Nee, meer een domme koequote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dat is wel waar. Om kampioen te worden moet je een echte bikkel zijn!
Geen idee hoe ik dat zou moeten doen.quote:
Da mag nie!quote:
Zo moet je ook niet willen winnenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Maar zo zou ik ook niet willen winnen
Schiet niet op he, zet maar een standje hoger dat vuurquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:44 schreef aKboR het volgende:
Gapende honger
Moet het vuur maar wat hoger zetten zodat het sneller bakt denk ik..
Zou ik nimmer doen Nijnquote:
Las gisteren of vanmorgen dat ze met TRs van hier niets doenquote:
Gelukkigquote:
Verbaasd me nietsquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren of vanmorgen dat ze met TRs van hier niets doen![]()
Die worm weet niet meer wat daar voor komt had zoiets
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zie die maan op Youtube he zou haar wel doen.
best een pittig dingetje he.quote:
ja dat was debielquote:
Snel gekookt, snel gegetenquote:
Ja was gezelligquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje leuke verjaardag?
Ouch, sterktequote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja was gezelligNu een beetje rust in huis creëren want de jongste krijgt een nieuwe kies dus die heeft koorts en voelt zich beroerd..
Ja weet ik schaamt zich voor zijn broer en heeft daarom een nep achternaam.quote:
Ik niet. Vroeger, heel vroeger vond ik hem nog redelijk oké. Het is ergens misgegaanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch kijk ik wel eens die online show want ze zijn wel vermakelijk
Haha ja genotquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch kijk ik wel eens die online show want ze zijn wel vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |