Nee joh.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:34 schreef 00wildchild het volgende:
Oké nu snap ik waarom ik hier al door meerdere mensen weggeksst ben. Het was niet persoonlijk.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:32 schreef 00wildchild het volgende:
Want ben verder echt ziek kritisch op eten.
Lust alles wel maar geniet er niet perse van.
Doet me denken aan de passage 'macaroni with cheese' uit Rappers delightquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
Ga ik bij vrienden eten:
"Ja, wat lust je Grrrrrrrr?"
-"euh, bijna alles denk ik?"
"Ja maar wat vind je lekker?!?"
-"Euh.... Nog steeds bijna alles?"
"JA MAAR WAT VIND JE VIES DAN?!?!"
-"Eh, mosselen?"
Zou je zn stiefzusje ook doenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja![]()
Ik ben ook best wel een frietsnob. Ik vind sowieso dat 80%+ van de friet serverende zaken beroerde friet leveren.![]()
Heb er altijd hele gesprekken over met die maat van me die z'n stiefzusje deed batsen, die is ook een frietsnob
JUIST! Hoeft niet per se met schil maar je moet idd de aardappel proeven. Mooi verwoordquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vind dat je altijd' de echte aardappel' in de patat frites moet proeven, met schil vind ik ze lekker
Daar zit een behoorlijke kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als de vloertegels kapot en verouderd zijn en er van die gore groene dingen in de vitrine liggen dan kun je er vanuit gaan dat de friet goed is want die draaien al laaaaaaaannnnng.
Zo’n echte echte snackbar. Die snappen het.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
Ga ik bij vrienden eten:
-"Eh, mosselen?"
Dan ben jij echt een makkelijke eter. Ben jaloers op je.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
Ga ik bij vrienden eten:
-"Eh, mosselen?"
Nee joh, die is nu 42.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou je zn stiefzusje ook doen
Mosselen vind ik wel heel lekker en dan niet alleen van je zusjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
Ga ik bij vrienden eten:
-"Eh, mosselen?"
Jij bent ook wat hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mosselen vind ik wel heel lekker en dan niet alleen van je zusje
Witlof vond ik vroeger ook niks, nu heb ik zoiets van: flikker er wat kaas over en ik smikkel het op.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
En witlof. Mosselen en witlof.
En ik was echt een heel moeilijke eter als kind. Pas na mijn 20e ging ik echt steeds meer dingen lusten en lekker vinden. Toen ik 18 was ooit eens op een familiediner een zalmcocktail op moeten eten en toen zat ik echt bijna te kokhalzen. Geef je me dat nu, dan lepel ik 'm zo naar binnen en vraag ik of er nog iemand vanaf wilquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dan ben jij echt een makkelijke eter. Ben jaloers op je.
Ik lust ze alleen van zusjes. Maar serieus, mosselen gaat 'm gewoon niet worden bij mij. Alleen die lucht al als die pan op het vuur staat. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mosselen vind ik wel heel lekker en dan niet alleen van je zusje
Hou je wel van andere schelpdieren?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik lust ze alleen van zusjes. Maar serieus, mosselen gaat 'm gewoon niet worden bij mij. Alleen die lucht al als die pan op het vuur staat. Verschrikkelijk.
Daar heb je een ding, ik heb dat ook hoor. Op mijn werk doen ze vaak van die ah kant en klare smurrie in de magnetron jakkie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:43 schreef 00wildchild het volgende:
Oh trouwens alles uit een pakje hoef ik ook niet. Van die “wereldgerechten” Of chicken tonight en groente uit een pot en zalm die in een te hete pan gemieterd is en eigenlijk lust ik helemaal niet alles![]()
Ik lust alleen verse dingen die goed bereid zijn niet van die kant en klaar zooi.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daar heb je een ding, ik heb dat ook hoor. Op mijn werk doen ze vaak van die ah kant en klare smurrie in de magnetron jakkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |