Oké zie DMquote:
Er is geen subforum wat jij niet in de gaten houdt, net zo'n oud vrouwtje wat met een spiegeltje de hele straat in de gaten houdtquote:
hij komt niet in CULquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Er is geen subforum wat jij niet in de gaten houdt, net zo'n oud vrouwtje wat met een spiegeltje de hele straat in de gaten houdt
Hou haar alsjeblieft goed bij je op de boerderij!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat vindt ze helemaal geweldig daa, maar natuurlijk loopt ze zelf niet tussen de koeien.
Wel geregeld mee op de tractor.
Oké voorstel,geaccepteerd doe het ff zo ik kan niet dmmenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Er is geen subforum wat jij niet in de gaten houdt, net zo'n oud vrouwtje wat met een spiegeltje de hele straat in de gaten houdt
Zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hou haar alsjeblieft goed bij je op de boerderij!
Doe ik wel morgen dan hé, vandaag ben ik nog knulletjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké voorstel,geaccepteerd doe het ff zo ik kan niet dmmen
Dat knulletje is geloof ik niet in goede aarde gevallen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Doe ik wel morgen dan hé, vandaag ben ik nog knulletje
Ja das goed. Ik heb geduldquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Doe ik wel morgen dan hé, vandaag ben ik nog knulletje
Volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat knulletje is geloof ik niet in goede aarde gevallen?
Van wat?quote:
Lol de dag dat ik me opwindt over wat hier geschreven wordt moet nog komen hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat knulletje is geloof ik niet in goede aarde gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |