Dan pas de eerste? Amateurquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:04 schreef CherryLips het volgende: [..] Ook om tien uur 's ochtends?
Ik heb haar nooit voor tien uur gezien maar ik zie haar er wel voor aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan pas de eerste? Amateur. moet eigenlijk weer eens minderen. Drink op 1 of andere manier meer als ik gestresst ben. Dat was de afgelopen weken een beetje. Nu weer even bewust minder gaan drinken
Besluiteloos.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben naar het tuincentrum geweest en heb geen planten gekocht. Wel over twee staan twijfelen maar ik ben sterk.
Ik vergeet af en toe gewoon te drinken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan pas de eerste? Amateur. moet eigenlijk weer eens minderen. Drink op 1 of andere manier meer als ik gestresst ben. Dat was de afgelopen weken een beetje. Nu weer even bewust minder gaan drinken
Je wordt met de seconde aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je niet nu al teleurstellen maar ik ben <100 kg.
Ik ook. Drink echt veel te weinig.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vergeet af en toe gewoon te drinken.
Ik denk dat dat het ook is. En dan heb ik opeens heeel erg veel dorst en dan klinkt cola beter dan thee. Vandaag ook weer uren lopen lullen met mensen en dan om 3 uur denk ik... ja! Tijd voor colaaaaaaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vergeet af en toe gewoon te drinken.
Durf het wel aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Je wordt met de seconde aantrekkelijker![]()
Ik ben ook <100 kg. Kun je dat aan?
Meh! De cola met kokos van de jumbo daarentegen:9quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel drie flessen cola cinnamon en drie flessen cola cherry staan nu.
Jezus jij ook al.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Meh! De cola met kokos van de jumbo daarentegen:9
Wowwowwowquote:
Ja?quote:
Cola cherryquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel drie flessen cola cinnamon en drie flessen cola cherry staan nu.
Oeh dat dronk ik bij m'n bijbaantje altijd als m'n uren erop zaten.quote:
Jezus maar dan geen paaseitjes eten of cola drinken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh dat dronk ik bij m'n bijbaantje altijd als m'n uren erop zaten.
Dr Pepper, en een kaassoufflé
Kaassoufflé met satésausquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh dat dronk ik bij m'n bijbaantje altijd als m'n uren erop zaten.
Dr Pepper, en een kaassoufflé
Mijn beeld van dit soort dingen is altijd zo krom. Soms zie ik iemand en denk ik “valt mee” en blijkt die persoon 100 kg te wegenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:18 schreef Elvi het volgende:
Met 100 kilo pas je op een gewone bureaustoel hoor. Pas richting 200 gaat het een probleem worden
Allemaal spieren.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn beeld van dit soort dingen is altijd zo krom. Soms zie ik iemand en denk ik “valt mee” en blijkt die persoon 100 kg te wegen
Dat je vaak ook wel zienquote:
Die collega van mij is echt niet goed. 29 jaar en na 1 etage traplopen is het wel een beetje klaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn beeld van dit soort dingen is altijd zo krom. Soms zie ik iemand en denk ik “valt mee” en blijkt die persoon 100 kg te wegen
O wowquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die collega van mij is echt niet goed. 29 jaar en na 1 etage traplopen is het wel een beetje klaar.
dunne mensen hebben daar toch minder besef vanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook toen ik vroeger een “chubby” was had ik dat niet hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dunne mensen hebben daar toch minder besef van
Ga je mee met mijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nu al vooor de tweede week niet aan het sporten omdat ik vele weg geweest ben. Morgenvroeg maar naar het zwembad met mijn speedo.
Zal de taxi-meneer vertellen dat ‘ie door moet rijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga je mee met mijik ga morgen spinning doen voor de verandering
Hoho toen was ik nog 16 he...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus maar dan geen paaseitjes eten of cola drinken.
Ga haar meteen een DM sturen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
CE kan je d'r alsjeblieft een keer aanduwen en teleurstellen? Dan zijn we hier vanaf.
Ik wacht het afquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga haar meteen een DM sturen.
Hallo had je mijn wingman niet kunnen zijn hiervoor? wtf man?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
CE kan je d'r alsjeblieft een keer aanduwen en teleurstellen? Dan zijn we hier vanaf.
Als jij piemel aangeboden krijgt verzin je toch smoesjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hallo had je mijn wingman niet kunnen zijn hiervoor? wtf man?
Ja, sneeuwvlokjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:05 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik de enige die frisdrank verschrikkelijk vindt?
Hoi zuurtje, alles goed?quote:
Bevalt prima, behalve het ongelofelijk kutweer. Het regent hier nog meer dan in NLquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoi zuurtje, alles goed?hoe bevalt je tax haven?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bevalt prima, behalve het ongelofelijk kutweer. Het regent hier nog meer dan in NL
Ik had vanmiddag ditquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan drink ik een kopje thee.
In de zomer regent het ook erg vaak.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel mooie natuur daar. En in de zomer zal het vast beter zijn
Het regent hier ook meer dan ik gewend ben
Nee, ik lust ook geen prik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:05 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik de enige die frisdrank verschrikkelijk vindt?
Ja met jouw lengte. Veel mensen zitten met 100 kilo wel al tegen die zijleuningen aan met een rolletjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:18 schreef Elvi het volgende:
Met 100 kilo pas je op een gewone bureaustoel hoor. Pas richting 200 gaat het een probleem worden
In Luxemburg? Nederland? Porto?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de zomer regent het ook erg vaak.
All the abovequote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Luxemburg? Nederland? Porto?
Het zal hier vast vaker regenen, maar ik heb het stof van Malta wel gezien
Om de hele politieke situatie en alles er omheen zou ik Malta wel gezien hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Luxemburg? Nederland? Porto?
Het zal hier vast vaker regenen, maar ik heb het stof van Malta wel gezien
Dat was mijn voornaamste reden eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om de hele politieke situatie en alles er omheen zou ik Malta wel gezien hebben.
Owjaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja met jouw lengte. Veel mensen zitten met 100 kilo wel al tegen die zijleuningen aan met een rolletje
Ook zulks een spectaculaire Valentijnsavond?quote:
Lekker aan het gamen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:29 schreef Ruse het volgende:
[..]
Ook zulks een spectaculaire Valentijnsavond?
Vuurwerk, 6 gangen diner, champagne, dit dat alles.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:29 schreef Ruse het volgende:
[..]
Ook zulks een spectaculaire Valentijnsavond?
Je kan het nooit laten hè. Klinkt weer prima thoughquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vuurwerk, 6 gangen diner, champagne, dit dat alles.
Wacht.
Je vroeg het niet aan mij.
Nee, alweer een tijd niet gespeeld dat. Ben nu bezig met Airport CEO.quote:
Ja, dat ben ik dus allemaal niet aan het doen hequote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:34 schreef Ruse het volgende:
[..]
Je kan het nooit laten hè. Klinkt weer prima though
Kan dan toch nog steeds.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus allemaal niet aan het doen he
Vriendin is ziek dus lag al om 8 uur in bed
ow ik dacht dat je serieus was :’)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus allemaal niet aan het doen he
Vriendin is ziek dus lag al om 8 uur in bed
Gezellig. Half slapende snurkende snotterende vrouw in bed. Maar ik heb in ieder geval champagnequote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan dan toch nog steeds.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig. Half slapende snurkende snotterende vrouw in bed. Maar ik heb in ieder geval champagne
Tot op zekere hoogte wel. Ik haat vuurwerkquote:
Ga echt geen champagne in m'n eentje drinken johquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Als ik single was zat ik nu aan m'n derde fles in een barquote:
Champi? :’) nee ik gok whiskyquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik single was zat ik nu aan m'n derde fles in een bar
You know mequote:
Ik wou eens een ander land, gemoedelijk maar wel de zon.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:18 schreef Ruse het volgende:
Nice, mooi land, mooie taal. Verhuisde je baan of wou je wat anders?
Mevr busse? Of kloontjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wou eens een ander land, gemoedelijk maar wel de zon.
Zo zijn we, na wat landen bekeken te hebben, in Porto beland.
En jij?
Sorry antwoord even voor Barb ondat hij even weg is.
Nee, ik moest gewoon oprotten. Of onderdeel worden van het probleem. De keuze was simpel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:18 schreef Ruse het volgende:
Nice, mooi land, mooie taal. Verhuisde je baan of wou je wat anders?
Pyjama aan en naar bed? Altijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:14 schreef aeque het volgende:
Hebben jullie ook zo zin in het 'verkleedfeest'.
bizar hequote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:14 schreef aeque het volgende:
Hebben jullie ook zo zin in het 'verkleedfeest'?
Negerzoen en zwarte Piet snap ik. Moorkop ook nog. Al is de gemiddelde PVV racist niet intelligent genoeg die te gebruiken als belediging. Maar carnaval...quote:
Hoezo snap je die eerste 3 wel?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 02:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Negerzoen en zwarte Piet snap ik. Moorkop ook nog. Al is de gemiddelde PVV racist niet intelligent genoeg die te gebruiken als belediging. Maar carnaval...
What's next? 1e dennenboomdag en 2e dennenboomdag?
Idd dit is helemaal geen onschuldige ontwilkeling. Hierachter zit een enorne indoctrinatie en heel veel geld.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:29 schreef Californium het volgende:
Kom op! Er is 1 school in Zevenaar of all placesdie wel nog steeds hypocriet lekker kerst vieren . Laten we nu niet doen alsof het overal is en het gewoon lekker negeren
Precies. Ik heb dan zoiets van; weg met de katholieke feestdagen. Gaan jullie maar lekker naar school met kerst. Doei.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:29 schreef Californium het volgende:
Kom op! Er is 1 school in Zevenaar of all placesdie wel nog steeds hypocriet lekker kerst vieren . Laten we nu niet doen alsof het overal is en het gewoon lekker negeren
Wat?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Idd dit is helemaal geen onschuldige ontwilkeling. Hierachter zit een enorne indoctrinatie en heel veel geld.
Ik gok op de omvolkingstheorie of islamiseringquote:
Diezelfde indoctrinatie waardoor elke dag 8 varkensboeren failliet gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Idd dit is helemaal geen onschuldige ontwilkeling. Hierachter zit een enorne indoctrinatie en heel veel geld.
Not sure if srs.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is Losdop. Niet je scherpste moment dit.quote:
Ja, maar over het algemeen kan hij nog wel net aan posts interpreteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is Losdop. Niet je scherpste moment dit.
Ik jou ookquote:
1 IKC heeft besloten om het geen carnaval te noemen omdat het een katholiek feest is en zij een openbare basisschool zijn.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)gelderse-basisschoolquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast dit topic NWS / 'Haal carnavalskostuums uit assortiment'
Tijd om te protesteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gelderse-basisschool
Ze hadden ook al een lentelunch ipv paasvreten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
1 IKC heeft besloten om het geen carnaval te noemen omdat het een katholiek feest is en zij een openbare basisschool zijn.
De meeste scholen doen dat ook zo. Maar je hebt altijd wel woke bakfiets moeders in zo'n commissie zitten die het dan om het principe gaat ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ideetje, ipv dingen uit te sluiten en te veranderen omdat het niet in je bekrompen straatje valt, waarom omarm je niet alles? Lijkt me een stuk leuker.
Ik hoop dat je toekomstige vrouw niet zwanger wordt van een vreemde.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mocht trouwens wel Jozef spelen tijdens de kerst musical groep 8
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toekomstige vrouw niet zwanger wordt van een vreemde.
"Ja nee ik ben echt niet vreemdgegaan!"quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je verkleden als indiaan of cowboy zal ook wel niet mogen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
De meeste scholen doen dat ook zo. Maar je hebt altijd wel woke bakfiets moeders in zo'n commissie zitten die het dan om het principe gaat ofzo.
Feesten raken vanzelf al losgekoppeld van het geloof, ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ideetje, ipv dingen uit te sluiten en te veranderen omdat het niet in je bekrompen straatje valt, waarom omarm je niet alles? Lijkt me een stuk leuker.
Alleen als regenboogjes en lichtbruine sneeuwvlokjes.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je verkleden als indiaan of cowboy zal ook wel niet mogen.
Noem je Cali nou een slet?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee dat is culturele toeëigening.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt mee toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft maar weinig over zo.
Daar is al langer gedoe over.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet echt een cultuur meer om toe te eigenen. Ik zal die foto die ik in Volendam liet maken, koesteren.quote:
Over een paar jaar moet je daarvoor op de brandstapel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelf niet echt een cultuur meer om toe te eigenen. Ik zal die foto die ik in Volendam liet maken, koesteren.
Wat moet jij daar als rijke man? Plebs uitlachen?quote:
GTMAquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan ga je niet. Met jouw inkomen moet je daar ook niet komen.
Die wil ik best wel eens zienquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet echt een cultuur meer om toe te eigenen. Ik zal die foto die ik in Volendam liet maken, koesteren.
Je hebt me niet op Facebook. Een groot gemis.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wil ik best wel eens zien
Keukeneilandje kopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet jij daar als rijke man? Plebs uitlachen?
Dat wil je zeker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die wil ik best wel eens zien
Ja precies, iedereen zit dan nog aan t ontbijt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hup hoe vroeger je gaat hoe minder hysterie.
En goed uitstippelen wat je wilt en waar het staat. Je staat met vijf minuten weer buiten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja precies, iedereen zit dan nog aan t ontbijt.
Nog altijd beter dan op een tweede willekeurige Christelijke feestdag daarheen gaan.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik zin in zo'n ordinaire hot dog of een froyo van de Ikea. En diepvriestaart.
Die laatste neem ik nu vast mee van de Albert Heijn. Daim-taartquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik zin in zo'n ordinaire hot dog of een froyo van de Ikea. En diepvriestaart.
Omg! Omg! Daimmmm taaaaarttquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laatste neem ik nu vast mee van de Albert Heijn. Daim-taart
Lekker is datquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:02 schreef Californium het volgende:
Iets wat minder lekker isde gootsteen in de badkamer heeft nooit echt goed doorgelopen al sinds ik hier woon en de laatste paar weken ging het wel erg langzaam dus net even opengehaald ed.
Ieuwww![]()
Maar het loop weer door zoals moet
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker is datheb ik vorig jaar ook gedaan.
Heb nu bij de Dille en Kamille een stokje gekocht dat je in de afvoer kunt steken, even draaien en alle haren komen eruit. Heel praktisch.
Maar hoeveel haar zou er in de afvoer moeten komen dan dat dat nodig isquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu bij de Dille en Kamille een stokje gekocht dat je in de afvoer kunt steken, even draaien en alle haren komen eruit. Heel praktisch.
Toen ik dit huis kocht mocht ik ook flink gaan poetsen. Dat waren die mannen even vergeten te doen de laatste paar jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar hoeveel haar zou er in de afvoer moeten komen dan dat dat nodig is![]()
Ik heb ook het idee dat dit er al jaren heeft moeten zitten
Hahaha! Dat is wel extreem.... een kennis had dat idd ook. Zwarte muren van het roken en overal smerigheid omdat de bewoners ervoor twee mega honden hadden en gewoon bijna nooit schoonmaakten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik dit huis kocht mocht ik ook flink gaan poetsen. Dat waren die mannen even vergeten te doen de laatste paar jaar.
Dit stel leefde al 2 jaar gescheiden in hetzelfde huis omdat ze het huis niet verkocht kregen in eerste instantie.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha! Dat is wel extreem.... een kennis had dat idd ook. Zwarte muren van het roken en overal smerigheid omdat de bewoners ervoor twee mega honden hadden en gewoon bijna nooit schoonmaakten.
Mja.... dat was niet koop maar sociale huurwoning dus ja
kots smileyquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn is datquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit stel leefde al 2 jaar gescheiden in hetzelfde huis omdat ze het huis niet verkocht kregen in eerste instantie.
Hier was een deel van de muren gewoon zwart gemaakt. Duurde ook weer even voordat het een andere kleur had. Tuin was ook een jungle geworden.
Ze hadden ook echt enorm veel spullen. Kast vol met DVDs in de gang, voorkamer die helemaal vol stond met allerlei rotzooi. Begrijp wel dat sommige mensen daar in die tijd niet doorheen konden prikken.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit stel leefde al 2 jaar gescheiden in hetzelfde huis omdat ze het huis niet verkocht kregen in eerste instantie.
Hier was een deel van de muren gewoon zwart gemaakt. Duurde ook weer even voordat het een andere kleur had. Tuin was ook een jungle geworden.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na een beetje verbouwen en herinrichten ziet het er wel aardig uit gelukkig.
En je hebt meteen ontbijt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat van mij was ook nog van de vorige bewoners hoop ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar hoeveel haar zou er in de afvoer moeten komen dan dat dat nodig is![]()
Ik heb ook het idee dat dit er al jaren heeft moeten zitten
Vriendin van me ook, dat huis had een houten vloer dus ze hadden van die ontvochtigers ofzo staan. Maar de vorige bewoners hadden een zwik honden gehad dus die dingen zaten helemaal verstopt met hondenhaar. Extreem smerig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha! Dat is wel extreem.... een kennis had dat idd ook. Zwarte muren van het roken en overal smerigheid omdat de bewoners ervoor twee mega honden hadden en gewoon bijna nooit schoonmaakten.
De honden van de vorige bewoners die waren ook niet bepaald goed voor de houten vloer. Met nemen als Kinky en Chanel kun je wel ongeveer raden wat voor soort honden het waren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me ook, dat huis had een houten vloer dus ze hadden van die ontvochtigers ofzo staan. Maar de vorige bewoners hadden een zwik honden gehad dus die dingen zaten helemaal verstopt met hondenhaar. Extreem smerig.
Dacht even dat dit over ons spookhuis ging.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Je zou denken dat je dan het huis op een neutrale manier onderhoud zodat het eerder verkocht wordt en je echt uit elkaar kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of je wordt depressief van zijn aanwezigheid en je doet niks meer en gaat elke dag pizza eten in bed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Je zou denken dat je dan het huis op een neutrale manier onderhoud zodat het eerder verkocht wordt en je echt uit elkaar kan.
Dan verven de muren nog steeds niet zichzelf zwartquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of je wordt depressief van zijn aanwezigheid en je doet niks meer en gaat elke dag pizza eten in bed.
Dat vonden ze gewoon allebei mooi. Huis leek ineens dubbel zo groot zodra de muur weer wit was.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan verven de muren nog steeds niet zichzelf zwart
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over ons spookhuis ging.
Oh ik dacht dat het zwart verven onderdeel was van een territorium afbakenenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vonden ze gewoon allebei mooi. Huis leek ineens dubbel zo groot zodra de muur weer wit was.
Maar het was een lastig verhaal met schulden etc. dus ze waren ergens ook wel gedwongen om in die periode bij elkaar te blijven.
Kinky en Chanelquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De honden van de vorige bewoners die waren ook niet bepaald goed voor de houten vloer. Met nemen als Kinky en Chanel kun je wel ongeveer raden wat voor soort honden het waren.
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:16 schreef Californium het volgende:
Ik heb bed verschoont, kamer opgeruimd, wasjes gedaan en de vorige weggeruimd, afwas gedaan en opgeruimd.
Nu dadelijk even naar werk en dan vanavond na het sporten de badkamer even schoonmaken en dan kunnen we er weer een weekje of 2 tegenaan
Altijd heerlijk zo'n momentje, pak mezelf er altijd op dat als ik zo'n zaterdag heb dat ik dat moment pas om 15:00 bereikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:16 schreef Californium het volgende:
Ik heb bed verschoont, kamer opgeruimd, wasjes gedaan en de vorige weggeruimd, afwas gedaan en opgeruimd.
Nu dadelijk even naar werk en dan vanavond na het sporten de badkamer even schoonmaken en dan kunnen we er weer een weekje of 2 tegenaan
Moet eigelijk eens kijken of ik de foto's nog terug kan vinden van toen we de tweede keer gingen kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het zwart verven onderdeel was van een territorium afbakenen
inbussleutel of schroevendraaier normaal gesproken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]nee! Niets mis met jullie huis toch? Niet dat ik veel gezien heb. Ergens een kamer boven toen de kat ervandoor ging maar dat was het dan ook
![]()
Tevens domme vraag maar als iemand me kan helpen: de klink in de gang die zit los en trek ik er elke keer uit. Maar ik heb denk ik wat nodig wat ik niet heb om m vast te draaienWaarmee doe ik dat?
Schroevendraaier werkt nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
inbussleutel of schroevendraaier normaal gesproken.
Kinky en Chanelquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De honden van de vorige bewoners die waren ook niet bepaald goed voor de houten vloer. Met nemen als Kinky en Chanel kun je wel ongeveer raden wat voor soort honden het waren.
Ik dacht eerder aan bitbulls ofzoquote:
Haha omg die etter doet dat altijd. Maar dan heb je zo ongeveer alles gezien. Zo groot is het niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]nee! Niets mis met jullie huis toch? Niet dat ik veel gezien heb. Ergens een kamer boven toen de kat ervandoor ging maar dat was het dan ook
![]()
Tevens domme vraag maar als iemand me kan helpen: de klink in de gang die zit los en trek ik er elke keer uit. Maar ik heb denk ik wat nodig wat ik niet heb om m vast te draaienWaarmee doe ik dat?
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha omg die etter doet dat altijd. Maar dan heb je zo ongeveer alles gezien. Zo groot is het niet.
Meestal zit in het handvat zo'n klein schroefje maar dan met meer hoeken. Heb je een klein dingetje voor nodig. Stervorm ofzo
Klein schroefje met meer hoeken en zo'n klein dingetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha omg die etter doet dat altijd. Maar dan heb je zo ongeveer alles gezien. Zo groot is het niet.
Meestal zit in het handvat zo'n klein schroefje maar dan met meer hoeken. Heb je een klein dingetje voor nodig. Stervorm ofzo
Ja zeg jij hoe het heet danquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klein schroefje met meer hoeken en zo'n klein dingetje.
Hoe vrouwelijk kan je het uitleggen
Volgens mn vriend werkt inbus.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad maar dat heb ik dus niet. Zal straks idd kijken of een imbus werkt
Ik snap het dus prima tochquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klein schroefje met meer hoeken en zo'n klein dingetje.
Hoe vrouwelijk kan je het uitleggen
Klinkt goed! Ik heb alweer de halve dag honger. Net al wat gegeten maar nog steeds. Wilde laat lunchen 14.30ish zodat ik geen honger heb met sporten maar benieuwd of het me luktquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zooo. Koffie; krantje en lunch![]()
Goeie dag vandaag.
Wat ga je vandaag doen qua sporten?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb alweer de halve dag honger. Net al wat gegeten maar nog steeds. Wilde laat lunchen 14.30ish zodat ik geen honger heb met sporten maar benieuwd of het me lukt
Op mijn gat zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag doen qua sporten?
Spinningquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag doen qua sporten?
Ik heb wel zo'n inbus voor je deur mocht je er geen hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Spinning![]()
Ik wil iets doen voor conditie opbouw vandaag dus ik hoop dat dat wat is. Kickfit of boksen werkt ook wel redelijk, maar dat is op gekke tijden dus kan ik minder vaak doen. En dingen waarbij mijn enkels worden belast ( hardlopen etc.) is gewoon geen optie
Mits er geen pindakaas in zitquote:
quote:
Helemaal mee eens. Kappen met al die meuk in chocolade te stoppen.quote:
Vloeibare karamel enz is wel lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kappen met al die meuk in chocolade te stoppen.
Cool! Thx! Zal eens even kijken! Maar sowieso moeten we binnenkort even borreltje doen ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n inbus voor je deur mocht je er geen hebben.
Tony’s wit met framboos en knettersuikerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is ook lekker ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Tony’s wit met framboos en knettersuiker
Met jou kan ik pratenquote:
Puurquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stond hele dag op een dak. Jas was niet nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb mijn portie mensen ook wel weer gehad; net even in het centrum geweest:
- vrijgezellenfeest met vrouwen die stomme opdrachten moesten doen
- straatverkopers
- mensen die in de weg staan
- blowende mensen die van de kaart zijn
- kinderen die tegen andere mensen aanlopen
Blij dat ik weer veilig op mijn zolderkamer zit.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
- straatverkopers
Moest even een cadeau kopen voor iemand dus had weinig keus. Ook maar meteen voor mezelf wat meegenomen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Herkenbaarzaterdag en zondag zijn wel de meest irritante van de dagen. Hier in het centrum ook vaak van die draaiorgels
Nope. Dagje langer hier.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je weer thuis frietjes eten?
ja de kerstboom was ook al een feestboom toch? maar ik vind het ook volslagen onzin, en ik ben zo links als het maar kan. rascistische dingen als moorkop en negerzoen snap ik helemaal, maar carnaval anders gaan noemen omdat je een openbare basisschool bent, daarvan ontgaat me echt de logicaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 02:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Negerzoen en zwarte Piet snap ik. Moorkop ook nog. Al is de gemiddelde PVV racist niet intelligent genoeg die te gebruiken als belediging. Maar carnaval...
What's next? 1e dennenboomdag en 2e dennenboomdag?
De ingang van Hoog Catharijne werd vakkundig geblokkeerd door allerlei provinciale Gerda's die nog nooit in de stad zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
- straatverkopers
Niet door goede doelen met verhalen over dode kindjes?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De ingang van Hoog Catharijne werd vakkundig geblokkeerd door allerlei provinciale Gerda's die nog nooit in de stad zijn geweest.
Flauw.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet door goede doelen met verhalen over dode kindjes?
Waar heb je het over.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Flauw.
Als het over dieren ging schreeuwde iedereen moord en brand.
Hey Joel, ik heb alleen nette dames.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar heb je het over.
Ben jij 1 van die kinderen van losdop?
Xiaomiquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe mobiel binnen van Xiaomi, waarschijnlijk ga ik nu dood door Corona.
Het gaat over mensen die je lastigvallen als je gewoon op straat loopt. En vijf meter verderop weer. En daarna weer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:55 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Flauw.
Als het over dieren ging schreeuwde iedereen moord en brand.
Je was... nee, ik krijg het niet uit m'n vingers.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe mobiel binnen van Xiaomi, waarschijnlijk ga ik nu dood door Corona.
Ja maak maar af: "vervelend" ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was... nee, ik krijg het niet uit m'n vingers.
Gewoon grapje terug maken wanneer ze een zere keel hebben oid. "Kanker?"quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat het dat iedereen in mijn omgeving grappig denkt te zijn ofzo.Als ik zeg dat ik verkouden ben dan krijg ik meteen terug: Corona virus?
Pff fuck off.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon grapje terug maken wanneer ze een zere keel hebben oid. "Kanker?"
Dan zouden ze beter moeten weten dan grapjes over ziektes maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Behalve als ze echt kanker hebben.
Ja je mag over alle ziektes grappen maken behalve kanker. Ebola? Prima. Malaria? Hilarisch.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Behalve als ze echt kanker hebben.
Tiefus is echt buikschuddend.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je mag over alle ziektes grappen maken behalve kanker. Ebola? Prima. Malaria? Hilarisch.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Mwah kom net bij mijn schoonouders weg, schoonmoeder heeft ALS in de laatste fase (pas 3 mnd geleden geconstateerd).
Ze kan helemaal niks meer en er ging net wat mis waardoor thuiszorg langs moest komen.
Hoop voor haar dat het niet lang meer duurt.
Mwah kom net bij mijn schoonouders weg, schoonmoeder heeft ALS in de laatste fase (pas 3 mnd geleden geconstateerd).
Ze kan helemaal niks meer en er ging net wat mis waardoor thuiszorg langs moest komen.
Wat is het uiteindelijk geworden? Ik ga volgende maand ofzo eens kijken hoeveel geld er is voor een vakantiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu ook klaar met poetsen en de was dus ga niets meer doen vandaag. Beetje wegdromen met mijn vakantieplannen.
Heb nog steeds meerdere opties voor mijn zomervakantie. Cornwall/Devon (en als ik met de trein ga een paar dagen London) is nu wel het meest concreet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat is het uiteindelijk geworden? Ik ga volgende maand ofzo eens kijken hoeveel geld er is voor een vakantie
En net lopen zweten bij spinning. Dat is een bijna unieke gewaarwording
Wandelen / hikken? Klinkt goedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog steeds meerdere opties voor mijn zomervakantie. Cornwall/Devon (en als ik met de trein ga een paar dagen London) is nu wel het meest concreet.
Ritje Nijmegen toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan nu ook nog gebruik maken van mijn lease-auto dus eigenlijk moet ik gewoon lekker de auto pakken en er op uit gaan.
quote:
Oeh roadtrip!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan nu ook nog gebruik maken van mijn lease-auto dus eigenlijk moet ik gewoon lekker de auto pakken en er op uit gaan.
Beetje lopen; beetje in de pub zitten.Voor dit soort plaatjes doe ik het wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Wandelen / hikken? Klinkt goed
Vorige zomer ook wel goed bevallen met een paar hikes. Moet alleen nog even iemand vinden die meegaat. Vriend die vorige keer meeging die heeft dan net zijn eerste baby gekregen.quote:
Die ben je kwijt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige zomer ook wel goed bevallen met een paar hikes. Moet alleen nog even iemand vinden die meegaat. Vriend die vorige keer meeging die heeft dan net zijn eerste baby gekregen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige zomer ook wel goed bevallen met een paar hikes. Moet alleen nog even iemand vinden die meegaat. Vriend die vorige keer meeging die heeft dan net zijn eerste baby gekregen.
Rip vriendschap.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie je reismaatje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]wandelen en in een pub zitten is mijn droomvakantie
Mooi hè. Ik moet even een traantje wegpinken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie je reismaatje.
Of levensmaatje natuurlijk.
Snel geregeld zo!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie je reismaatje.
Of levensmaatje natuurlijk.
Wanneer pik je me op?quote:
Zet het in mijn agendaquote:
Maar dan heb ik hem al binnen handbereik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat is pas als ze verliefd gaan lopen doen.
Maar dat ging één kant op. Dat was voornamelijk viezig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo awkward als HW en joel een tijdje terug.
Al is het maar om jou een beetje op de kast te jagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Dacht een velletje van m'n lip te trekken, halve bek ontveld
Meer om de hete brij heen draaiers.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dit dan positieve klefbekken?
Ja, door dit halfzachte geneuzel wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al is het maar om jou een beetje op de kast te jagen.
Nee dat was ergerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat hoort er bij toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vooral hard roepen dat het je niks doet helpt.
Daar ben ik nog niet helemaal overheen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Net zoveel pijn als toen Sting van de markt ging.
Wanneer?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie twee lieten me vorige keer in de steek
Trio met CLlvi?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie twee lieten me vorige keer in de steek
Ik heb je nooit onder gespetterd met Thaise saus.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk er maar eens goed over na.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk er maar eens goed over na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |