Nee, schelpdieren geef ik niks om. Een oester krijg ik wel weg hoor, maar de lucht die van een pan mosselen opstijgt, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou je wel van andere schelpdieren?

onnodigquote:

Zo is dat Mikey.quote:

Wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:47 schreef Jippie68 het volgende:
@:hemarookworst wil je mij iets beloven?
Makreel vind ik ook minder. Haring houd ik dan weer heel erg vanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, schelpdieren geef ik niks om. Een oester krijg ik wel weg hoor, maar de lucht die van een pan mosselen opstijgt, verschrikkelijk.
En hele fishy vissen vind ik ook minder. Paling hoef je voor mij niet te kopen. Makreel ook niet. Eet het wel maar je doet me er geen plezier mee.

Ga je vannacht flink punten pakken?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Makreel vind ik ook minder. Haring houd ik dan weer heel erg van

Nee, ga zo slapenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ga je vannacht flink punten pakken?

doeiquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:54 schreef Jippie68 het volgende:
Dan kan ik met gerust hart gaan slapen,
een prettige nacht nog met zijn allen, Welterusten!

Oh crap, die moet ik weer eens proberenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Makreel vind ik ook minder. Haring houd ik dan weer heel erg van

Trusten buurvrouwquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:54 schreef Jippie68 het volgende:

Jij komt uit Zeeland, dan ben je al dat vis en schaaldieren toch gewendquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Oef ik vind het allemaal erg lekker, haring, paling, makreel, sardientjes, zalm, tarbot, mosselen, kreeft, krab, oesters, sliptong

Kreeft en krab zijn lekker, alle witvis is lekker en zalm en tonijn zijn ook heerlijk. Zalm en tonijn wel het liefst rauw. Al is een net aangebraden stuk tonijn ook wel heerlijk, dat je als je het in plakjes snijdt op het oog denkt dat het gewoon biefstuk isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Oef ik vind het allemaal erg lekker, haring, paling, makreel, sardientjes, zalm, tarbot, mosselen, kreeft, krab, oesters, sliptong

Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij komt uit Zeeland, dan ben je al dat vis en schaaldieren toch gewend

Laap slekker Jippster!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:54 schreef Jippie68 het volgende:

doe mij maar het friet en het brood.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt.
Werk daar in het weekend ook in het restaurant en dit is 1 van onze hoofdgerechten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |