week lopen denk ik.
Ga denk ik met de trein die kant op![]()
Nu mijn moeder er niet meer is, heeft mijn vader gelukkig nog het hondje dat ze samen hebben geadopteerd in Hongarije. Maar als mijn vader onverhoopt wat overkomt, neem ik haar overquote:
Ik ben nog een beetje aan het stoeien met de route. Zijn een paar plekken waar ik eigenlijk zeker naartoe wil maar die sluiten niet helemaal op elkaar aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk! Beetje jaloers wel.Zo’n sleeper wil ik ook nog een keer doen. Hoeveel km ga je lopen?
Af en toe een stukje skippen dan? En je gaat kamperen, toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het stoeien met de route. Zijn een paar plekken waar ik eigenlijk zeker naartoe wil maar die sluiten niet helemaal op elkaar aan.
Tussen de 15-25 km per dag verwacht ik.
Dan moet ik ook nog een nieuwe tent kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe een stukje skippen dan? En je gaat kamperen, toch?
Ah ja, dat zou ook mijn keuze zijn. Minder te sjouwen en ‘s avonds een comfortabel bedjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik ook nog een nieuwe tent kopen![]()
Denk dat ik lekker in wat B&B's blijf slapen in dat geval; ook handiger als ik een keer wat slechter weer tegen ga komen.
Yep; zijn vast ook wat pubs die een B&B hebben dus dan kan ik gewoon vanuit de pub mijn bed in duikenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dat zou ook mijn keuze zijn. Minder te sjouwen en ‘s avonds een comfortabel bedje
Ideale combinatiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; zijn vast ook wat pubs die een B&B hebben dus dan kan ik gewoon vanuit de pub mijn bed in duiken
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; zijn vast ook wat pubs die een B&B hebben dus dan kan ik gewoon vanuit de pub mijn bed in duiken
Ben het een beetje uit aan het tekenen. Hou sowieso echt van dat kustgebied daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:34 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ideaal!
En gaaf zeg, die wandelingen!
Ik vond Torquay een apart stadje. Brits met een tropisch tintjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben het een beetje uit aan het tekenen. Hou sowieso echt van dat kustgebied daar.
Dat snap ik heel goedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu mijn moeder er niet meer is, heeft mijn vader gelukkig nog het hondje dat ze samen hebben geadopteerd in Hongarije. Maar als mijn vader onverhoopt wat overkomt, neem ik haar overIk zou het mezelf nooit vergeven als dat beestje naar het asiel zou gaan
Heel erg gaaf!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben het een beetje uit aan het tekenen. Hou sowieso echt van dat kustgebied daar.
Dat is wel fijn, heeft hij nog eimand waarbij hij afleiding kan vinden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu mijn moeder er niet meer is, heeft mijn vader gelukkig nog het hondje dat ze samen hebben geadopteerd in Hongarije. Maar als mijn vader onverhoopt wat overkomt, neem ik haar overIk zou het mezelf nooit vergeven als dat beestje naar het asiel zou gaan
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed
Het is voor je vader ook heel fijn dat ze er nog is, lijkt me. Dan moet hij wel naar buiten en heeft ie toch overdag wat ‘aanspraak’
Zoveel mooie gebiedenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel erg gaaf!
Wij zitten te denken aan ze zomer (augustus) richting het VK
Verder nog nietssss uitgedacht
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt! Ze voelt mijn vaders stemming erg goed aan en wordt extra knuffelig als hij verdriet heeft
En hij neemt haar mee naar een groot veld, waar hij zelf een beetje kan kletsen met mensen.
Zekers!quote:
Precies je hoeft echt niet naar Vietnam ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers!
Sowieso belachelijk veel mooie en toffe plekken op dezen aard
En Europa in bijzonder, binnen mijn interessegebieden iig
Ik niet iigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies je hoeft echt niet naar Vietnam ofzo
Wel lekker makkelijke reismeisjes daaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies je hoeft echt niet naar Vietnam ofzo
Je dochter is dan best een titje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik niet iig![]()
Ik twijfel alleen over kamperen of huisjes/andere accommodatie, we zijn ontzettend van het kamperen maar mijn dochter trok het afgelopen zomer niet erg heel goed wat een te korte en kutvakantie opleverde.
Dus sowieso als we gaan kamperen eerst proefkamperen
Maar goed, het is februari en we gaan pas in augustus dus duurt nog wel even
Zweden, Noorwegen, Duitsland en Oostenrijk/Zwitserland staan ook nog op de shortlist. Teveel mooie plekken![]()
Wel echt veel zin in vakantie nu al
Mag ik 2 bier juffrouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Mja heb er echt geen zin in. Dan ben k pas 2 uur klaar ofzo
Ja dan gewoon nee zeggen, had ze een goede reden?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Mja heb er echt geen zin in. Dan ben k pas 2 uur klaar ofzo
Nee. Ze heeft geen zin om tot sluit te blijven :p maar ze is later begonnen dus ze heeft pech :pquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dan gewoon nee zeggen, had ze een goede reden?
Ja ik had het ook uit een gratis boodschappenpakket. Zit wel meer onzin in. Maar ja, je wilt het toch een keer proberen hequote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:49 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook zo'n zakkie al maanden in de kast staan, kreeg mijn moeder bij het boodschappen bestellen.
Heeft ze maar aan mij gegeven
Maak rare geluiden dan, doe een kip na.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
De staarwedstrijd lukt niet. Hij ontwijkt mijn mijn blik
Yepquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je dochter is dan best een titje.
Yepquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:27 schreef Karzai het volgende:
Ja kjnderen kunnen dwars zijn om wat voor reden dan ook
Jij ook Karzaitjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:13 schreef Karzai het volgende:
Eten ik maak de computer uit, fijne avond
Boh!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sesamtoastjes en een stukje cambozola![]()
Hier moeten we nog eten bestellen, maar heb eigenlijkt teveel gegeten op werkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Boh!
Net zalm, gebakken spruitjes en gebakken knoedels op hier![]()
Nu kind smijten
Dus als er dan een kop als een aardappel bovenop zit vind jij dat prima, of trek je dan een zak eroverheen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:38 schreef Karzai het volgende:
Mannen kijken alleen naar je tieten en je kont
Zonder leuk koppie kan ik er niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus als er dan een kop als een aardappel bovenop zit vind jij dat prima, of trek je dan een zak eroverheen?
Ja, het totaalplaatje moet je ook enigszins aanspreken toch...mij iig wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder leuk koppie kan ik er niet zoveel mee.
Ik taai al afquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder leuk koppie kan ik er niet zoveel mee.
Meestal wel maar ik moet nu weg, haal het nog wel in.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.Kijk jij ook Wie is de mol?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal wel maar ik moet nu weg, haal het nog wel in.
Beetje laat ingeschakeld, maar toch gehaaldquote:
Tot nu toe een beetje matige opdrachten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje laat ingeschakeld, maar toch gehaald
Vond het beetje vage opdracht idd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot nu toe een beetje matige opdrachten.
Soort mastermind toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond het beetje vage opdracht idd.
Lijkt er een beetje op.quote:
Nicequote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Net 35 euro fooi gehad can een verschrikkelijk irritante man
Ik vind het niet erg dat deze kandidaat er uit is. Nathan zit er nog in en dat is al mooiquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
En ik had de afvaller van WIDM weer goed
Van deze vind ik het ook niet erg, kreeg af en toe de kriebels van hemquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat deze kandidaat er uit is. Nathan zit er nog in en dat is al mooi
Jup, 18 uur besteld. Order zou over 60 min komen. Dus rond 19 uur. 19.30 gebeld waar blijft het? Ja, we zijn nu aan het inpakken... Was er om 19.55quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh had je besteld, want dan is dat echt belachelijk lang.
Wat had je besteld dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jup, 18 uur besteld. Order zou over 60 min komen. Dus rond 19 uur. 19.30 gebeld waar blijft het? Ja, we zijn nu aan het inpakken... Was er om 19.55geen eens excuses of een extra blikje ofzo.
Dat is wel lekker jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Dat is wel extreem lang voor 2 kapsalon!quote:
Was het een extreeeeeem lekkere en exclusieve kapsalon?quote:
Twaalf minuten na bestellen twee pizza's en een broodje kebab hier één keerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel extreem lang voor 2 kapsalon!
Ik heb een keer meegemaakt toen ik in Maastricht woonde dat we een sushi schotel voor 2 mensen met extra bak rijst bestelde en ze binnen 15 minuten aan de deur stonden
Zo, dat is weer eens wat anders dan een paar dubbeltjesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
K vroeg en nog of hij zeker wist. Maar de kwal :p zei dat k gewoon 10 procent hoorde te krijgen en dan k een echte professional wasquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, dat is weer eens wat anders dan een paar dubbeltjes
Kreeg je daarna zijn telefoonnummer?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
K vro
[..]
K vroeg en nog of hij zeker wist. Maar de kwal :p zei dat k gewoon 10 procent hoorde te krijgen en dan k een echte professional was
Ja omdat ik zijn nek niet heb omgedraaid :p
Bij warme gerechten is het wel eng. Bij sushi begrijp ik het nog dat ze een gedeelte voortmaken en rijst in rijstkokers makkelijk af te scheppen hebben. Was ook omdat we al tegen half zes bestelde met het idee dat het toch wel een dik half uur zou duren voor ze er zouden zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Twaalf minuten na bestellen twee pizza's en een broodje kebab hier één keer
Eng gewoon
Nee maar hij pakte wel mijn hand en gaf mijn hand een kusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Kreeg je daarna zijn telefoonnummer?
Ze zijn gewoon vaak extreem gestroomlijnd in hun processen hier. Echt enorm respect voor want dat is echt knap.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij warme gerechten is het wel eng. Bij sushi begrijp ik het nog dat ze een gedeelte voortmaken en rijst in rijstkokers makkelijk af te scheppen hebben. Was ook omdat we al tegen half zes bestelde met het idee dat het toch wel een dik half uur zou duren voor ze er zouden zijn.
Een psychopaat en/ķf Uitstraling ontmoet dusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar hij pakte wel mijn hand en gaf mijn hand een kus
Dan is uitstraling wel veel ouder dan gedachtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Een psychopaat en/ķf Uitstraling ontmoet dus
Dat zijn wel de betere plekkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vaak extreem gestroomlijnd in hun processen hier. Echt enorm respect voor want dat is echt knap.
Ik haal weleens af en analyseer de boel dan daar, fascinerend hoe snel en goed dat doorgaans gaat
Wat een tyfus tekst man, ik zou de volgende keer gewoon lekker pauze pakken en het haar laten uitzoekenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
k had woensdag 11 uur gewerk toch zonder pauze.
kreeg ik net te horen van de collega waarmee ik die dag ook stond dat de baas vond ik dat te vroeg was gestopt
LOLquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is uitstraling wel veel ouder dan gedacht. Was al ergens in de 70 denk ik.
Hij zei dat hij om de hoek werkt als advocaat
ja pauze kon niet want stond alleen en savonds werd het zo druk dat het ook niet kan. maar goed je weet wel wat ze van je vinden zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een tyfus tekst man, ik zou de volgende keer gewoon lekker pauze pakken en het haar laten uitzoeken
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Een psychopaat en/ķf Uitstraling ontmoet dus
Binnenkort eens maken hierquote:
Jezus, dát is echt absurd knap zegquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere plekken![]()
Werkt ook super lekker als ze zo'n gestroomlijnd team hebt waarbij je niemand op iets hoeft aan te spreken.
Bij mijn vorige werk hadden we op een evenementen locatie een vast team van 12 mensen en daar hebben we vaker lunch voor kleine 4.000 mensen er warm binnen 2 uur uit gekregen. Zonder voorbereidingswerk dan wel, maar dan vliegt de tijd echt om
Ik hoor net dat je een goeie advocaat kent. Oorlog trappenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
k had woensdag 11 uur gewerk toch zonder pauze.
kreeg ik net te horen van de collega waarmee ik die dag ook stond dat de baas vond ik dat te vroeg was gestopt
Zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja pauze kon niet want stond alleen en savonds werd het zo druk dat het ook niet kan. maar goed je weet wel wat ze van je vinden zo
Achja, zulke figuren kom je te vaak tegen in de horeca.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja pauze kon niet want stond alleen en savonds werd het zo druk dat het ook niet kan. maar goed je weet wel wat ze van je vinden zo
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, zulke figuren kom je te vaak tegen in de horeca.
Ik heb ooit meegemaakt dat een oudere collega bij mijn manager is gaan zeiken dat ik eerder dan haar pauze pakte terwijl zij vond dat zij als eerste mocht gaan terwijl ik 3 uur eerder begonnen was.
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dit?
questnl Vroeger aten we een #bitterbal bij een bittertje, zoals kruidenjenever. Het woord 'bitter' komt van het werkwoord 'bijten'. Want iets wat bitter is, heeft een snijdende smaak, wat de Britten een 'bite' noemen. #borrelen #facts #questnl
Via instagram
Ik zou er niet tegen kunnen 😅😅quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het plan is nu eerst vakantie. Wilde nog proberen om te vragen of ik 2 maanden weg kan en daarna kan terug komen maar dit laat mij weer anders denken. En sowieso dat sacherijnige gedoe ook van iedereen daar.
als het goed is weet ik a.s woensdag iets meer en of ik snel op vakantie kan of niet.
Soms gaat het dan zon korte periode goed op werk en dan gebeurd er weer zoiets als dit waar dan serieus mijn broek van af zakt.
We begonnen dan wel rond 5/5:30 in de ochtend met alles voorbereiden zodat er tussen 12 en 2 alleen alles gebakken, opgemaakt en uitgeserveerd hoefde te gebeuren.quote:
Yes!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dit?
questnl Vroeger aten we een #bitterbal bij een bittertje, zoals kruidenjenever. Het woord 'bitter' komt van het werkwoord 'bijten'. Want iets wat bitter is, heeft een snijdende smaak, wat de Britten een 'bite' noemen. #borrelen #facts #questnl
Via instagram
Ik geniet graag van de andere kant als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We begonnen dan wel rond 5/5:30 in de ochtend met alles voorbereiden zodat er tussen 12 en 2 alleen alles gebakken, opgemaakt en uitgeserveerd hoefde te gebeuren.
Ik vond dat soort dagen altijd heerlijk. Lekker grappend en kletsend alles voorbereiden en dan even 2 uur in tunnelvisie alles eruit knallen.
Omdat zij vond dat ze een belastendere taak had en mijn taak essentieler was op dat moment dan de hare.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Waarom vond ze dat ze eerder mocht dan?
Mja ik vergeet ook snel dingen denk ik en laat me snel weer ' paaien' Of nou ja dat eigenlijk niet eens maar dat ik dan laat gaan ofzo.quote:
Wat een kneusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat zij vond dat ze een belastendere taak had en mijn taak essentieler was op dat moment dan de hare.
Ze heeft het daar ook niet langer dan 3 maanden vol gehouden overigens.
Ja joh, fucking onzinquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:59 schreef Toekito het volgende:
Trouwens wat zijn kinderwagens tyfusduur.
Maar als winkel x dan model 2020 op een a4tje toont met de prijs van model 2019 pak ik die 200 euro korting wel. Geen probleem mee.
Met de nieuwe diffusers? En een halo?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:59 schreef Toekito het volgende:
Trouwens wat zijn kinderwagens tyfusduur.
Maar als winkel x dan model 2020 op een a4tje toont met de prijs van model 2019 pak ik die 200 euro korting wel. Geen probleem mee.
Dat voelde die lunchroom daarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Voelt wel als geld de sloot in flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |