Zoals ik al zei Filo moeten daar echte mannen voor komen en echte mannen zitten niet op een forum over aftrekken te pratenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
hou er dan over op Dot wordt te geil van die gesprekken en dan moet ze zo weer KPD in.

Je bent laatquote:

Beter laat dan nooitquote:

Morgen zit ik weer onder de modder op een tractor en moet ik 's middags sleutelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ik al zei Filo moeten daar echte mannen voor komen en echte mannen zitten niet op een forum over aftrekken te praten

Goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:01 schreef aKboR het volgende:
N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?

Moeilijk te zeggen..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Morgen zit ik weer onder de modder op een tractor en moet ik 's middags sleutelen.
Ben ik dan wel man? Of waar ligt de grens?

Nope heb al een gezin hé...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen..
Doe je mee met boerin zoekt man??
En wat voor man zoek je dan??

Niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:02 schreef Jippie68 het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje ouwe wijven ❤️

Neem je je dochtertje ook wel eens mee naar de koetjes? Of is het te gevaarlijk daar voor kleintjes?quote:

Dat vindt ze helemaal geweldig daa, maar natuurlijk loopt ze zelf niet tussen de koeien.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Neem je je dochtertje ook wel eens mee naar doe koetjes? Of is het te gevaarlijk daar voor kleintjes?

Ja, dan ben je een echte manquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Morgen zit ik weer onder de modder op een tractor en moet ik 's middags sleutelen.
Ben ik dan wel man? Of waar ligt de grens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |